Bekijk originele versie : http://www.polinco.net/
NadorPrins
10-01-2003, 11:46
kijkt er welleens iemand op http://www.polinco.net/forum
ik zou zeggen neem een kijkje bij het forum spuugbakje...en weet hoe nederlanders over ons denken!!! je zult je ogen neit geloven....ze doen zich voor als nieuwsgierige soms , maar willen alleen informatie inwinnen om tegen je te gebruiken, ze maken ons echt zwart! ik zou zeggen neem een kijken bij de multikul spuugbakje op http://www.polinco.net/forum......
MAROCGIRRLLY
10-01-2003, 11:48
waar is spuugbakje ik kan het niet vinden....
MAROCGIRRLLY
10-01-2003, 11:49
sorry!!!!!!!!!!!!!!!!!!ik heb het al!!!!!!sorry!!!!!!!!!!!
mimi_tangaouia
ik heb het gelezen ja
ik denk dat het ff tijd word als ik er ook ff lid ga worden ff meemengen in hun discussie zijn ze nu helemaal gek geworden
NadorPrins
een korte conclusie die ik zelf genomen is dat die mensen ons zien alsof we hun land komen inpikken...ze hebben het over turken en marokkanen die alleen maar dure autos rijden (alsof er geen nederlanders zijn die ook dealen, en hoeft niet eens perse dealen te zijn)
allochtonen die met blonde meisjes gaan, alsof we ze letterlijk afpakken....dat we pimmetjes liepen uitelachen, alsof dat alle allochtonen tegelijk waren!! ze scheren alles over 1 kam !!!......maar goed..waarschijnelijk zullen alle conclusies gelijk zijn aan de mijne...
MissChica
10-01-2003, 11:50
Tfoe man Domme Kaasjes !
NadorPrins
10-01-2003, 11:52
dat ze rasictische opmerkingen plaatsen, dat is het ergste nou eigenlijk helmaal niet!!! waar ik nou echt niet tegen kan is als mensen elke allochtoon met de ismlamitiische achetrgrond bekritiseren.
Het lijkt wel HITLER-tijd...alles wat er gebeurd, we geven gewoon de islamieten de schuld!!!
mimi_tangaouia
10-01-2003, 11:55
zullen we er ff een bezoekje gaan brengen ??
mimi_tangaouia
10-01-2003, 11:56
wat een hufters zeg wil ik me aanmelden word mijn emailadres geblokkeerd
NadorPrins
10-01-2003, 11:59
hahahahah mimi toch, wat haal je allemaal uit in je hoofd!!
mimi_tangaouia
10-01-2003, 12:00
Origineel gepost door NadorPrins
hahahahah mimi toch, wat haal je allemaal uit in je hoofd!!
wahahaha moet er eerst op zien te komen en dan zien we wel verder dan merk je het wel
Wajouwwww, ik wist dat die sniekie Hollanders niet te vertrouwen waren!!! Een pot nat, allemaal even sniekie!!
Ze3ma couscous etende noordafrikaanse randdebielen...Pffffff, verzin wat beters man, enge spionnen dat jullie zijn!!
Lekker aan het meekijken, stelletje gierige-smerige-k**kaaskoppen dat jullie zijn, lekkerrrrrrrrr lekkerrrr voor jullie, lees maar lekker mee!!!
We pikken toch alles van jullie in, nananananaaaaa, jullie baantjes, opleidingen, wooow zelfs jullie land nemen we over, lekkerrr voor jullie gierig volkje dat jullie zijn!! :P
mimi_tangaouia
10-01-2003, 12:19
ik kom er maar niet op waarschijnlijk kunnen ze ruiken dat ik een marokaan ben
haha best wel leuk om te zien hoe zielig ze bezig zijn :D
=emsoem=
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.