Bekijk originele versie : interview met Oltmans
Toufik19
10-01-2003, 11:57
Lees eens volgend interview van Oltmans.Is redelijk lang,maar interessant.
http://battl.nl/oltmans29042002.html
Toufik19
10-01-2003, 12:02
Origineel gepost door Super_Marokkaan
ik ken dit interview al...Willem oltmans is :goedzo:
Het is afgenomen door www.indymedia.nl
ja,hopelijk gaan ook degenen lezen die het niet kennen.
thx voor de bronvermelding.
de anti-plagiaatcommissie dankt u
zeker Interessant TOUFIK :goedzo:
Toufik19
10-01-2003, 12:12
Origineel gepost door angel21
zeker Interessant TOUFIK :goedzo:
you're welcome ANGEL(20+1)
shit echt interessant...
die gast is niet dom..
Toufik19
10-01-2003, 12:19
Origineel gepost door RaZer
shit echt interessant...
die gast is niet dom..
nee,tuurlijk niet.hij is overal geweest in verschillende situaties dus ik denk wel dat hij weet wat hij zegt
Origineel gepost door Toufik19
nee,tuurlijk niet.hij is overal geweest in verschillende situaties dus ik denk wel dat hij weet wat hij zegt
ik bedoelde het ook niet serieus.. (als jij het wel serieus meende)
:)
Origineel gepost door Toufik19
Hij geilt vooral op aandacht (en op mannen, maar dat wist je waarschijnlijk al) en berijkt dit vooral door veel te provoceren, de waarheid is daar volgens mij ondergeschikt aan....
Hij heeft ook een gronische hekel aan het establishment, wat z`n afkeer tegen de VS wel zal verklaren...
Persoonlijk vind ik iemand die graag wordt gezien met saddam (een man die honderduizenden mensen en zelfs z`n eigen familie heeft vermoord) en hem een "vriend" noemt, wel dom....
Origineel gepost door Tijn
Hij geilt vooral op aandacht (en op mannen, maar dat wist je waarschijnlijk al) en berijkt dit vooral door veel te provoceren, de waarheid is daar volgens mij ondergeschikt aan....
Hij heeft ook een gronische hekel aan het establishment, wat z`n afkeer tegen de VS wel zal verklaren...
Persoonlijk vind ik iemand die graag wordt gezien met saddam (een man die honderduizenden mensen en zelfs z`n eigen familie heeft vermoord) en hem een "vriend" noemt, wel dom....
Heeft hij ergens gezegd dat hij het goedkeurt.?. Hij heeft het over de daad dat hij tegen de VS is en die tegenwerkt en niet dat hij zijn familie en zo vermoord..
en of hij nou homo of geen homo is niet belangrijk.. kijken wij nu verder dan wat iemand is.. is het ook al niet goed? hadden we hem niet serieus moeten nemen omdat hij homo is?
maghrabia82
10-01-2003, 13:02
erg interessant moet ik zeker ,ik wist niet dat mensen zo dachten over amerika..
Heeft hij ergens gezegd dat hij het goedkeurt.?. Hij heeft het over de daad dat hij tegen de VS is en die tegenwerkt en niet dat hij zijn familie en zo vermoord..
Heb ik het ergens over goedkeuren? Ik kaart alleen maar de geloofwaardigheid van die mediageile vent aan meer niet!
en of hij nou homo of geen homo is niet belangrijk.. kijken wij nu verder dan wat iemand is.. is het ook al niet goed? hadden we hem niet serieus moeten nemen omdat hij homo is?
Wel/geen homo, maakt voor mij inderdaad geen verschil! Maar wou je zeggen dat iedereen er op dit forum zo over denkt? (of is een homo die tegen de VS is, opeens wel weer ok?) Dat serieus nemen heeft dus niets met z`n homosexualtiteit te maken, maar met het feit dat hij een beetje te graag provoceert tegen het establishment en erg gek is op aandacht....
Heb ik het ergens over goedkeuren? Ik kaart alleen maar de geloofwaardigheid van die mediageile vent aan meer niet!
Wel/geen homo, maakt voor mij inderdaad geen verschil! Maar wou je zeggen dat iedereen er op dit forum zo over denkt? (of is een homo die tegen de VS is, opeens wel weer ok?) Dat serieus nemen heeft dus niets met z`n homosexualtiteit te maken, maar met het feit dat hij een beetje te graag provoceert tegen het establishment en erg gek is op aandacht....
Nu lijkt het ofdat ieder die een andere mening heeft dan de establishment uit is op aandacht.
Maar goed wat vond jij van Pim Fortyun.. was hij ook een mediageile vent die alleen maar op aandacht uit was?
en dat er een aantal personen hier zijn die dat denken wil niet zeggen dat we allemaal er zo over denken. Ik heb gekeken naar wat hij zegt, en of hij nou homo is of houd van sm doet er niet toe. Melkert was toch ook een SM fanaat, en toch waren er genoeg mensen op het forum die op hem stemden (neem ik aan, was er toen namelijk niet).. Kijk wat hij persoonlijk doet interesseert me niet. Dat laat ik over aan Allah (swt)
Ik kijk naar wat hij zegt.. en wat hij s'avonds laat met zijn vriendje doet interesseert me niet. Dat is een heel ander verhaal.
Provoceren is nog altijd beter dan meelopen.. vind ik.. dat is mijn mening.. Ik weet niet of jij geschiedenis kent, maar door revoluties en opstanden is de wereld toch wel wat slimmer geworden. Een goed voorbeeld (die jij zeker ken) hiervan is de Franse Revolutie. En die waren ook tegen de Adel die toen alle macht hadden.
Nu lijkt het ofdat ieder die een andere mening heeft dan de establishment uit is op aandacht. [/B]
We hebben `t hier toch maar over 1 vent, waarom begin je over "iedereen die een andere mening heeft"? Is de SP ook uit op aandacht ofzo?
Maar goed wat vond jij van Pim Fortyun.. was hij ook een mediageile vent die alleen maar op aandacht uit was?[/B]
Die genoot ook wel van de aandacht ja, maar ik denk dat hij daarnaast oprecht bezorgd was om Nederland. En naast de radicalere uitspraken kon je ook gematigde uitspraken horen, bij Oltmans hoor ik niet veel meer dan enkel provoceren.
en dat er een aantal personen hier zijn die dat denken wil niet zeggen dat we allemaal er zo over denken. Ik heb gekeken naar wat hij zegt, en of hij nou homo is of houd van sm doet er niet toe. Melkert was toch ook een SM fanaat, en toch waren en genoeg mensen op het forum die op hem stemden (neem ik aan, was er toen namelijk niet).. Kijk wat hij persoonlijk doet interesseert me niet. Dat laat ik over aan Allah (swt)
Ik kijk naar wat hij zegt.. en wat hij s'avonds laat met zijn vriendje doet interesseert me niet. Dat is een heel ander verhaal. [/B]
...verstandige taal, hoop dat de meeste er hier zo over denken.
We hebben `t hier toch maar over 1 vent, waarom begin je over "iedereen die een andere mening heeft"? Is de SP ook uit op aandacht ofzo?
Die genoot ook wel van de aandacht ja, maar ik denk dat hij daarnaast oprecht bezorgd was om Nederland. En naast de radicalere uitspraken kon je ook gematigde uitspraken horen, bij Oltmans hoor ik niet veel meer dan enkel provoceren.
...verstandige taal, hoop dat de meeste er hier zo over denken.
Jammer genoeg moet je wel overdrijven om aandacht te krijgen. Hoe denk je anders dat de CDA zoveel stemmen heeft gekregen. Balkende kwam ook met een boek waar hij het had over de puinhopen van Paars. Net zoals Pim dat deed en kijk maar hoeveel zetels hij had. Natuurlijk is het niet zo dat ik meteen alles van hem geloof. Maar het gaat wel om een gedeelde wat zeker waar is.
Misschien is Oltmans wel bezorgd om de hele wereld bevolking? Dat kan je ook zeggen over hem.
En naar mijn weten had Pim gematigde uitspraken over dingen die mensen niet zo interesseerden. Zoals het file probleem. Hij zei toch ook dat de Islam een achterlijke cultuur is. Is dat dan niet provoceren? Kijk ik zeg nu niet dat je het met LPF eens was. Ik denk dat je een SP stemmer ben als ik je reacties lees. Maar je moet niet denken dat ik die man nu blindelings ga volgen. Dat doe ik niet, dat doe ik bij niemand op aarde.
Ik hoop het ook.
zou je wat sneller kunnen antwoorden.. ik zit op school en wil weg :(.. maar vind het leuk met je te discussieren.. je bent namelijk niet iemand die meteen naar mij als persoon kijk en alleen maar op me reacties reageer. Zoals het hier ook hoort.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.