Bekijk originele versie : Trouw nooit met een man/vrouw uit marokko
Je wordt altijd genaaid....
Vertrouw me...
Leila1982
13-11-2004, 14:01
Ik neem aan dat je getrouwd bent geweest met alle vrouwen uit Marokko. Toch, anders had je niet zo'n antwoord kunnen geven.
Oualid1986
13-11-2004, 16:17
Vertrouw me...
leg plz uit!!!
mimoun40
13-11-2004, 17:09
daar zit geen echte liefde hey
hetniet gaat om liefde hey
het gaat om geld ..........dus als man zijnde wil je naar europa
kommmen om geld te verdiennen en hoe de vrouw er uit zit van binnen of buiten maak niet uit en als vrouw zijde wil naar europa kommen om vrijheid en taffelisa geld en niet om liefde en zo
_MaJesTeiT_
13-11-2004, 21:41
Vertrouw me...
Salaam,
Dat jij misschien met een verkeerde persoon bent getrouwd geweest of misschien nu nog steeds, wil niet zeggen dat heel Marokko zo is.
Het verschilt per persoon, denk ik. En het belangrijkste, als je geluk hebt hoe mensen zijn.
Voor hetzelfde ben je getrouwd met iemand van hier en dat zou je ook kunnen overkomen. Je weet nooit hoe iemand kan zijn, pas voordat je samen met diegene onder één dak woont.
Wees op je hoede zou ik zeggen en vertrouw op God's wil.
moslimzuster007
13-11-2004, 22:24
Vertrouw me...
Ik ben het met je eens. Ik spreek niet uit eigen ervaring, maar uit ervaring van mijn naasten.
Oualid: Zoals Mimoun zegt
Salaam,
Dat jij misschien met een verkeerde persoon bent getrouwd geweest of misschien nu nog steeds, wil niet zeggen dat heel Marokko zo is.
Het verschilt per persoon, denk ik. En het belangrijkste, als je geluk hebt hoe mensen zijn.
Voor hetzelfde ben je getrouwd met iemand van hier en dat zou je ook kunnen overkomen. Je weet nooit hoe iemand kan zijn, pas voordat je samen met diegene onder één dak woont.
Wees op je hoede zou ik zeggen en vertrouw op God's wil.
Hierin heb je zoveel gelijk,
SALL
daar zit geen echte liefde hey
hetniet gaat om liefde hey
het gaat om geld ..........dus als man zijnde wil je naar europa
kommmen om geld te verdiennen en hoe de vrouw er uit zit van binnen of buiten maak niet uit en als vrouw zijde wil naar europa kommen om vrijheid en taffelisa geld en niet om liefde en zo
nou, er zijn zeker wel meiden en jongens die erg gelukkig zijn met een partner uit Marokko.
Ik ben er ook geen voorstander...
lela_Hanan
14-11-2004, 14:45
Vertrouw me...
ALs het in 1 geval zo is...betekent het niet dat alle vrouwen zo zijn..! Je scheert ze gewoon door 1 kam en dat is absurd.
Als je echt van elkaar houd maakt het niet meer uit of je nou wel of niet uit Marokko komt..!!!
Ik scheer neit alle vrouwen over 1 kam...
Ik baseer dit uit mensne bij wie dit gebeurd is...
Tuurlijk zijn er uitzonderingen maar de meeste....
miss_ghizou
14-11-2004, 14:57
Vertrouw me...
En als die persoon niet naar Nederland wil komen, maar hij/zij wil met je trouwen en wil dat je bij hem/haar in Marokko gaat wonen.....
Dat is het jusit....Je moet ze altijd 1 stapje voor zijn...Je meot dus zeggen als ej wilt trouwen...Ja ik neem je op 1 voorwaarde...Dat we na het huwelijk hier gaan wonen...
Poppetje_1
14-11-2004, 15:08
Dat is het jusit....Je moet ze altijd 1 stapje voor zijn...Je meot dus zeggen als ej wilt trouwen...Ja ik neem je op 1 voorwaarde...Dat we na het huwelijk hier gaan wonen...
Geloven ze al niet meer..teveel die het hebben gezegd!
miss_ghizou
14-11-2004, 15:08
Dat is bij mij namelijk het geval die persoon wil dat ik bij hem in Marokko kom wonen.Hij stelde het zelf voor...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.