Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik ben uitgenmaakt voor Racist terwijl.....

Badwoman
13-11-2004, 19:32

Vandaag zat ik samen met mijn dochtertje(8) zei is overgens half Marokkaans half Nederlandse in de Mac Donalds Zaten er tegenover ons 2 Antiliaanse meide met 4 neefjes ofzo in de leeftijd 2-4 Schopt die jongste 2 keer tegen mijn tassen met inkopen aan meiden zeiden niks dus ik zeg tegen die kleine heej niet doen !!! Wordt ik ineens voor Racist uitgemaakt nou ik ging me toch vet uit me bol, zo'n snotneus die dat tegen me zegt. Haar nog even gezegd van ben je blind ofzo heb hier ook een kind van een buitenlander. Op het moment dat ik d8 nu moet ik toch maar even op gaan staan werden de dames vriendelijk toch dringend verzocht de zaak te verlaten en wij kregen namens de Mac Donalds nog iets aangeboden toppie van de Mac maar het laat nu wel ff zien dat iedereen heet is in zijn of haar hoofd. :traan1:

Nabi1
13-11-2004, 19:35
Ja, mensen worden tegenwoordig snel uitgemaakt voor racist.. Is wel jammer...

Borz
13-11-2004, 19:36
haha mensen zijn echt raar.

tonk
13-11-2004, 19:41
Wat ontzettend naar voor je Badwoman! Hopelijk zijn dit soort idioten een grote uitzondering. McDonalds reageerde gelukkig goed.

Badwoman
13-11-2004, 19:51

Naja mijn dochter weet vanaf vandaag wat een racist is, maar mamma jij haat toch geen buitenlandse mensen ??? en daar sta je dan .....

Badwoman
13-11-2004, 21:41
het woord racist wat betekent het eigenlijk. het is heel jammer dat je dochtertje dat moest mee maken dat meen ik echt. mensen zetten zichzelf in een hoekje waarvan ze al uitgaan dat ze als mindere worden behandeld. maar de situatie in nederland word steeds erger. lees mijn topic van het verschil tussen theo van gogh en imam el moumni Ik heb haar gezegd dat een racist iemand is die een hekel heeft aan buitenlandse mensen Marokkaanse surinaamse ect. En inhoudelijk ben ik er verder niet op ingegaan het was voor ons beide al geen leuke situatie. Na 2/11 ligt het allemaal gewoon wat gevoeliger en ook wij hebben spanningen elke morgen sta ik nu op en kijk of het al wat rustiger wordt in Nederland ik kijk naar Teletext en hoop niet te lezen dat er weer een kerk of moskee in brand is gegaan. Afgelopen Woensdag volgde ik heel de dag de situatie in Den Haag want weer had ik zoiets als het daar echt uit de hand was gelopen was de hel nog verder los gebroken. pffff wat een lang verhaal ik ga nu ff de jouwe lezen :D ;)

LaMorena
13-11-2004, 21:57
J moet gewoon zeggen dat mensen jaloers zijn, dat is het.