Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : "Nederlanders veroveren MJA"

Pagina's : [1] 2

LZN
13-11-2004, 19:10

'Militaire operatie MJA afgelopen' AMSTERDAM - De militaire operatie die was bedoeld om de controle over het rebellenbolwerk MJA op Marokko.nl te herwinnen, is afgelopen. Dat heeft de Nederlandse nationale veiligheidsadviseur Remkes-Donner zaterdagmiddag gezegd. In het rubriek bevinden zich nog wel 'kwaadaardige gevechtshaarden', maar die zullen de Nederlandse en Marokkaanse strijdkrachten aanpakken met een 'schoonmaakoperatie', zei Remkes. Hij vertelde dat de Nederlanders en de Marokkonen tijdens het maandagavond begonnen offensief in MJA tot dusver meer dan duizend rebellen hebben geschoffeerd. Er zijn tweehonderd bedreigingen verricht. Inmiddels is de evacuatie van geïrriteerde burgers uit het forum begonnen, deelde het kantoor van de Marokkaanse interimpremier Aboe Taleb mee. De geirriteerden zijn naar psychologische ziekenhuizen in Amsterdam gebracht. Het ziekenhuis van MJA zou op korte termijn weer operationeel kunnen zijn..

ItsJamal
13-11-2004, 19:13
Hahaha, virtuele oorlog zo te lezen.

Ouidath
13-11-2004, 19:32
'Militaire operatie MJA afgelopen' AMSTERDAM - De militaire operatie die was bedoeld om de controle over het rebellenbolwerk MJA op Marokko.nl te herwinnen, is afgelopen. Dat heeft de Nederlandse nationale veiligheidsadviseur Remkes-Donner zaterdagmiddag gezegd. In het rubriek bevinden zich nog wel 'kwaadaardige gevechtshaarden', maar die zullen de Nederlandse en Marokkaanse strijdkrachten aanpakken met een 'schoonmaakoperatie', zei Remkes. Hij vertelde dat de Nederlanders en de Marokkonen tijdens het maandagavond begonnen offensief in MJA tot dusver meer dan duizend rebellen hebben geschoffeerd. Er zijn tweehonderd bedreigingen verricht. Inmiddels is de evacuatie van geïrriteerde burgers uit het forum begonnen, deelde het kantoor van de Marokkaanse interimpremier Aboe Taleb mee. De geirriteerden zijn naar psychologische ziekenhuizen in Amsterdam gebracht. Het ziekenhuis van MJA zou op korte termijn weer operationeel kunnen zijn. Zoals mijn broertje zou zeggen: Ja Lassie:melig:

rnaj
13-11-2004, 20:07
'Militaire operatie MJA afgelopen' AMSTERDAM - De militaire operatie die was bedoeld om de controle over het rebellenbolwerk MJA op Marokko.nl te herwinnen, is afgelopen. Dat heeft de Nederlandse nationale veiligheidsadviseur Remkes-Donner zaterdagmiddag gezegd. In het rubriek bevinden zich nog wel 'kwaadaardige gevechtshaarden', maar die zullen de Nederlandse en Marokkaanse strijdkrachten aanpakken met een 'schoonmaakoperatie', zei Remkes. Hij vertelde dat de Nederlanders en de Marokkonen tijdens het maandagavond begonnen offensief in MJA tot dusver meer dan duizend rebellen hebben geschoffeerd. Er zijn tweehonderd bedreigingen verricht. Inmiddels is de evacuatie van geïrriteerde burgers uit het forum begonnen, deelde het kantoor van de Marokkaanse interimpremier Aboe Taleb mee. De geirriteerden zijn naar psychologische ziekenhuizen in Amsterdam gebracht. Het ziekenhuis van MJA zou op korte termijn weer operationeel kunnen zijn. Volgens mij is de militaire operatie aardig gelukt, er is al dagen geen enkele ban uitgedeelt

FAITHLESS
13-11-2004, 20:24

Er wordt niet elk ban vermeld op " Regels Voor Het Posten " , dus een beetje voorbarig lijkt me . ( 11 )

rnaj
13-11-2004, 20:27
Er wordt niet elk ban vermeld op " Regels Voor Het Posten " , dus een beetje voorbarig lijkt me . ( 11 ) Dan moeten we de moderatoren daar op aanspreken, transparantieis heel belangrijk op een forum dat deze

FAITHLESS
13-11-2004, 20:46
Dan moeten we de moderatoren daar op aanspreken, transparantieis heel belangrijk op een forum dat deze Ik heb geen aandelen van M.nl , dus vind niet dat ik het recht heb om iets te eisen . De laatste dagen hebben de Mods zich in een spagaat moeten werken om verschillende afwegingen te maken om iemand een ban te geven. Heb er eigenlijk een beetje bewondering voor . Wil niet zeggen dat ik het met het beleid eens ben die soms verwarrend is . ( 11 )

rnaj
13-11-2004, 21:00
Ik heb geen aandelen van M.nl , dus vind niet dat ik het recht heb om iets te eisen . De laatste dagen hebben de Mods zich in een spagaat moeten werken om verschillende afwegingen te maken om iemand een ban te geven. Heb er eigenlijk een beetje bewondering voor . Wil niet zeggen dat ik het met het beleid eens ben die soms verwarrend is . ( 11 ) Ik heb heel veel respect voor de moderatoren, ze doen hun werk over het algemeen goed. Wel vind ik dat er een duidelijk beleid moet zij over wat wel kan en wat niet kan. Ook het uitdragen van dat beleid is een taak van de moderatoren :nerd:

FAITHLESS
13-11-2004, 21:15
Faithless, wat betekent die (11) onderaan jouw berichten? Dat is te ingewikkeld om uit te leggen aan vreemden , begrijpen zullen ze toch niet doen . Dat er bepaalde dingen gebeurd zijn op data die te maken heeft met het getal 11 is puur toeval . Ik kan je wel zeggen dat ik het eronder zet ter herinnering voor een bepaalde datum in mijn leven . Ook is het voor mij een aanmoediging om met respect te reageren op reactie's van welk aard dan ook . Wat natuurlijk soms wel moeilijk is , heb ook wel de neiging om me te laten gaan. ( 11 )

FAITHLESS
13-11-2004, 21:17
Ik heb heel veel respect voor de moderatoren, ze doen hun werk over het algemeen goed. Wel vind ik dat er een duidelijk beleid moet zij over wat wel kan en wat niet kan. Ook het uitdragen van dat beleid is een taak van de moderatoren :nerd: Kan ik alleen mee eens zijn . Duidelijkheid is een zekerheid. ( 11 )

ElAlamein
13-11-2004, 22:01
de ELFDE van de ELFDE is het GEKKENGETAL in de traditie van ons land. De Raad van Elf die het carnaval moet leiden wordt ook vanaf die datum vastgesteld! De betekenis van het getal ligt waarschijnlijk mede in het feit, dat eenvoudige mensen vroeger slechts tot 10 konden tellen, omdat ze als voorbeeld de 10 vingers hadden. Dom ben je, als je niet tot 10 kan tellen! alles daarachter(11) was dwaasheid, dat lag namelijk buiten hun voorstellingvermogen!! De associatie met 11, en de prachtige, van "respect"getuigende ondertekening, van deze faithleSS 128(=opgeteld samen ook weer 11) is een prachtige reklame voor haar IQ. zelf associeer ik het getal 11 met Inert Intelligence, wat enerzijds toepasselijk verwijst naar haar bovenkamer, anderszijds getuigt zij met haar onderschrift, dat zij zich baseert in haar uitlatingen, en posts, op onjuiste inlichtingen!(intelligence) deze eigenschappen treffen we wel vaker aan bij young radicals! Het oude spreekwoord ; "dwazen en gekken schrijven op muren en hekken" heeft zijn glans nog steeds niet verloren, alleen zijn de hekken iets gevirtualiseerd geworden.

gaviel
13-11-2004, 22:28
'Militaire operatie MJA afgelopen' AMSTERDAM - De militaire operatie die was bedoeld om de controle over het rebellenbolwerk MJA op Marokko.nl te herwinnen, is afgelopen. Dat heeft de Nederlandse nationale veiligheidsadviseur Remkes-Donner zaterdagmiddag gezegd. In het rubriek bevinden zich nog wel 'kwaadaardige gevechtshaarden', maar die zullen de Nederlandse en Marokkaanse strijdkrachten aanpakken met een 'schoonmaakoperatie', zei Remkes. Hij vertelde dat de Nederlanders en de Marokkonen tijdens het maandagavond begonnen offensief in MJA tot dusver meer dan duizend rebellen hebben geschoffeerd. Er zijn tweehonderd bedreigingen verricht. Inmiddels is de evacuatie van geïrriteerde burgers uit het forum begonnen, deelde het kantoor van de Marokkaanse interimpremier Aboe Taleb mee. De geirriteerden zijn naar psychologische ziekenhuizen in Amsterdam gebracht. Het ziekenhuis van MJA zou op korte termijn weer operationeel kunnen zijn. Leuk stukje....getuigd ervan dat je de samenwerking van " Nederlandse en Marokkaanse strijdkrachten " ten zeerste toejuicht :D Maar ik hoop toch voor de mods dat de grote stormloop voorbij is en we weer rustig verder kunnen kissebissen(ehum sorry discuseren :D ) op MJA :D Bij voorbaat dank aan alle mods........de motor van ons discussieterrein(trein) :D

crescendo
13-11-2004, 22:37
Leuk stukje....getuigd ervan dat je de samenwerking van " Nederlandse en Marokkaanse strijdkrachten " ten zeerste toejuicht :D Maar ik hoop toch voor de mods dat de grote stormloop voorbij is en we weer rustig verder kunnen kissebissen(ehum sorry discuseren :D ) op MJA :D Bij voorbaat dank aan alle mods........de motor van ons discussieterrein(trein) :D Het heeft meer te maken met bepaalde regeringsbesluiten. Bedreigingen op internet en het verheerlijken van bepaalde zware misdrijven, zijn/worden strafbaar. Dat weerhoudt sommige mensen. De AIVD/KLPD kijkt met u mee... Ook zitten volgens mijn enkele van de ergste extremisten die hier prikten, voor onbetaalde tijd vast... Vertrouwen is goed, controle is beter. (uitspraak van een accountant).

gaviel
13-11-2004, 22:41
Het heeft meer te maken met bepaalde regeringsbesluiten. Bedreigingen op internet en het verheerlijken van bepaalde zware misdrijven, zijn/worden strafbaar. Dat weerhoudt sommige mensen. De AIVD/KLPD kijkt met u mee... Ook zitten volgens mijn enkele van de ergste extremisten die hier prikten, voor onbetaalde tijd vast... Vertrouwen is goed, controle is beter. (uitspraak van een accountant). Had je het tegen mij??? :D pffff zijn jouw toetsen in de war of alleen maar jij? :D Die extremisten hiero op MJA? Nee toch :eek: Nooit wat van gemerkt. :(

FAITHLESS
13-11-2004, 22:52

OK, bedankt. Veel ben je niet wijzer geworden....maar zie net dat post 14 je op weg kan helpen. Haar reactie heeft waarschijnlijk te maken met mijn ondertekening . ( 11 )

Pagina's : [1] 2