Bekijk originele versie : waarom zijn marokaanse jongens zo schijnheilig??
fouzia_fa
10-01-2003, 11:04
ik heb veel vriendinnen die vaak liefdesverdriet hebben om hun eigen vriendjes,
ik weet niet war marokaanse jongens in hun hoofd hebben maar volgens mij hebben ze elke stadje eigen schatje of ze kunnen hun niet binden aan iemand!
ik vind ze echt raar maar ze doen wel een hartje pijn begin er gwoon niet aan...
vind ik, als je er niet aan toe bent.
Ghatar_tangawia
10-01-2003, 11:12
Origineel gepost door Busje_207
ik denk dat het andersom was..............!!!!!!!!!!!!
Nou dan heb je zeker verkeerd gedacht, jongeman!!!!
FuNkyNeZsZ
10-01-2003, 11:41
ik denk dat niet alle jongens zo zijn, want ik ken er genoeg die een lange serieuse relatie hebben . .
Nounousa
10-01-2003, 11:45
het zijn niet alleen de mAROKKAAnSe jongens die zo zijn hoor..
Zoeits noemen ze players ...
Origineel gepost door fouzia_fa
ik weet niet war marokaanse jongens in hun hoofd hebben maar volgens mij hebben ze elke stadje eigen schatje of ze kunnen hun niet binden aan iemand!
ik vind ze echt raar maar ze doen wel een hartje pijn begin er gwoon niet aan...
een tip.. neem niet met een jongen uit een andere stad...
een nog beter tip neem helemaal niks met jongens..
neem pas een jongen die eerst naar je (haar) vader ga om het meisje haar hand te vragen...
en waarom ze schijnheilig doen.??. nou, omdat er meisjes zijn die daarin trappen..!! Zolang die meisjes erzijn zullen ze ermee door blijven gaan..
En medelijden hoef je niet met die meiden te hebben die iets met een jongen uit een adere stad nemen die ze niet een goed kennen.. dan vraag je er ook om.. valt me op dat dat ook meestal de meisjes zijn die als ze een vriend hebben het tegen iedereen vertellen en ermee gaan showen..
En natuurlijk is wat de jongens doen is ook niet goed.. maar die jongens zijn onwetend en leren het nooit af.. een hopeloze zaak om tegen hun te gaan zeggen doe eens niet schijnheilig...
Origineel gepost door helleau
hmm razer dus het is de schuld van de dames?? er zijn genoeg jongens en meiden die gewoon een serieuze relatie met elkaar hebben of willen en dat er van die losers tussen zitten, tja je kunt niet alles hebben he
Lees vervolg... ;) niet te snel conclusie's trekken.. het is me opgevallen dat jij dat iets te snel doet... laterzz
Origineel gepost door fouzia_fa
Eigen schuld. Moet je maar niet iets harams doen. Als je je gewoon aan de islam houdt, doet jouw hartje geen pijn.
:lol: he razer je hebt het gewoon gewijzigd man:boos:
:p dat doe ik wel vaker.. ik zet heel snel iets neer.. en dan check ik het weer :D.. viel me ook op dat het dan leek alsof ik alleen de meisjes de schuld gaf, dus had ik het verbeterd.. :D
NadorPrins
10-01-2003, 12:10
nou als je over dit onderwerp gaat beginnen, kunnen we jarenlang elkaar de schuld geven!!! de meeste jongens hebebn niet genoeg aan 1 meisje, ze willen er 1 voor de liefde, 1 voor later om mee te trowuen, 1 voor uitgaan, en 1 voor de sex...en misschien 1tje die geld heeft!!!
en meiden doen precies hetzelfde soms, ze hebben zoveel jongens die ze allemaal willen checken en uiteindelijk de beste en meeste geslaagde eruit halen!!! dus de schuld ligt bij ons allebei....de enige voor wie we nog wat respect hebben zijn onze zusjes, maar de rest wil je allemaal in bed gekregen hebben!!!!
zo was ik 1 jaar geleden ook geweest, echt letterlijk elke stadje waar ik was wilde ik gewoon een schatje hebben, veel verdriet en harten gebroken, maar ik kon er neit langer mee doorgaan, uiteindelijk smeek je je zelf om ermee te stoppen en lukt het niet, je gaat trouwen, en het lukt je neit om bij je vrouw te blijven om dat je niet anders gewend was...zoals de marokkanen die je tegenwoordig ziet, de man gaat nachtdienst draaien en de vrouw gaat uit!!!! of de vrouw die thuis blijft en de man die naar andere vrouwen gaat!!
nou dan kun je me het niet kwalijk nemen dat ik dat zei :kwaad:
je zou nu al toch moeten weten dat ik niet alleen de dames de schuld geef..
Voor die jongens is het te laat.. vroeger zaten ze alleen achter nederlandse meisjes aan en nu ze zien dat ze ook marokkaanse meisjes kunnen krijgen gaan ze ook achter hun aan..
Voor de jongens is het al te laat.. de meisjes kunnen nog worden verandert.. alhoewel ik steeds meer het gevoel krijg dat het daarvoor ook te laat is maar goed..
en met het kwalijk nemen bedoelde ik.. dat je nu wel moet weten hoe ik erover denk.. en omdat een keer het veregeten ben erbij te zetten wil niet meteen zeggen dat ik van gedachte verandert ben..
snappie.. :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.