Bekijk originele versie : gay moslima's
salaam aleikum,
Voor een artikel ben ik op zoek naar lesbische moslima's. Ik wil heel graag hun verhalen schrijven. Het kan zeer zeker ook anoniem. ik hoop op serieuze reacties. dit alles doe ik met respect. Ik hoop dat jullie me in vertrouwen nemen. Ik wil tot een goed en mooi gesprek komen. De taboes moeten doorbroken worden. Dat is mijn intentie bij dit artikel. Het is voor een belangrijk tijdschrift.
Reageer alsjeblieft op mijn email: tetta3@hotmail.com
Dan wisselen we daarna gegevens uit.
Alvast heel veel dank.
Tetta.
NadorPrins
10-01-2003, 11:10
:kwaad: dit slaat dus echt nergens op??? mensen die gay en lesbisch met islam combineren...er bestaan geen moslim die gay of lesbish zijn...want dat ben je al geen moslim meer!!!SNAP JE!!! de islam is niet et vergelijken met christendom of andere geloven. neem nou het voorbeeld van de dominee die niet mag trouwen maar wel homo mag zijn!! of of het geval van nonnen..................................de islam verbied gay of lesbo vormen!!
Zelfkritiek
10-01-2003, 11:30
Gelukkig zijn gays in Nederland wel volledig geaccepteerd...
wielie, ask_me en Nadorprins jullie zitten hier duidelijk misplaatst!!!!
en tetta, ik ken wel zo'n meisje (ze is een turkse) ik zal haar eens vragen of ze zin heeft in een 'gesprekje' met je. Ik laat je wel wat weten,maar je moet er niet op hopen, want hangt van haar af.
groetjes
Dalilah18
10-01-2003, 11:43
ask_me en nadorprins jullie zijn echt 2 debielen. jullie willen zeggen dat er geen moslima's gay's bestaan? nou jongens dan hebben jullie het mis want die bestaan echt. en ask_me waarom begin je meteen met schelden heb je geen goede opvoeding gehad ofzo, je begint gelijk met schelden en dat ze het aan haar moeder moet vragen.. waarom moet er altijd 1 van de ouders erbij gehaald.. uit jou opmerking kan ik lezen dat je niet erg snugger bent want al zou jij dat wel zijn dan begon je nietemeteen met schelden.. dat gescheld is echt een teken van zwakte. ik snap jou niet ben je bang dat ze erachter komt dat jij maybe een gay sister hebt.. i don't know
Origineel gepost door Dalilah18
ik snap jou niet ben je bang dat ze erachter komt dat jij maybe een gay sister hebt.. i don't know
:D
NadorPrins
10-01-2003, 12:02
luister de islam heeft gay en lesbo verboden....slimmerik!!! dus je kunt de mensen wel wijsmaken dat je beide bent, maar bij allah bij je dan gewoon lesbo en geen moslima meer!!! en noem me geen debiel!!! oke...maar lees de koran eerst en niet de nederlandse grondwet
freedom23
10-01-2003, 12:47
Origineel gepost door Zelfkritiek
Gelukkig zijn gays in Nederland wel volledig geaccepteerd...
Volledig?????? uhm, dat is dus ook niet waar...
Sabrin16
10-01-2003, 13:10
Ik heb het al eens eerder gezegd: Als je kan accepteren dat je gay bent moet je ook kunnen accepteren dat je GEEN moslim bent. Een blanke zegt toch ook niet: ik ben zwart?!?! Hij kan het wel zeggen maar het feit is dat hij blank is.
Het zijn tegenpolen, thats it!
Allah (SWT) heeft het verboden.
Allah (SWT) is wijs en ziet alles :zwaai:
aloujdia
10-01-2003, 15:29
gay en moslima'
gay is een homo
moslima is een meisje van de islam
dat past toch niet samen
kom op zeg
laterzzzzzz oujdia
Origineel gepost door tetta
salaam aleikum,
Voor een artikel ben ik op zoek naar lesbische moslima's. Ik wil heel graag hun verhalen schrijven. Het kan zeer zeker ook anoniem. ik hoop op serieuze reacties. dit alles doe ik met respect. Ik hoop dat jullie me in vertrouwen nemen. Ik wil tot een goed en mooi gesprek komen. De taboes moeten doorbroken worden. Dat is mijn intentie bij dit artikel. Het is voor een belangrijk tijdschrift.
Reageer alsjeblieft op mijn email: tetta3@hotmail.com
Dan wisselen we daarna gegevens uit.
Alvast heel veel dank.
Tetta
Op verhalen die over de islam/gays gaan geilen de nederlanders wel he.
Gore honden...proberen alleen amusement te maken ten koste van mensen die ze niet mogen.
EN NU OPROTTEN VUILE ****...BEN JE HELEMAAL BESODEMIETERD!
Zelfkritiek
10-01-2003, 15:49
Origineel gepost door Ali_Z
Op verhalen die over de islam/gays gaan geilen de nederlanders wel he.
Gore honden...proberen alleen amusement te maken ten koste van mensen die ze niet mogen.
EN NU OPROTTEN VUILE ****...BEN JE HELEMAAL BESODEMIETERD!
De Nederlanders geilen niet op mensen met een andere sexuele geaardheid. Men respecteert in het algemeen iedereen zijn eigen keuzes wat dit betreft, net zoals de meeste hom0's zeer vredelievend en open in de samenleving staan.
DUS ALS JIJ DENKT HOM0'S IN NEDERLAND HET LEVEN ZUUR TE GAAN MAKEN, DAN ZEG IK OP MIJN BEURT: OPROTTEN NAAR JE OUDE GROT IN DE ATLAS!! BEN JE HELEMAAL BESODEMIETERD!!!
Origineel gepost door Zelfkritiek
De Nederlanders geilen niet op mensen met een andere sexuele geaardheid. Men respecteert in het algemeen iedereen zijn eigen keuzes wat dit betreft, net zoals de meeste hom0's zeer vredelievend en open in de samenleving staan.
DUS ALS JIJ DENKT HOM0'S IN NEDERLAND HET LEVEN ZUUR TE GAAN MAKEN, DAN ZEG IK OP MIJN BEURT: OPROTTEN NAAR JE OUDE GROT IN DE ATLAS!! BEN JE HELEMAAL BESODEMIETERD!!!
INDERDAAD...NEDERLANDERS GEILEN OP VERHALEN VAN HOMOS EN LESBIES DIE ZICH MOSLIM NOEMEN!! DAAR GEILEN ZE OP! WANT ZE ZIEN DE GROOTSTE EN MOOISTE GODSDIENST VAN DEZE PLANEET LIEVER VANDAAG DAN MORGEN VERWDIJNEN!
Jij toch ook meneertje zelfkritiek.....en denk je nou echt dat ik ga oproteen meneertje. Ik zit hier lekker hoor....mooi huisje...mooie opleiding....Moet eerst nog voldoende profiteren van alle prachtige voorzieningen die dit heerlijke land te bieden heeft. Dan pas pak ik mn koffers...
ADIOS ADIOS lang leve mn Nederlandse (profiteurs)paspoort :zwaai:
Zelfkritiek
10-01-2003, 16:10
Origineel gepost door Ali_Z
Moet eerst nog voldoende profiteren van alle prachtige voorzieningen die dit heerlijke land te bieden heeft.
Ach... Dat hoefde je er echt niet bij te zeggen, hoor. Dat weet iedereen al lang van types als jij...
Origineel gepost door freedom23
Volledig?????? uhm, dat is dus ook niet waar...
dat betwijfel ik dus ook!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.