Bekijk originele versie : ik doe de groetjes en veel liefs aan ....
dit is een topic waar je hatelijk groeten mag doen maar ook lieve groeten mag doen aan iedereen die maar in je opkomt.....whoehoeheo
jaa echt een vrijdag gevoel heh ;)
aan wie zou ik de hatelijke groetjes nou doen... :rolleyes:
ey je ondertekening gaarheid roeleert hiero daar zorg je zelf voor die opmerking was weer onodig meid....
Origineel gepost door helleau
ik zorg daar helemaal niet voor meid, die baan is al weggelegd voor joelie;)
en je opmerking bewijst het maar weer:rolleyes:
mensen kunnen echt niet tegen grapjes zielig heeeeeeeel zielig
:boogie: :hihi:
ik zoek geen ruzie ofsjow ik wijs je er all1 maar op dat het niet nodig is op die andere topic praat ik toch ook gewoon met je :rolleyes: damn chill
als ik op cheetah inga tsja dat is weer een ander fenomeen
Origineel gepost door sherine
ik zoek geen ruzie ofsjow ik wijs je er all1 maar op dat het niet nodig is op die andere topic praat ik toch ook gewoon met je :rolleyes: damn chill
als ik op cheetah inga tsja dat is weer een ander fenomeen
:boogie: :boogie: :rolleyes:
Ghizlanetje
10-01-2003, 12:49
Ik doe de groeten aan
al me lieve mensen...
En de hatelijke groeten aan iemand
die ik vreeeeeeeeeeeeeeselijk haat!!
neeh jij heb veel zinnigs te melden blijkbaar trekt het je aan toch...gaar
dat lukt er niet ze kan alleen maar onzin blaten :rolleyes: '
:goedzo: :boogie: :D
dit is een topic waar je hatelijk groeten mag doen maar ook lieve groeten mag doen aan iedereen die maar in je opkomt.....whoehoeheo
jaa echt een vrijdag gevoel heh ;)
Ik doe de groetjes aan me Oma in Marokko.. en natuurlijk al me tante's en ooms..!! :D
Jammer dat ze dit niet kunnen lezen.. :(
:zwaai:
omdat ze een domme koe is, en graag slim over wil komen terwijl het enige wat ze kan sjeggen is feesten feesten en nog eens feesten:rolleyes:
:boogie: :stout: :hihi:
Origineel gepost door Kadir
Ze is geen koe, en voor zover jij weet ook niet dom...
En Cheetah, jou had ik niet verwacht als een haatdragend persoon...
ik ben niet haatdragend hoor :rolleyes: .... ik haat niemand.. ik verveel me gewoon... im not mad atcha.. got nothing but love for ya...:rolleyes:
MissCasa
10-01-2003, 13:16
ik doe de groeten aan iedereen die dit leest...
en de hatelijke groeten aan.. i...
die gene weet dat wel.. :D
hahahaha hoor je het ook eens van een ander waar maakt hij zich nou druk om om de enorme hoeveelheid poep wat er uit je mond komt ik ben al sinds me verjaardag niet uit geweest dat was bgin oktober :rolleyes: en sowieso tegenover jouw hoef ik me niet te verantwoorde we hebben het hier al eens over gehad als het je niet bvakt kanker je maar op naar een ander topic ga je daar verder kankeren op mensen als je daar zo gelukkig van word
damn razer ik voel met je mee........
hahahaha hoor je het ook eens van een ander waar maakt hij zich nou druk om om de enorme hoeveelheid poep wat er uit je mond komt ik ben al sinds me verjaardag niet uit geweest dat was bgin oktober :rolleyes: en sowieso tegenover jouw hoef ik me niet te verantwoorde we hebben het hier al eens over gehad als het je niet bvakt kanker je maar op naar een ander topic ga je daar verder kankeren op mensen als je daar zo gelukkig van word
damn razer ik voel met je mee........
wat loop je te kankeren. Het is een ernstige ziekte, hou er een beetje rekening mee dat je niet zomaar ziektes kunt lopen uitkramen, domme vogel die je er bent.. :jammer: tfoeee
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.