Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : hoe verwen jij jezelf

sherine
10-01-2003, 12:20

als je je een beetje down voelt hoe verwen jij dan jezelf zodat je je beter gaat voelen en weer lachend doorzet ???? ga je lekker hele dag slapen met vrienden weg of is er iemand die altijd voor je klaar staat........vertel op

MissChica
10-01-2003, 12:24
Ja dan ga ik gewoon naar me GEKKIE NICHTEN TOE en dan krijgen hun me wel weer aan het lachen alleen als ik hun al die dansen schiet k in de lach hahahah :p

RaZer
10-01-2003, 12:24
Origineel gepost door sherine als je je een beetje down voelt hoe verwen jij dan jezelf zodat je je beter gaat voelen en weer lachend doorzet ???? ga je lekker hele dag slapen met vrienden weg of is er iemand die altijd voor je klaar staat........vertel op Ik kom naar het forum en ga mensen zoals jou irriteren :stout:.. Nee even serieus.. uhmmmm aan leuke dingen denken van vroeger enzo.. of lachprogramma's kijken etc... even weer lachen..

sherine
10-01-2003, 12:30
ohh heleau jij klinkt gevaarlijk man waarom niet gewoon lekker op de dam gaan staan en er flink op los schieten zodat ik lekker rustig kan gaan winkelen :P........ chica ik ga ook weleens naar me nichten dan maar dat dansen :confused: is het zo erg ???????? razer dat irriteren begint er wel op te lijken inderdaad nee fa2 ik mag jou nog steeds je kan klieren wat je wil maar ik ga je toch niet haten fatna ongeveer hetzelfde doen wij alleen dan luister ik juist hele andere muziek zoals bone thugs n harmony hhahahha :stout:

sherine
10-01-2003, 12:41

inderdaad en vooral hun stemgeluid is erg apart ben helemaal gek van hun al zijn het af en toe te erge djunkies maar vooral de liedjes samen met mariah carey en met r.kelly en of course 2-pac ook heeeeel erg gruwelijk

Miss_Banana
10-01-2003, 12:50
Origineel gepost door sherine als je je een beetje down voelt hoe verwen jij dan jezelf zodat je je beter gaat voelen en weer lachend doorzet ???? ga je lekker hele dag slapen met vrienden weg of is er iemand die altijd voor je klaar staat........vertel op HEEL VEEL BEN & JERRY's IJS ETEN! En dan voel ik me nog steeds klote, maar toch wel weer wat beter dat ik een hele pint weer in mijn eentje heb op kunnen eten. :D

cheetah
10-01-2003, 13:19
CHOCOLATE FUDGE BROWNIE is soooooo sweety... :Iluvu:

Miss_Banana
10-01-2003, 13:25
Origineel gepost door Emshoom probeer eens Haagen Daaz, wie weet voel je je dan beter :zwaai: Haagen Dasz volgt meestal. Eerst Chocolate Chip Cookie Dough en daarna Macadimian Nut Brittle. :D Dan voel ik me heeeeeeel ff weer goed and then reality strikes back! :verdriet:

Miss_Banana
10-01-2003, 13:29
Origineel gepost door Kadir Als ik mezelf s wil verwennen, bel ik gewoon Miss_Banana op... U wish!

Miss_Banana
10-01-2003, 13:36
Origineel gepost door Kadir I do wish...My wishes always come true... Als je 23 jaar of ouder bent misschien. :D