Bekijk originele versie : Marokkaanse jongeren zijn intelligenter dan Nederlanders!!
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
Leila1982
13-11-2004, 13:55
Over het algemeen zijn Marokkaanse jongeren intelligenter dan hun autochtone studiegenoten. Alhoewel je er met heel veel motivatie en inzet ook kunt komen is het toch een stuk makkelijker om ook nog eens intelligent te zijn.
Ik denk dat dit heeft te maken met het feit dat de meeste Marokkaanse jongeren allemaal borstvoeding hebben gekregen, soms wel 2 jaar lang. Dit in tegenstelling tot hun Nederlandse studiegenoten die in de meeste gevallen maar hooguit 6 maanden borstvoeding krijgen.
Het is wetenschappelijk aangetoond dat borstgevoede kinderen later een hoger iQ zullen hebben dan kinderen die kunstvoeding hebben gehad. Voor Marokkaanse vrouwen is het heel logisch dat je je kinderen borstvoeding geeft, het is tenslotte de beste voeding voor je kind. Ook de islam vraagt de vrouwen, indien mogelijk, twee jaar lang borstvoeding te geven.
Veel Nederlanders daarentegen vinden het maar raar om zo lang borstvoeding te geven. Het is gewoon zielig om te zien dat kinderen die net geboren zijn al de fles krijgen. Een kind dat borstgevoed is zal daar de rest van zijn/haar leven profijt van hebben. Het beschermt tegen ziektes, allergieen en het is altijd steriel en op temperatuur. Het is gratis en je hebt het altijd bij je en zo zijn er nog veel meer voordelen.
ElAlamein
13-11-2004, 14:04
Hummm, dus de BRON van INTELLIGENTIE is niet genetisch bepaald, maar door de MOEDERBORST? Goed Nieuws voor kalveren, en andere ZOOGDIEREN!
Vandaar dat daarom wellicht een marokkaanse mja-lid de moslims omschreef als ISLAMTIETEN?
( een soort Freudiaanse verspreking?)
Ze hebben niet voor niets meestal blond haar
SweetYY_Neda
13-11-2004, 14:07
Dat klopt....
Nederlanders zijn zo dom, leerlingen bij mij in de klas, weten soms niet eens wat er in de wereld gebeurd,
wat een onzin topic zeg....sjonge jonge dat jullie er nog op gaan reageren :moe:
Leila1982
13-11-2004, 14:26
da,s mooi dan, als ze zich dan ook beter gedragen dan zou het nog mooier zijn
met al die probleem jongeren.
wil niet zeggen dat de nederlandse zich zo goed gedragen maar ja die zijn ook niet zo intelligent.
mvg pin
Wou net zeggen. Dat je nooit wat over Nederlandse jongeren hoort zegt natuurlijk helemaal niets. Het is gewoon niet interessant als Nederlanders iets flikken, ja daar ben je Nederlander voor. Als Marokkaan moet je uitkijken, want voor je het weet sta je met je kop in alle kranten zonder dat je ook maar iets misdaan hebt.
Leila1982
13-11-2004, 14:27
Hummm, dus de BRON van INTELLIGENTIE is niet genetisch bepaald, maar door de MOEDERBORST? Goed Nieuws voor kalveren, en andere ZOOGDIEREN!
Vandaar dat daarom wellicht een marokkaanse mja-lid de moslims omschreef als ISLAMTIETEN?
( een soort Freudiaanse verspreking?)
Snap je nou wat ik bedoel, omdat jij geen borstvoeding hebt gehad loop je allemaal onzin uit te kramen.
Hoogervorst
13-11-2004, 14:28
Over het algemeen zijn Marokkaanse jongeren intelligenter dan hun autochtone studiegenoten. Alhoewel je er met heel veel motivatie en inzet ook kunt komen is het toch een stuk makkelijker om ook nog eens intelligent te zijn.
Ik denk dat dit heeft te maken met het feit dat de meeste Marokkaanse jongeren allemaal borstvoeding hebben gekregen, soms wel 2 jaar lang. Dit in tegenstelling tot hun Nederlandse studiegenoten die in de meeste gevallen maar hooguit 6 maanden borstvoeding krijgen.
Het is wetenschappelijk aangetoond dat borstgevoede kinderen later een hoger iQ zullen hebben dan kinderen die kunstvoeding hebben gehad. Voor Marokkaanse vrouwen is het heel logisch dat je je kinderen borstvoeding geeft, het is tenslotte de beste voeding voor je kind. Ook de islam vraagt de vrouwen, indien mogelijk, twee jaar lang borstvoeding te geven.
Veel Nederlanders daarentegen vinden het maar raar om zo lang borstvoeding te geven. Het is gewoon zielig om te zien dat kinderen die net geboren zijn al de fles krijgen. Een kind dat borstgevoed is zal daar de rest van zijn/haar leven profijt van hebben. Het beschermt tegen ziektes, allergieen en het is altijd steriel en op temperatuur. Het is gratis en je hebt het altijd bij je en zo zijn er nog veel meer voordelen.
Ik weet werkelijk niet of er ik keihard om moet lachen of huilen... :D
El_Khatabi
13-11-2004, 14:36
Wetenschappelijk is tevens aangetoond dat als je marokkaans bent en veel tenenkaas eet, plus ook nog eens provoceert en dan vaak koeienstaartsoep eet, dit uitschijt en vervolgens in het gezicht van een nederlander gooit, allah je in het paradijs laat komen en dus is de aarde rond. dat neemt niet weg dat een os en een kalf omdat een kip veel meer dan marokkaanse jongeren en een ei, maar Eminem zei dat je je telefoon en pincode als dom, ja dom toch enzo omdat nederlandse jongeren en islam dus een lama met drie voeten geboren in amerika, new york om precies te zijn. dus kan je wel zeggen dat marokkaanse jongeren inderdaad intelligenter zijn dan nederlanders maar ook een gewoon kalf of cd's maar ook brood en van die zoete gebakjes....of niet??
El_Khatabi
13-11-2004, 14:39
Wetenschappelijk is tevens aangetoond dat als je marokkaans bent en veel tenenkaas eet, plus ook nog eens provoceert en dan vaak koeienstaartsoep eet, dit uitschijt en vervolgens in het gezicht van een nederlander gooit, allah je in het paradijs laat komen en dus is de aarde rond. dat neemt niet weg dat een os en een kalf omdat een kip veel meer dan marokkaanse jongeren en een ei, maar Eminem zei dat je je telefoon en pincode als dom, ja dom toch enzo omdat nederlandse jongeren en islam dus een lama met drie voeten geboren in amerika, new york om precies te zijn. dus kan je wel zeggen dat marokkaanse jongeren inderdaad intelligenter zijn dan nederlanders maar ook een gewoon kalf of cd's maar ook brood en van die zoete gebakjes....of niet??
ik moet daaraan wel toevoegen dat intelligentie omdat een muis of geen muis (dat moet je zelf weten natuurlijk) omdat nederland en een geit bijvoorbeeld maar een peforator dan kies ik liever voor Toyota en dus intelligenter en marokkaans, toch of niet?
SweetYY_Neda
13-11-2004, 14:41
Wil jij hier mee zeggen dat alle Nederlanders zo dom zijn of misschien,
een paar medeleerlingen,
Als ik zo om me heen kijk....dan is bijna ieder nederlander wel dom.....
zelfs op tv... ik moet soms verot lachen om hun uitspraken....ze moeten echt wat aan hun ''BRAINS'' doen....
ga naar de universiteiten van marokko, dan pas merk je slimme mensen op.....hier zijn ze echt dom....
Op de universiteiten van Nederland, plaatsen ze een leraar, die zelf nog les moet krijgen...
doktoren zijn ook dom......als je naar de dokter gaat....krijg je altijd een paracitamol.....
het is een feit....Nederlanders zijn echt dom.....
Leila1982
13-11-2004, 14:41
Ik weet werkelijk niet of er ik keihard om moet lachen of huilen... :D
Als ik jouw was zou ik er om huilen, want onwetendheid maakt de mens nou eenmaal dom, maar daar kan jij niks aan doen hoor.
Leila1982
13-11-2004, 14:43
Als deze zielige persoon borstvoeding had gehad, dan zou hij iets zinnigs kunnen schrijven. Maar het is ook in jouw geval niet je eigen schuld, het is de schuld van je mama.
El_Khatabi
13-11-2004, 14:45
Als deze zielige persoon borstvoeding had gehad, dan zou hij iets zinnigs kunnen schrijven. Maar het is ook in jouw geval niet je eigen schuld, het is de schuld van je mama.
ja borstvoeding en een telefoon, als je dat al niet snapt?
je moeder heeft zeker omdat je dat niet weet en anders als een marokkaanse moslima, en veel boter dan kan een nederlandse jongere wel zeggen ja ja maar dat zal wel als een ezel omdat jullie onzin praten !!!
El_Khatabi
13-11-2004, 14:49
Als ik zo om me heen kijk....dan is bijna ieder nederlander wel dom.....
zelfs op tv... ik moet soms verot lachen om hun uitspraken....ze moeten echt wat aan hun ''BRAINS'' doen....
ga naar de universiteiten van marokko, dan pas merk je slimme mensen op.....hier zijn ze echt dom....
Op de universiteiten van Nederland, plaatsen ze een leraar, die zelf nog les moet krijgen...
doktoren zijn ook dom......als je naar de dokter gaat....krijg je altijd een paracitamol.....
het is een feit....Nederlanders zijn echt dom.....
ja nederlanders, dus dat is niet te geloven omdat een dokter, wel te verstaan!!!, zo intelligent als marokkaan maar dat neemt niet weg dat allah omdat intelligentie en genetische factoren omdat wiskunde en marokkanen uit egypte natuurlijk onzin omdat de islam en intelligentie wijsheid, geluk maar slim, ja slim nederlander een hersenloos volk omdat 2x1 =3 zeggen en dan de wortel van 4 nog niet eens omdat wetenschap in marokko 4x zoveel universiteiten en dokters plus schijt toch??? ben je het daar mee eens want je zei net dat pin en peuleschilltje was maar dat examens en marokkaanse jongeren dus is mohammed b intelligenter dan bijvoorbeeld andre van duin en die is nederlander maar een zonnebril in de bahamas met carnaval nou dan kies ik niet die domme kaas en dat gebral zeg
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.