Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie trouwt er in december

Pagina's : [1] 2 3 4 5

CharLie_Da
14-11-2004, 00:23

Wie van jullie trouwt er in dexember een waar vieren jullie het ?

Falling
14-11-2004, 00:24
Wie van jullie trouwt er in dexember een waar vieren jullie het ? MOI EN NIEUWSCHIERIG!!!! :D :banana: :boogie: :banana: :boogie: WAAR IS NOG NIET ZO ZKER!

CharLie_Da
14-11-2004, 00:25
MOI EN NIEUWSCHIERIG!!!! :D :banana: :boogie: :banana: :boogie: WAAR IS NOG NIET ZO ZKER! waarom niet is je man nog in marokko :o

Falling
14-11-2004, 00:27
waarom niet is je man nog in marokko :o noppppppppppppppppp ................. :ego: HIJ KOMT UIT HOLLANDAAAAAAAAAAAAAAAAA :maf: ENNE WAAROM HET NIET SKER IS .... OMDAT HET GEWOON NOG NIET SKER IS SNAP JE ........ :nerd:

CharLie_Da
14-11-2004, 00:30

noppppppppppppppppp ................. :ego: HIJ KOMT UIT HOLLANDAAAAAAAAAAAAAAAAA :maf: ENNE WAAROM HET NIET SKER IS .... OMDAT HET GEWOON NOG NIET SKER IS SNAP JE ........ :nerd: ooh mezain . vertrouw je hem nog niet dan of hou je niet van hem .. dezember is bijna.

Falling
14-11-2004, 00:43
ooh mezain . vertrouw je hem nog niet dan of hou je niet van hem .. dezember is bijna. NEEJ HET LIGT AAN HEM! :boos:

CharLie_Da
14-11-2004, 00:43
NEEJ HET LIGT AAN HEM! :boos: waarom aan hem ? Volgens mij ben je een tamza een niet zo lief voor hem . :kwaad:

Falling
14-11-2004, 00:44
waarom aan hem ? Volgens mij ben je een tamza een niet zo lief voor hem . :kwaad: HUH :confused: WAT WEET JIJ NOU :ego: :zweep:

CharLie_Da
14-11-2004, 00:49
HUH :confused: WAT WEET JIJ NOU :ego: :zweep: Hij gaat vreemd daarom wil hij geen Tamza . Hij heeft mooie meisje Fatima uit roosendaal.

Falling
14-11-2004, 00:53
Hij gaat vreemd daarom wil hij geen Tamza . Hij heeft mooie meisje Fatima uit roosendaal. neej hoor .... hij heeft met mij!!! :o ....... heb dit verhaaltje al eerder gehoord en ben hartsikke lief tegen hem hoor! :o

CharLie_Da
14-11-2004, 00:55
neej hoor .... hij heeft met mij!!! :o ....... heb dit verhaaltje al eerder gehoord en ben hartsikke lief tegen hem hoor! :o Gelukig maar :o Maar hij moet wel met jou trouwen he . Hij houdt je aan het lijntje daarna gaat hij met fatima de kofferbak in :)

Falling
14-11-2004, 01:01
Gelukig maar :o Maar hij moet wel met jou trouwen he . Hij houdt je aan het lijntje daarna gaat hij met fatima de kofferbak in :) pff weer een jaloers persoon :jammer: waarom gunt niemand het me! :traan1: en pardon hij trouwt met mij en hij gaat met mij na de trouwpartij de kofferbak in(hoe je het ook wilt noemen) :moe:

CharLie_Da
14-11-2004, 01:02
pff weer een jaloers persoon :jammer: waarom gunt niemand het me! :traan1: en pardon hij trouwt met mij en hij gaat met mij na de trouwpartij de kofferbak in(hoe je het ook wilt noemen) :moe: hij is wel romantisch kofferbak in mezain :D Maar waarom wil hij niet in december trouwen dan is mooie maan nieuwe jaar nieuwe vrouw wat wil hij nog meer.,

Falling
14-11-2004, 01:04
hij is wel romantisch kofferbak in mezain :D Maar waarom wil hij niet in december trouwen dan is mooie maan nieuwe jaar nieuwe vrouw wat wil hij nog meer., pardon nieuwe vrouw!....... :confused: waar heb je het over ,,, en we trouwen denk ook in ..... december... moet het er nog oevr hebben met hem duss ja maar komt goed :ego: 100%

CharLie_Da
14-11-2004, 01:08

pardon nieuwe vrouw!....... :confused: waar heb je het over ,,, en we trouwen denk ook in ..... december... moet het er nog oevr hebben met hem duss ja maar komt goed :ego: 100% zeker weten ben blij voor je maar het is bijna december heb je al een outfit.

Pagina's : [1] 2 3 4 5