Bekijk originele versie : Ze willen ons zo hebben…met hun INTEGRATIE!!!!
Achmed komt thuis en groet zijn ouders, "Hoi pa...hoi ma", en loopt door
naar de koelkast om een blikje Heineken te pakken. "Jij ook een biertje
pa"...schreeuwt hij uit de keuken. "Nee zoon, ik heb er al vier op"
schreeuwt pa Khalid terug. "Doe mij maar een witte wijn Achmed...nu je toch
in de keuken bent" roept ma Fatima. "Ga je vanavond mee uit Achmed?" vraagt
ma Fatima. "Ik ga vanavond met buurvrouw Tooske en Trientje naar club
"Integratia", heb je zin om mee te gaan?...effe lekker swingen met zn
viertjes". "Kan niet ma...ik heb die ouwe beloofd om morgenvroeg langs te
komen in het bejaardenhuis" antwoordt Achmed. "Dachten we hem weggestopt te
hebben, moet ik hem nog ??n keer in het half jaar opzoeken" zegt Achmed er
achteraan. "Zo mag je niet over je opa praten Achmed" zegt ma met een
glimlach op haar gezicht. "En toch heeft hij gelijk Fatima" roept pa..."we
bezoeken hem veel te vaak, ??n keer per jaar is meer dan voldoende". "Wat
eten we ma?" vraagt Achmed. "Ik heb niks klaargemaakt Achmed...ben de hele
dag met buurvrouw in de stad geweest dus heb geen tijd gehad om te koken".
"Haal maar een kroket bij die snacktent "MultiCulti" op de hoek". "Alweer
ma"...klaagt Achmed. "Dat heb ik eergisteren ook al gegeten". "Je mag ook de kliekjes van gisteren opeten...stamppot boerenkool met een stukje
Hema-worst". Op dat moment kwam Achmed*s zus Falma thuis met haar vriend
Willem. "Pa, mag Willem blijven slapen?...zijn ouders zijn naar een
anti-moslim bijeenkomst waar onze held Pim Fortuyn een lezing houdt over de
gevaren van de Islam en Willem durft niet alleen in huis te zijn". "Hij is
bang dat hij overvallen wordt door fundamentalistische, allochtone,
terroristische, Noord-Afrikaanse, Arabische, Jihad strijders die rugdekking
krijgen van extremistische, anti-Amerikaanse, al-Qa`ida moslims....of
zoiets". "Natuurlijk dochterlief...je ma is er toch niet vannacht en ik
slaap wel op de bank". "Verstandige Jongen die Willem...die moslims zijn
inderdaad niet te vertrouwen dus kan hij beter hier slapen"...fluisterde pa Khalid.
dit verhaal gaat al een hele tijd rond
Maar Allah Istar.
Bleu_Sky
10-01-2003, 12:34
Waar gaat dit nou weer over... Alsof het zo gaat in Nederlandse gezinnen!!!!
Mijn moeder kookte elke avond, had altijd tijd voor ons en drinkt al helemaal geen alcohol. Als meisje hoefde ik het niet in mijn hoofd te halen een vriendje mee naar huis te nemen en mijn vader dronk al helemaal geen bier als ie thuis kwam van zijn werk!!!! Verder is mijn oma uit haar zelf naar het bejaarden tehuis gegaan en bezoeken wij haar vaker dan een keer per jaar!!!
Kunnen jullie in godsnaam nou eens ophouden met die K*T vooroordelen tegenonver Nederlanders. En maar klagen over de vooroordelen die Nederlanders tegenover jullie hebben en ondertussen zijn ze zelf geen haar beter!!!
Tot slot de opmerking voor de mensen die geen vooroordelen hebben. RESPECT!!!
Bleu Sky
Origineel gepost door Bleu Sky
Waar gaat dit nou weer over... Alsof het zo gaat in Nederlandse gezinnen!!!!
Mijn moeder kookte elke avond, had altijd tijd voor ons en drinkt al helemaal geen alcohol. Als meisje hoefde ik het niet in mijn hoofd te halen een vriendje mee naar huis te nemen en mijn vader dronk al helemaal geen bier als ie thuis kwam van zijn werk!!!! Verder is mijn oma uit haar zelf naar het bejaarden tehuis gegaan en bezoeken wij haar vaker dan een keer per jaar!!!
Kunnen jullie in godsnaam nou eens ophouden met die K*T vooroordelen tegenonver Nederlanders. En maar klagen over de vooroordelen die Nederlanders tegenover jullie hebben en ondertussen zijn ze zelf geen haar beter!!!
Tot slot de opmerking voor de mensen die geen vooroordelen hebben. RESPECT!!!
Bleu Sky
Luister eens schatje ik ga veel met nederlanders om en geloof mij het gaat er echt wel zo aan toe. Het is zelf een vriend overkomen dat de vader van een meisje waar hij sliep hen een condoom kwam brengen midden in de nacht. Tuurlijk gaat het niet bij allemaal zo eraan toe maar er zijn er heel veel bij wie het er wel zo aan toe gaat. Ach man dit soort senario's komen zelfs bij turken voor...............
En wat integratie betreft kan nederland te pot op. Ik ben al genoeg geintegreerd. Ik werk al vanaf mijn vijftiende heb zelfs twee baantjes heb mijn VWO uistekend afgerond studeer op dit moment geneeskunde spreek uitstekend nederland en ik ben een moslima in hart en nieren. Dat zal geen jood christen of atheist ooit uit mij krijgen. Ik ben wie ik ben en Nederland heeft dat maar te acctepteren. De reden waarom Nederland opeens over integratie begon is omdat een aantal ***jochies ruzie zoeken op oa plekken waar een islamiet niet eens komen mag en dan de islam de schuld geven van alle ellende in Nederland. De overheid heeft fouten gemaakt en durft die fouten niet op zich te nemen. En nog voor alle duidelijk 30 jaar geleden toen onze superieure Nederland besloot oa Marokkanen hier naar toe halen hebben zij EXPRESS Marokkanen gehaald die die nog nooit op school hadden gezeten, zodat zij dan maar niet in opstand zouden komen over het VIEZE werk dat zij moesten verrichtten. De 'Nederlanders' hebben die 'gastarbeiders' dom weten te houden en dit is het resultaat. Ik ben nu ook een 'Nederlander' of dat anderen nou bevalt of niet. Ook als die ***jochies die het voor ons ook moeilijk maken. Ik kom niet voor hen op maar voor hun ouders die overal de schuld van krijgen. De enigen die schuld hebben zijn die jochies en de overheid zelf. Weet jij wat 'Nederlanders' ff doen moeten de archieven induiken en kijken waar en wat voor fouten de overheid dertig jaar geleden allemaal gemaakt heeft gemaakt heeft. Deze fouten hadden ze ook met de Indo's gemaakt toen zij hier kwamen lang voor de 'gastarbieders' en daar hadden zij ook niets van geleerd. En wat het leren van de nederlande taal betreft kan Nederland ook de pot op want er wordt wel gezegd dat iedereen Nederlands moet leren maar je moet ook de KANS krijgen om het te leren. Kind er zijn niet een genoeg leraren voor het basis en het voortgezet onderwijs . Waar ga je iemand vinden die een aantal 'allochtonen' Nederlands wil leren. By the way je komt eerst nog op een wachtlijst terecht als je wil vrijwillig Nederlands leren wil......Ach je bent ook maar een ontwetend en onderontwikkeld kind. Jij kan er ook niets aan doen
:stomp: :hammer: :stomp: :hammer::
Origineel gepost door Sammy84
Luister eens schatje ik ga veel met nederlanders om en geloof mij het gaat er echt wel zo aan toe. Het is zelf een vriend overkomen dat de vader van een meisje waar hij sliep hen een condoom kwam brengen midden in de nacht. Tuurlijk gaat het niet bij allemaal zo eraan toe maar er zijn er heel veel bij wie het er wel zo aan toe gaat. Ach man dit soort senario's komen zelfs bij turken voor...............
En wat integratie betreft kan nederland te pot op. Ik ben al genoeg geintegreerd. Ik werk al vanaf mijn vijftiende heb zelfs twee baantjes heb mijn VWO uistekend afgerond studeer op dit moment geneeskunde spreek uitstekend nederland en ik ben een moslima in hart en nieren. Dat zal geen jood christen of atheist ooit uit mij krijgen. Ik ben wie ik ben en Nederland heeft dat maar te acctepteren. De reden waarom Nederland opeens over integratie begon is omdat een aantal ***jochies ruzie zoeken op oa plekken waar een islamiet niet eens komen mag en dan de islam de schuld geven van alle ellende in Nederland. De overheid heeft fouten gemaakt en durft die fouten niet op zich te nemen. En nog voor alle duidelijk 30 jaar geleden toen onze superieure Nederland besloot oa Marokkanen hier naar toe halen hebben zij EXPRESS Marokkanen gehaald die die nog nooit op school hadden gezeten, zodat zij dan maar niet in opstand zouden komen over het VIEZE werk dat zij moesten verrichtten. De 'Nederlanders' hebben die 'gastarbeiders' dom weten te houden en dit is het resultaat. Ik ben nu ook een 'Nederlander' of dat anderen nou bevalt of niet. Ook als die ***jochies die het voor ons ook moeilijk maken. Ik kom niet voor hen op maar voor hun ouders die overal de schuld van krijgen. De enigen die schuld hebben zijn die jochies en de overheid zelf. Weet jij wat 'Nederlanders' ff doen moeten de archieven induiken en kijken waar en wat voor fouten de overheid dertig jaar geleden allemaal gemaakt heeft gemaakt heeft. Deze fouten hadden ze ook met de Indo's gemaakt toen zij hier kwamen lang voor de 'gastarbieders' en daar hadden zij ook niets van geleerd. En wat het leren van de nederlande taal betreft kan Nederland ook de pot op want er wordt wel gezegd dat iedereen Nederlands moet leren maar je moet ook de KANS krijgen om het te leren. Kind er zijn niet een genoeg leraren voor het basis en het voortgezet onderwijs . Waar ga je iemand vinden die een aantal 'allochtonen' Nederlands wil leren. By the way je komt eerst nog op een wachtlijst terecht als je wil vrijwillig Nederlands leren wil......Ach je bent ook maar een ontwetend en onderontwikkeld kind. Jij kan er ook niets aan doen
:stomp: :hammer: :stomp: :hammer::
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW dat noen ik nog s een betoog :D
Je hebt groot gelijk, alleen je valt dat meisje aan op punten die ze niet gezegd heeft.
Ali Z
Zij had het woord jullie niet moeten gebruiken, want ik ben net zo nederlander als dat zij is. Mijn ouders hebben zich rot gewerkt samen met nog duizenden andere marokkanen om dit land op zijn pootjes tercht te laten komen en het werd ook tijd dat onze nederlanders ons ook gaan zien als medelanders en ons niet als maar met JULLIE EN ALLOCHTOON betitelen
HalfBlood
10-01-2003, 15:35
Origineel gepost door helleau
die is ouddddd
precies :o
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.