Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Beste ongelovigen,

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

LZN
13-11-2004, 20:33

Wat ik even kwijt wil is dat we hier met elkaar in vrede moeten leven ,dus moet er wat duidelijkheid zij:jullie mogen zeggen dat we criminelen zijn, jullie mogen ons uitschelden ,haten. Maar laat 1 ding duidelijk zijn hou de islam erbuiten. meer vragen we niet..

crescendo
13-11-2004, 21:08
ja in nederland speelt het een ondergeschikte rol maar niet in mn leven .ik ga dood voor deze godsdienst.en helaas voor jullie dat ik hier ben geboren en opgegroeid.dus wie moet moet zich aanpassen aan de ander. Als je wilt sterven voor je religie, prima, maar ga dan naar Tsjetsjenie, Kashmir of Israel om jet uit te leven.

miss_hoceima
13-11-2004, 21:20
viergho want bij jij eigenlijk?? denk nie moslim want zo denk je anders niet want nederlan kan stikken mat haar wetten en regels want ik houd me aan de regels en wetten van de islam probleem???? p.s als je het een probleem vind heb je pech:p

jHenosch
13-11-2004, 22:49
Wat ik even kwijt wil is dat we hier met elkaar in vrede moeten leven ,dus moet er wat duidelijkheid zij:jullie mogen zeggen dat we criminelen zijn, jullie mogen ons uitschelden ,haten. Maar laat 1 ding duidelijk zijn hou de islam erbuiten. meer vragen we niet. zou ik best willen ware het niet dat de troublemakers er zelf zo trots op zijn dat ze moslim zijn, en ze hebben zich er ook allemaal flink in geschoold voordat dit nieuwe inzicht haar zaligmakende werking ten toon spreidt aan de anders gelovigen, dus........ ik zou ook wensen dat deze godsdienst er niets mee te maken had, maar de realiteit is anders. dat jongetje die zei of hun nieuwe school nog wel een islamitische school moet zijn heeft een sterke tealiteitszin want waarom zou je je Islamitisch noemen in deze tijn ?

Ouidath
13-11-2004, 22:52

Je zult eraan moeten wennen dat geloof in Nederland een ondergeschikte rol speelt. Als jij jouw geloof in de privésfeer houdt, hoef ik mij ook niet met jouw geloof bezig te houden. Zó moeilijk is het niet. En als jij je domme hoofd weer terug in je hol duwt, hebben we ook geen last van je reactie's en hoef ik ook niet zo hatelijk jegens jou te reageren. Zo moeilijk is het niet. :rolleyes:

jHenosch
13-11-2004, 22:55
En als jij je domme hoofd weer terug in je hol duwt, hebben we ook geen last van je reactie's en hoef ik ook niet zo hatelijk jegens jou te reageren. Zo moeilijk is het niet. :rolleyes: het vennijn zit um goed onder de sluier, terwijl er zoveel mensen moeten sterven voor dat geloof, en ook nog zo vennijnig, dat maakt dat de niet moslim zo op z'n hoede is voor deze perverse godsdienstige mensen, want ze worden alleen maar kwaad en gaan zelfs nog meer dreigen als je terecht wijst op haar manco's ! de Islam wordt in ras tempo ontsluierd, ontmaskerd in zijn ware vorm van welleer. daar hoef je haast niks voor te doen want dat kun je dagelijks in het nieuws zien !

Nabi1
13-11-2004, 22:56
En als nou de islamieten niet het probleem zijn, maar de islam zelf het probleem is?

jHenosch
13-11-2004, 23:00
En als nou de islamieten niet het probleem zijn, maar de islam zelf het probleem is? maakt dat zoveel verschil dan ?

Nabi1
13-11-2004, 23:10
maakt dat zoveel verschil dan ? beetje tog wel? :)

queal
14-11-2004, 00:00
Wat ik even kwijt wil is dat we hier met elkaar in vrede moeten leven ,dus moet er wat duidelijkheid zij:jullie mogen zeggen dat we criminelen zijn, jullie mogen ons uitschelden ,haten. Maar laat 1 ding duidelijk zijn hou de islam erbuiten. meer vragen we niet. Kebdani, Ik vind dit een zeer goed uitgangspunt. Geloof is iets wat vanuit jezelf komt en een verrijking kan zijn voor je. Ik heb persoonlijk niets tegen de Islam, en hun volgelingen, mits ze hun geloof niet (gewelddadig) opleggen aan anderen. Nederland is een tolerant land (of moet ik zeggen was). Je mag vorm geven aan je geloof. Het haten van Marokkanen is wat overdreven. Ik ken veel Marokkanen die zeer prettig in de omgang zijn. Tijdens mij studie ben ik vier jaar opgetrokken met een Marokkaans meisje en we hebben vaak thema's aangesneden die te maken hadden mbt het geloof en hoe zij dit beleefde. Ik heb geleerd dat het erg diep zit. Het geloof raakt haar kern van bestaan. Zonder geloof bestaat ze niet. Zij vergeleek het als een auto zonder benzine. Het een is waardeloos zonder het andere. Toch vind ik het een verschil of jij gelooft of dat je vindt dat iedereen moet geloven, en juist op dit punt houdt mijn begrip op. Niemand heeft het recht om iemand anders het geloof op te dringen. Het is een individuele keuze. Als iemand Allah verwerpt dat is dit zijn keuze, en heeft niemand het recht om dit aan te pakken, laat staan om iemand te vermoorden. En zou het zo zijn dat jullie geloof de enige echte waarheid is, dan komen we er wel na onze dood achter. Ik vind van mijzelf dat ik me tolerant opstel wat geloofsbeleving aangaat. Ik laat zelfs Jehova's binnen voor een kop koffie. Hoewel ik het niet eens ben met hun zienswijze, en ik niet te overtuigen ben, heb ik wel respect voor die mensen die bij weer of geen weer met de bijbel in hun hand langs de deuren gaan. Ik zou het niet doen. Mijn grens is bereikt bij oproerkraaiers die in naam van Allah dood en verderf zaaien. Mensen die complotten smeden om anderen te vermoorden omdat hun mening niet strookt met die van zichzelf. Dit geld ook voor de Moslim haters, die moskeen en scholen in de fik steken. Deze oproerkraaiers maken zeer veel goodwill van Nederlanders en Islamieten kapot. Hoe meer incidenten er plaatsvinden des te harder worden straks de tegenstellingen tussen deze groepen. Als deze een kritische massa bereikt, dan hebben we met zijn allen een probleem. Daarom, imaams die haatcampagnes propaganderen, radicale moslims die er op uitzijn om anders denkende te vermoorden, en rechts gespuis dat uit de riolen van de samenleving kruipt, moet hard aangepakt worden. Doen we dit niet dan kan het heel lelijk gaan worden.

aishaqandisha
14-11-2004, 00:30
Wat ik even kwijt wil is dat we hier met elkaar in vrede moeten leven ,dus moet er wat duidelijkheid zij:jullie mogen zeggen dat we criminelen zijn, jullie mogen ons uitschelden ,haten. Maar laat 1 ding duidelijk zijn hou de islam erbuiten. meer vragen we niet. Beste Kebdani, Ik ben helemaal niet van plan om "jullie" (wie dat dan ook mogen zijn) te haten, uit te schelden of te roepen dat jullie criminelen zijn. Dat heb ik ook nog nooit gedaan ook. Ik ben echter niet van plan om mijn mond te houden over de islam. Want ik heb, net als jij, vrijheid van meningsuiting. Dus ik ben helemaal niet van plan om "de islam erbuiten te laten". Trouwens, als moslims één ding NIET doen is "de islam erbuiten laten". Waarom moet ik dat dan wel doen. Mag in naam van de islam van alles gezegd en gedaan worden, zonder dat dat ter discussie mag staan. Vreemd wereldbeeld.

Peej
14-11-2004, 11:05
Wat ik even kwijt wil is dat we hier met elkaar in vrede moeten leven ,dus moet er wat duidelijkheid zij:jullie mogen zeggen dat we criminelen zijn, jullie mogen ons uitschelden ,haten. Maar laat 1 ding duidelijk zijn hou de islam erbuiten. meer vragen we niet. Zou je datzelfde ook willen vragen aan extreme gelovigen zoals Mohammed B. Omdat die idioot een brief van 5 kantjes met retoriek uit de koran op van Gogh heeft geprikt kreeeg deze moord helaas een islamitisch karakter en werd de vredelievende islam besmeurd met bloed.

Tijn
14-11-2004, 11:16
Wat ik even kwijt wil is dat we hier met elkaar in vrede moeten leven ,dus moet er wat duidelijkheid zij:jullie mogen zeggen dat we criminelen zijn, jullie mogen ons uitschelden ,haten. Maar laat 1 ding duidelijk zijn hou de islam erbuiten. meer vragen we niet. De koran is nou niet bepaald "aardig" tegen ongelovigen, kaffirs worden aan de lopende band veroordeeld.......beetje raar wanneer ongelovigen dan niet over de koran/islam zouden mogen oordelen :confused:

jHenosch
14-11-2004, 11:27
de Islam wordt in ras tempo ontsluierd, ontmaskerd in zijn ware vorm van welleer. moslims vinden het niet leuk wanneer dat gebeurt, want ze schamen zich er diep in hun hart eigenlijk voor, daarom worden ze onredelijk kwaad als je het erover hebt !

Tijn
14-11-2004, 11:45

theo zou nog leven als hij zn mening persoonlijk aan ons kwam zeggen ,maar hij was ook zo laffaard,dan zouden wij het hem persoonlijk zeggen waarom wij kiezen om zo te leven. maar theo heeft zn mening gekregen door wat hij hoort op de media en wat de joden allemaal over de islam zeggen. Ben `t niet helemaal met je eens...Theo is volgens mij heel vaak real life met moslims in discussie gegaan. Als ik `t goed heb begrepe waren z`n laatste woorden zelfs "genade genade, we kunnen er toch over praten". Daarnaast heeft ie over de "Joden" dezelfde harde taal gesproken. ps je hebt `t blijkbaar niet zo op Joden, maar ben je zelf wel eens met hun in discussie gegaan?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10