Bekijk originele versie : roddelen
heey,salaam
Ik ben een meisje uit nijmegen,ik ben heel erg rustig maar hou wel van ouehoeren.
Er word veel over me gerodeld , dat ik met jongens heb gehad die ik niet ken en dat ik met jongens nu heb die ik ook niet ken.
Ik word er kots misselijk van.
Ik heb nog nooit een relatie gehad en heb ook nooit iets met een jongen gedaan ik ben helemaal schoon,maar ik snap niet waarom ze over me roddelen.
Ik zeg eerlijk ik geef die jongens geen aandacht en zeg nooit wat tegen hun,zou dat daar door komen , dat ze jaloers zijn op me omdat ik hun geen aandacht geef en dat ik niet zoals de meeste marokaanse meisjes ben?
Ja , ik ben een mooie meid , altans dat hoor ik altijd.
En daarom willen ze met me,maar ik ben niet zo ik geloof in mij ware en hou er niet van om stiekem tegen je ouders te zijn en tegen hun liegen.
Help me met deze brandige vraag , want ik word helemaal gek van ze.
trouwens heel veel marok meisjes roddelen ook over me met alleen maar leugens die ze zelf bedenken.
groetjes.nettemeisje
:zwaai: :( :kwaad:.
Daar moet je geen aandacht en tijd aan besteden. Bij mij is dat ook gebeurd. Over mij werd verteld dat ik doe alsof ik heilig ben en dat ik vast en zeker ergens ver van mijn woonplaats vandaan afspreek met jongens en allemaal gekke dingen doen en dat terwijl ik ook nooit een vriend gehad heb. Ik hoop er gewoon geen aandacht aan besteed en nu wordt er voor zover ik weet niet over mij gepraat.
xxxsamira
ps waar kom je vandaan amsterdam?
yasminne
10-01-2003, 13:46
Nettemeisje je zegt zelf dat je niets doet, wat doe je moeilijk laat ze lekker praten jij weet wat je doet en weet wat je niet.
En als iemand je niet geloofd dan hebben ze pech gehad.
Zelf wanneer ik richting huis ga zie al die jongens van me buurt in een hoekje staan en wanneer ik langsloop ja je kan het raden, iwa wat doe ik ik negeer ze gewoon geen aand8 geven en dan gaan ze naar mn broertje toe en zeggen ze dan ja je zus vind me leuk ze wilt altijd met me afspreken, en bla bla. Iwa ik zie het dan zou ze verzinnen alleen dingen omdat ik ze geen aandacht geef.
Dus laat ze lekker roddelen, jij word later daar de dupe er niet van en zei wel.
missysaloua01
11-01-2003, 14:44
Ja zo is het leven!
Mocro4eva
11-01-2003, 16:10
damn wat kunnen mensen toch triest zijn. Het enige wat ik kan zeggen is dat je je nix van ze aan moet trekken. Als jij zeker weet dat je nix verkeerds doet zal jou ook nix overkomen. Allah la yohibou a zalemeen. Allah zal degenen die kwaad over je spreken straffen.
lellaDina
15-01-2003, 11:38
marokaanen zijn het beste in roddelen.
Als je wat wilt weten van mijn familie moet je bij m'n tante zijn zij wordt de parabol en haar dochters de motor genoemd. hahahahahaha
Voor alles is een reden!
Maar als je echt zeker van je zelf bent, dan moet je hun laten roddelen.
En je moet scheidt hebben eraan.
marocbella
17-01-2003, 23:27
Als ze over je blijven roddelen zonder dat je iets gedaan hebt ben je blijkbaar een persoon waar ze diep in hun hart erg jaloers op zijn!
Maak je niet druk,zolang jij weet waar jij je mee bezig houdt en weet dat het goed is zou ik alleen maar lachen.
Blijkbaar ben je erg belangrijk zo moet je maar denken.
Des te meer aandacht je aan hen geeft door middel van jezelf boos te maken des te meer ze hun zin hebben!
Mensen die jou niet kennen en een oordeel zomaar overnemen van een ander zijn mensen die je dan sowieso niet in je buurt wilt hebben toch!!!!
Marocbella
Ferdous_
17-01-2003, 23:47
Marokkanen, zijn de beste in RODDELS, wat hier al keer voorkwam in deze disscussie, MEID mensen roddelen over je omdat ze JALOERS zijn!! En Marokkanen gunnen elkaar NIKS NADA!! Wat heel TRIEST is!..
Allah weet het beste en zij kunnen de pot op, laat ze maar lekker praten.. In jou voordeel is weer dat je al hun hassanats krijgt die zij hebben 'gespaard'!!..
Meid laat ze maar lekker kletsen, jou omgeving en voor al je zelf weet wie JIJ bent.. En Allah (swt) zal daar over oordelen, en niemand maar dan ook niemand anders behalve dan ALLAH (SWT)!!
Beslama meid :zwaai: Ferdous_
ferozkalloe34
18-01-2003, 02:10
jullie vrouwen kunnen elkaar het beste advies geven ,zou dat ook zo zijn bij ons mannen
MissLovePeace
18-01-2003, 11:28
Vrouwen zullen de hel vullen. Waarom?????
wij roken niet, wij drinken niet, wij stelen niet, wij doen niet aan drugsdealen, wij gaan niet naar cafes, wij zijn 's nachts gewoon thuis, wij houden ons aan de regels van de staat MAAAAAAAAAAR.........
die grote bek van ons zal een plaats in de hel voor ons reserveren. Helaas!!!!!!!!!!!
Take care!
Sayyid_AZ
18-01-2003, 23:31
Origineel gepost door MissLovePeace
Vrouwen zullen de hel vullen. Waarom?????
die grote bek van ons zal een plaats in de hel voor ons reserveren. Helaas!!!!!!!!!!!
Salaamu aleikoum wa rahmatullah..
Dachten mensen maar niet zo licht over de 'hel'.Waren de mensen maar niet zo blind en down to earth..
De hel is slechts een woord wat niet kan omschrijven wat deze plaats werkelijk inhoudt..
Maar eens zullen we het allemaal weten.Ik hoop dat er tot die tijd genoeg mensen zijn wakker geworden inshaAllah.
Moge Allah(swt) ons allen leiden inshaAllah.
Ma'a salaam
dinatanger
12-02-2003, 23:57
ik moet zeggen dat ik het helemaal eens ben met FERDOUS!! helaas is het zo dat de meeste mgarba elkaar helemaal niks gunnen. ze willen niet zien dat iemand anders beter is dan zichzelf. maar aan de andere kant je valt blijkbaar toch op. ik ga niet zeggen dat je negatief opvalt maar ik ga ook niet zeggen dat je positief opvalt. ik weet dat niet. maar goed als jij maar vanjezelf zeker weet dat het allemaal maar bullshit is. de roddelaars kej diejw ghir dnoeb toch!! er niks van aantrekken zou ik persoonlijk niet gelijk doen. ik zou zelf wel naar 1 van de roddelaars gaan om te vragen op een normale manier waarom diegene zoveel onzin praat. misschien dat diegene zich geschaamd gaat voelen en het voortaan laat om over jou te praten..:idee::zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.