Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoe was jullie 3aid

thamzigt
14-11-2004, 12:51

beste mensen hoe was jullie aid verlopen...wat hebben jullie allemaal gedaan? Ik heb gisteren precies 1 jaar geleden mijn opa(allahi rahmo) verloren hij is de avond voor al aid overleden...dus vorig jaar heb ik eigenlijk geen leuke aid gehad...maar dit jaar heb ik alhamdoelillah een hele leuke aid gehad...heb mijn familie bezocht...kortom het was een gewelide dag....dus vertel hoe was jullie al aid?

AppieB
14-11-2004, 12:54
Mijne was TOP alle famillie weer bij elkaar is echt het leukste wat er is...

tangerwijf1
14-11-2004, 12:58
Was gezellig :maf: eerst alle familie bij elkaar en daarna was het chillen in de stad!! ;)

chica_marocia
14-11-2004, 13:01
Was gezellig :maf: eerst alle familie bij elkaar en daarna was het chillen in de stad!! ;) Hey toevallig ik zag jou nog :D

zayneb836
14-11-2004, 13:19

de mijne was ook toppie, familie was weer bijelkaar zoals bij vele en in de avond zijn me ouders en broers naar familie gegaan (ver hier vandaan) en ben ik met me zus alleen thuis gebleven ze komen vandaag in de avond pas terug Inshaalah.

Anissati
14-11-2004, 13:30
die van mijn was ook echt helemaal toppie....ik was bij me nichten thuis met de hele familie...nou we hebben echt gelachen...we gingen dansen op muziek uit de dorp dus waar onze ouders vandaan komen en we hebben gefilmd was helemaal te gek

alhoceimagek
14-11-2004, 14:55
Gewoon ff na de stad, en daaarna spelen met me nichtju van 2 en me neefju van 5:maf: Verveling heerste echt!!

soussgirl
14-11-2004, 16:16
voor mij was ie wel leuk, overdag we hebben gedanst en gelachen maar in de avond kregen we bezoek en een vriend kreeg een telefoontje uit marokko dat ze zijn moeder geen infuus konden geven omdat ze was uitgedroogd meskeena, ze kwamen om een beetje te lachen dat is hun gauw vergaan vanochtend hoorde ik dat ze overleden was, ze hebben haar niet meer kunnen zien of spreken..ik zal deze 3eed nooit vergeten!! allahyrhamhoum

slimblondje
14-11-2004, 18:47
beste mensen hoe was jullie aid verlopen...wat hebben jullie allemaal gedaan? Ik heb gisteren precies 1 jaar geleden mijn opa(allahi rahmo) verloren hij is de avond voor al aid overleden...dus vorig jaar heb ik eigenlijk geen leuke aid gehad...maar dit jaar heb ik alhamdoelillah een hele leuke aid gehad...heb mijn familie bezocht...kortom het was een gewelide dag....dus vertel hoe was jullie al aid? eerst naar broer van me pa geweest,en toen naar me oma,meteen toen we er binnen kwamen was iedreen aan het huilen.eerste elied zonder me opa allahiragmoe.die plek waar hij altijd zat is hellemaal leeg.en daarna naar de broer van me ma die had ons uitgenodig.en ik d8t nu gaat we wat opvrolijken. maar me nicht vertelde over dat haar verloofde wou dat ze ene hoofdoek ging dragen enz,en dat ze het er niet mee eens was.en toen zaten we weer samen te huilen. dit is dus me ergste elied geweest:(

Inaja
14-11-2004, 18:52
hahahahha woullah bij mij was het gewoon de max naar familie geweest,naar de stad met nichten daarna naar anwerpen savonds naar de restaurant gaan eten daarna naar de familie geweest en we hebben gedanst en gefeest natuurlijk mohim ale beslama MABROUK EL AID iedereen xxxxxxxxxx

TranQuility
14-11-2004, 20:06
Was egt gezellig met me nichten........:hoera: