Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : JOODS JONGETJE mag van MiNisTeR SCHOOL niet IN vanwege KEPPELTJE !!!

Pagina's : [1] 2 3

mokromike
10-01-2003, 09:55

HILVERSUM Demissionair minister Van der Hoeven van Onderwijs vindt dat scholen het recht hebben om leerlingen met hoofddoekjes te weigeren.Dat zei zij in het tv-programma Goedemorgen Nederland. Volgens de minister mogen scholen eisen stellen aan de kleding:"Als een school dat afspreekt in de reglementen,dan houd je je daar aan.Leerlingen en hun ouders die het daarmee niet eens zijn, moeten maar een andere school zoeken." Eerder deze week zette een christelijke basisschool in Amsterdam een 12-jarige leerlinge uit de klas,omdat zij haar hoofddoekje niet af wilde doen.Ze heeft nu apart les in de directiekamer. --------------------------------------------------------------------------- Salaam allemaal, Heeft iemand enig idee hoe de reacties zouden zijn als er een Joods jongetje vanwege zijn keppeltje zo'n vernerdering zou moeten ondergaan ? Gloof me...Nederland zou te klein zijn. Ronny Naftaniel van het CIDI zou zeker 10 minuten van het acht uur Journaal hebben mogen vullen, en elk actualiteiten programma zou door zijn kop gedomineerd worden. De tweede kamer zou een spoed debat hebben gehouden over deze weerzinwekkende handels wijze van de school, en de racistische uitspraak van de minister. Tering de hele 2e wereldoorlog zou er uitgebreid aan te pas komen en de naam Hitler zou al minstens 100x gevallen zijn. Elke Joodse organisatie zou van zich hebben laten horen, tot aan de zionistische-damclub aan toe. Andries Knevel en z'n hele EO jongeren bende zouden een waake met kaarsen gaan houden voor de school omwille van het zielige joodse jongetje. Maar wat als zoiets bij een Moslim gebeurt ? Waar is Mohammed "subsidie wolf" Sini ? Waar zijn de excuus allochtonen uit de 2e kamer of de amsterdamse gemeenteraad ? Waar zijn de camera's van het Jornaal en de actualiteiten programma's......what the hell, waar zijn de camera's van SBS actie nieuws die zelfs voor een scheet uit ****** ? Waar zijn al die zognaamde prominente Moslim marokkanen met hun vet gesubsidieerde stichtingen en verenigingen ? WAKE UP, AND SMELL THE COFFEE !!!!!!! We hebben mensen nodig die voor onze rechten opkomen. We hebben een organisatie nodig die direct van zich laat horen. Een club die maatregelen eist van de regering. Mensen die onze belangen behartigen en niet die van hun eigen carriere en portemonnee. Ik denk dat de AEL hier maar snel eens voet aan de grond moet zetten. DUS NOGMAALS...VERBEELD JE EENS WAT ER GEBEURD ZOU ZIJN ALS HET OM EEN JOODS JONGETJE GING !

beppie_truus
10-01-2003, 10:56
de hel zou dan uitbreken want dan is het wel discriminatie

mokromike
10-01-2003, 11:15
Wat mij dus in dit geheel eigenlijk het meest ergert, is de stilte van alle organisaties die claimen op te komen voor Marokkanen en Moslims. Allemaal subsidie-junks die geen kik durfen te geven omdat ze bang zijn om als te-islamitisch te worden beschouwd, of omdat ze bang zijn dat de geld kraan wordt dicht gedraaid. Zoals ik al zei....de AEL moet hier spoedig een afdeling op zetten, zei houden tenminste geen blad voor de mond. Zij durfen op te komen voor de Islam !!

Zelfkritiek
10-01-2003, 11:26
Ik vind dat ook joden hun gezicht niet mogen bedekken. Zij mogen van mij dus ook geen 100 keppeltjes over hun hele hoofd verspreid dragen!

mokromike
10-01-2003, 11:30

Dit kind had dan ook geen bedekking voor het gezicht.

Zelfkritiek
10-01-2003, 11:33
Ik vind het trouwens wel heel moedig om als joods jongetje een keppetje te dragen tegenwoordig. Marokkaantjes genoeg die je in elkaar willen meppen... Wanneer gaat Peter R de Vries eens met de verborgen camera en een keppeltje op door Amsterdam West lopen? Geeft zeker weten goed entertainment!

mokromike
10-01-2003, 11:35
nogmaals...... Origineel gepost door mokromike Wat mij dus in dit geheel eigenlijk het meest ergert, is de stilte van alle organisaties die claimen op te komen voor Marokkanen en Moslims. Allemaal subsidie-junks die geen kik durfen te geven omdat ze bang zijn om als te-islamitisch te worden beschouwd, of omdat ze bang zijn dat de geld kraan wordt dicht gedraaid. Zoals ik al zei....de AEL moet hier spoedig een afdeling op zetten, zei houden tenminste geen blad voor de mond. Zij durfen op te komen voor de Islam !!

Zelfkritiek
10-01-2003, 11:38
Ik vind het trouwens wel heel moedig om als joods jongetje een keppetje te dragen tegenwoordig. Marokkaantjes genoeg die je in elkaar willen meppen... Wanneer gaat Peter R de Vries eens met de verborgen camera en een keppeltje op door Amsterdam West lopen? Geeft zeker weten goed entertainment!

mokromike
10-01-2003, 11:41
Origineel gepost door Zelfkritiek Ik vind het trouwens wel heel moedig om als joods jongetje een keppetje te dragen tegenwoordig. Marokkaantjes genoeg die je in elkaar willen meppen... Wanneer gaat Peter R de Vries eens met de verborgen camera en een keppeltje op door Amsterdam West lopen? Geeft zeker weten goed entertainment! stuur verzoek naar.....PETER R. DE VRIES TIPLIJN 0800-0007

souadaaaaaa
10-01-2003, 11:41
Origineel gepost door Zelfkritiek Ik vind dat ook joden hun gezicht niet mogen bedekken. Zij mogen van mij dus ook geen 100 keppeltjes over hun hele hoofd verspreid dragen! zij mogen van jou niet ohhhh zo ze mogen niet je realiseert je toch wel dat je een mugje in de wereld

Zelfkritiek
10-01-2003, 12:12
Origineel gepost door souadaaaaaa zij mogen van jou niet ohhhh zo ze mogen niet je realiseert je toch wel dat je een mugje in de wereld Ik vind het fijn eindelijk eens bescheidenhied uit jouw mond te mogen optekenen. U wordt al snel wijzer!

freedom23
10-01-2003, 12:42
Origineel gepost door Zelfkritiek Ik vind het trouwens wel heel moedig om als joods jongetje een keppetje te dragen tegenwoordig. Marokkaantjes genoeg die je in elkaar willen meppen... Wanneer gaat Peter R de Vries eens met de verborgen camera en een keppeltje op door Amsterdam West lopen? Geeft zeker weten goed entertainment! Jongen zeur toch niet... gaat hij dan ook een gesluierde vrouw volgen in Amsterdam Zuid? Wat een onnodige opmerking weer... :kwaad:

grendel
10-01-2003, 13:57
Origineel gepost door freedom23 Jongen zeur toch niet... gaat hij dan ook een gesluierde vrouw volgen in Amsterdam Zuid? Wat een onnodige opmerking weer... :kwaad: Is echt gebeurd. Kan iemand zich het Turkse echtpaar herinneren die niet in het restaurant van Joop Braakhekke in Amsterdam Zuid binnenkwamen. Moest daar opeen aan denken :D

Zelfkritiek
10-01-2003, 14:38
Origineel gepost door grendel Is echt gebeurd. Kan iemand zich het Turkse echtpaar herinneren die niet in het restaurant van Joop Braakhekke in Amsterdam Zuid binnenkwamen. Moest daar opeen aan denken :D Wat moet een moslim in een restaurant van een hom0?? Als ik de meeste geitenneukers op dit forum moet geloven, is deze sexuele voorkeur een ziekte die niet strookt met de 'wetten van de Islam', dus ik snap best dat Braakhekke daar niet op zit te wachten. Het is geven en nemen, weet je?? Trouwens, het was een hele nare bedoeling die daar in scene is gezet voor de verborgen camera...

aloujdia
10-01-2003, 15:19

ik zou een aanklacht indienen wegens discriminatie mensen moeten je repecteren hoe je bent toch zoek een ander school zou ik zeggen laterzzzz oujdia

Pagina's : [1] 2 3