Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : het verschil tussen van gogh en el moumni

Pagina's : [1] 2

LZN
13-11-2004, 19:44

mensen wat is het verschil tussen theo van gogh en el moumni. er is 1 verschil el moumni moest voor de rechter verschijnen en zijn excusses aanbieden aan de homo's en theo van gogh mocht iedereen beledigen. nederland is tolerant maak dat de kat maar wijs. wat ik hiermee wil zeggen is dat ze allebei mensen hebben beledigd en de 1 moest voor de rechter verschijnen en de ander niet, dus als de overheid niet ingrijpt dan lijkt het of ze het ermee eens zij. het is zo als theo van gogh voor de rechter moest verschijnen, en hem hetzelfde straf opgelegd zou krijgen als imam el moumni. dan was het niet zo'n chaos in nederland. de fout ligt bij de regering. VOORKOMEN IS BETER DAN GENEZEN..

tonk
13-11-2004, 19:55
Ik leid hieruit af dat El Moumni wel door boze homo's voor de rechter is gedaagd, maar Van Gogh niet door boze moslims. Gemiste kans. Overigens is Van Gogh door zo'n beetje alle kranten waar hij columns voor schreef ontslagen. Dus helemaal zijn gang gaan, kon hij niet.

Ouidath
13-11-2004, 20:01
Ik leid hieruit af dat El Moumni wel door boze homo's voor de rechter is gedaagd, maar Van Gogh niet door boze moslims. Gemiste kans. Overigens is Van Gogh door zo'n beetje alle kranten waar hij columns voor schreef ontslagen. Dus helemaal zijn gang gaan, kon hij niet. Inderdaad de boze moslim heeft hem niet aangeklaagd, maar een andere boze moslim heeft hem wel vermoord. Dussé:moe:

rnaj
13-11-2004, 20:05
mensen wat is het verschil tussen theo van gogh en el moumni. er is 1 verschil el moumni moest voor de rechter verschijnen en zijn excusses aanbieden aan de homo's en theo van gogh mocht iedereen beledigen. nederland is tolerant maak dat de kat maar wijs. wat ik hiermee wil zeggen is dat ze allebei mensen hebben beledigd en de 1 moest voor de rechter verschijnen en de ander niet, dus als de overheid niet ingrijpt dan lijkt het of ze het ermee eens zij. het is zo als theo van gogh voor de rechter moest verschijnen, en hem hetzelfde straf opgelegd zou krijgen als imam el moumni. dan was het niet zo'n chaos in nederland. de fout ligt bij de regering. VOORKOMEN IS BETER DAN GENEZEN. Ff voor de duidelijkheid, in nederland mag iedereen iemand voor de rechter dagen, dus ook Theo van Gogh was op zijn uitspraken aan te spreken. Ten tweede is el moumni nooit veroordeeld, dus de rechter heeft ook nooit gezegd dat hij zijn excuus moest aanbieden. Niet de regering maar de homo beweging heeft el moumni voor de rechter gedaagt, dat had jij ook kunnen doen.... En vergeet niet, Theo heeft zich regelmatig voor de rechter moeten verantwoorden. En als ik goed op de hoogte ben, is Theo, in tegenstelling tot el moumni, wel veroordeeld

NIKS
13-11-2004, 20:14

Najaf als er aangifte was gedaan had dat misschien wel gebeurt Theo is wel eens voor de rechter verschenen (toen belediging tegen de joden) Hij heeft iedereen wel eens afgezeken maar omdat ie toevallig de moslims beledigde werd hij vermoord tja..... tevens hoe zouden jullie reageren als die hond van een El Moumni afgeslacht zou zijn ???? Ik wil even alles benadrukken voor de aangifte. Heel Nederland was in rep en roer met de uitspraak van El Moumni. Toen kwamen de woorden ''vrijheid van meningsuiting'' niet eens in jullie op. Nee, de meeste Nederlanders waren het niet eens met El Moumni. Van Gogh had volgens Nederlanders natuurlijk wel een ''mening'' die vol zit met discriminatie. Grondwetregel: geen discriminatie.

rnaj
13-11-2004, 20:19
Ik wil even alles benadrukken voor de aangifte. Heel Nederland was in rep en roer met de uitspraak van El Moumni. Toen kwamen de woorden ''vrijheid van meningsuiting'' niet eens in jullie op. Nee, de meeste Nederlanders waren het niet eens met El Moumni. Van Gogh had volgens Nederlanders natuurlijk wel een ''mening'' die vol zit met discriminatie. Grondwetregel: geen discriminatie. Tja, zo werkt het nu eenmaal in een democratie, maar troost je, ik weet zeker dat er genoeg kaaskoppen in nederalnd wonen die het met El Moumni eens waren,

islamicgirl3
13-11-2004, 20:36
mensen wat is het verschil tussen theo van gogh en el moumni. er is 1 verschil el moumni moest voor de rechter verschijnen en zijn excusses aanbieden aan de homo's en theo van gogh mocht iedereen beledigen. nederland is tolerant maak dat de kat maar wijs. wat ik hiermee wil zeggen is dat ze allebei mensen hebben beledigd en de 1 moest voor de rechter verschijnen en de ander niet, dus als de overheid niet ingrijpt dan lijkt het of ze het ermee eens zij. het is zo als theo van gogh voor de rechter moest verschijnen, en hem hetzelfde straf opgelegd zou krijgen als imam el moumni. dan was het niet zo'n chaos in nederland. de fout ligt bij de regering. VOORKOMEN IS BETER DAN GENEZEN. Correctie: Ten eerste was het niet zijn mening, hij zei alleen wat er in de heilige koran staat. Ten tweede is er veel geknipt uit het interview. Het bleek dat hij later zei dat het niet betekent dat je geen respect moet hebben voor homo's etc En ook al was het zijn mening, dan hebben ze nog het recht niet om het te veroordelen: "Een moslim zegt iets over homo's en hij wordt veroordeeld, zegt een homo (Pimmie) iets over moslims, krijgt hij 30 zetels (of hoeveel het er ook waren). Kortom: El-Moumni was onschuldig. Moge rechtvaardigheid zegevieren.

NIKS
13-11-2004, 20:40
Tja, zo werkt het nu eenmaal in een democratie, maar troost je, ik weet zeker dat er genoeg kaaskoppen in nederalnd wonen die het met El Moumni eens waren, Ja die zijn er misschien wel. Maar het werd meer opgevat als discriminatie dan mening toen. En nu is het andersom.

fumanchu
13-11-2004, 20:40
Sukkels die denken dat Theo van Gogh nooit is aangeklaagt. Zoek voor de gein eens met Google voor je poep neer zet. Theo van Gogh is veel langer en vaker in rechtzaken verwikkeld geweest dan geitje Moumni

rnaj
13-11-2004, 20:54
Ja die zijn er misschien wel. Maar het werd meer opgevat als discriminatie dan mening toen. En nu is het andersom. Hoe bedoel je anders om Ik heb mij mateloos gestoord aan de opmerkingen van El Moumni net zo goed dat ik mij net zo erg gestoord heb aan uitspraken van Leen v. Dijk. Een chistelijk orthodox. Ik vind het heel goed dat beiden zich voor de rechter hebben moeten verantwoorden, helaas zijn ze allebei niet veroordeelt.

NIKS
13-11-2004, 20:58
Sukkels die denken dat Theo van Gogh nooit is aangeklaagt. Zoek voor de gein eens met Google voor je poep neer zet. Theo van Gogh is veel langer en vaker in rechtzaken verwikkeld geweest dan geitje Moumni Wat interesseert het mij nou of hij is is aangeklaagd of niet. Voor mij hoefde hij niet aangeklaagd te worden. Het gaat om de scheefheid hier. Van de ene denken ze zo en de andere zo. Omdat een Marokkaan Theo heeft vermoord is het meteen elke dag HET onderwerp en de democratie gaat kapot en blablabla. Toen Pimmetje werd vermoord was het een Nederlander en de democratie wandelde ongestoord verder.

NIKS
13-11-2004, 20:59
Hoe bedoel je anders om Ik heb mij mateloos gestoord aan de opmerkingen van El Moumni net zo goed dat ik mij net zo erg gestoord heb aan uitspraken van Leen v. Dijk. Een chistelijk orthodox. Ik vind het heel goed dat beiden zich voor de rechter hebben moeten verantwoorden, helaas zijn ze allebei niet veroordeelt. Wat Theo zei was pure mening volgens de meesten. Ik vind het pure discriminatie op het gebied van godsdienst.

rnaj
13-11-2004, 21:03
Wat Theo zei was pure mening volgens de meesten. Ik vind het pure discriminatie op het gebied van godsdienst. Als je dat vind moet je niemand voor de rechter dagen, en niet vermoorden. (heb ik helemaal niet de indruk dat jij iemand zou willen vermoorden, en bedenk goed, mewt Theo ben IK het zelden eens geweest)

NIKS
13-11-2004, 21:20
Als je dat vind moet je niemand voor de rechter dagen, en niet vermoorden. (heb ik helemaal niet de indruk dat jij iemand zou willen vermoorden, en bedenk goed, mewt Theo ben IK het zelden eens geweest) Ik praat geen moord goed, maar ik lig er ook niet wakker van dat hij er niet meer is. Ik zou ook nooit iemand vermoorden. Ik wil alleen dat mensen zich gaan realiseren waar de grens ligt van mening en discriminatie.

ElAlamein
13-11-2004, 22:12

VOLGENS MIJ BELEDIG JE GOD MEER MET EEN MOORD DAN MET EEN WOORD

Pagina's : [1] 2