Bekijk originele versie : flirt jij?
Guadaloupe
10-01-2003, 01:09
ik heb er altijd spijt van achteraf, maar blijf het doen....gaar he!!
nou niet denken dat ik het bij jan en alleman doe en altijd...neenee
tis meer wanneer je ergens bent....bijv op een bruiloft
bij mij blijft het trouwens bij oogcontact :D safi!!!!!
ja , als ik naar die serie kijk van Guadaloupe
xxTigerxx
10-01-2003, 01:10
Nee, Flirt nooit ... word altijd geflitst
Jemal2002
10-01-2003, 01:11
Origineel gepost door xxTigerxx
Nee, Flirt nooit ... word altijd geflitst
heb je tegenwoordig ook speelgoed flitspalen?
Onslaught
10-01-2003, 01:11
neee ik doe het niet, maar sommig zeggen dat ikd at doe dus dan neem ik afstand want zow il ik niet gezien wordne iemand die flirt dus
maar ja:)
Guadaloupe
10-01-2003, 01:12
Origineel gepost door AdamX
ja , als ik naar die serie kijk van Guadaloupe
lange tijd geleden he :cool:
Guadaloupe
10-01-2003, 01:13
Origineel gepost door Onslaught
neee ik doe het niet, maar sommig zeggen dat ikd at doe dus dan neem ik afstand want zow il ik niet gezien wordne iemand die flirt dus
maar ja:)
heb je het in de hand? als jij een mooi meisje ziet, je vindt haar wel aantrekkelijk (op het eerste gezicht) dan kijk je verder niet meer naar haar wil je zeggen?
Hanaetje
10-01-2003, 01:14
Of ik flirt?..............well ik weet van mezelf dat ik totaal niet flirt maar dan hoor ik onlangs een gewone vriend zelfs die zo tegen mijn zus via MSN zei " jaa je zus flirt wel hé ".....Ik was echt totaaaaaaaaaal verbaasd , ik geloofde dat voor geen euro...Dus ik vroeg dat aan een andere vriend " hey , flirt ik soms met u " en die antwoorde " jaa, maar ik weet dat jij dat niet bewust doet, ik zien dat "...en ik vroeg dat nog aan iemand anderzz en die zei hetzelfde ongeveer....
Dus mijn antwoord ik flirt spijtig genoeg onbewust......en ik weet totaal niet wat ik doe dat ik flirt of zo....superrrrrrrrrrrrrrrrr lastiggggggggggg!
Op een dag komt er een jongen en begrijpt dat verkeerd denkt dat ik er iets voor voel of zo....damn! ....
Origineel gepost door Guadaloupe
lange tijd geleden he :cool:
gelukkig doet je naam me eraan denken :Iluvu:
Onslaught
10-01-2003, 01:16
Origineel gepost door Guadaloupe
heb je het in de hand? als jij een mooi meisje ziet, je vindt haar wel aantrekkelijk (op het eerste gezicht) dan kijk je verder niet meer naar haar wil je zeggen?
wwwwwhahahahah nou juist niet, als ik een mooi meisje zie dan doe ik alsof ik niet bestand, is vreemd maar zoals ik zei, ik ben vrolijk enzo
is moeilijk uit teleggen dus:)
xxTigerxx
Origineel gepost door Jemal2002
heb je tegenwoordig ook speelgoed flitspalen?
Yep, en die flitsen geen joden , want door hun grote neus en oren passen ze er niet op....
Leuk he een discussie uitbreiden op een ander topic..
HalfBlood
alleen soms oogcontact .. maar heb er wel 8teraf spijt van :(..
Guadaloupe
10-01-2003, 01:18
waarschijnlijk heb ik een verkeerd beeld hier van flirten.......maar ik bedoel er dus alleen af en toe oogcontact mee.....
en jullie dan?
Guadaloupe
10-01-2003, 01:20
Origineel gepost door xxTigerxx
Yep, en die flitsen geen joden , want door hun grote neus en oren passen ze er niet op....
Leuk he een discussie uitbreiden op een ander topic..
jaman :rolleyes:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.