Bekijk originele versie : Sinterklaas
Ik hoop niet dat de Nederlanders sinterklaas voor een terrorist aan zien, met zijn baard en djelaba.
Ik hoop niet dat de Nederlanders sinterklaas voor een terrorist aan zien, met zijn baard en djelaba.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: walah ille
_Marcel_
13-11-2004, 17:28
Sinterklaas is volgens de originele legende niet afkomstig uit Spanje, maar uit Marokko...
Sinterklaas is volgens de originele legende niet afkomstig uit Spanje, maar uit Marokko...
uhmm turkije eh balhaar! :ego:
_Marcel_
13-11-2004, 17:30
uhmm turkije eh balhaar! :ego:
Dan zat ik er een heel eind naast!
Dan zat ik er een heel eind naast!
neej meen je dat nou egt zooooooooooooo :rolleyes:
Ja joh Sinterklaas, een turkse moslimterrorist.
Zijn hele boot zit vol met verdachte pakjes.
En die mannen die hij bij zich heeft zijn ook niet zwart van de zon. Die zijn gewoon te dicht bij de brandjes blijven staan die ze gesticht hebben.
metalex79
13-11-2004, 17:42
en n hoop extremistische volgelingen die pakjes verstoppen :P
feit is wel dat hij met n buitenland naar nederland komt en zonder verblijfsvergunning hier werkt :) :wink:
metalex79
13-11-2004, 17:50
precies...maar hijs wel goed voor de economie...maar na 5 december gaat ie weer weg en komt de kerstman :)
StylO_BiaTch
13-11-2004, 17:50
:lol: :lol: :maf2:
ehum dan is zeker een doorstarter vanuit turkije naar marokko en dan zichzelf voordoen als een spanjaard.....en dat al zolang :rolleyes:
toen er nog goedgelovige(heilig) mensen bestonden als je zijn liedjes mag geloven :D
maar die pakjes krijg je niet voor niks hoor!! je moet er lief voor zijn geweest ;) anders wacht er een zakje zout en de roe :eek:
De kerstman.. Nog iemand met een baard..
Wow weer een terrorist met verdachte pakketjes..
De kerstman.. Nog iemand met een baard..
Wow weer een terrorist met verdachte pakketjes..
Neen hoor, die brave man kennen we, en we kennen hem als een brave Turk met verblijfsvergunning in Spanje.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.