Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wat zou je van vinden als je man van je vraagt dat je test moet ondergaan?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

LZN
10-01-2003, 00:23

ok ....vind je het normaal als je toekomstige man van je vraagt dat je een test moet ondergaan om te bewijzen dat je maagd bent?? en rustig met jullie reacties hoor ;) ik weet dat heel veel een hoge bloed druk van gaan krijgen...maar niet nodig.

noortje1
10-01-2003, 00:25
:rolleyes: :rolleyes:

Guadaloupe
10-01-2003, 00:26
nee, dat vind ik niet!!!! zolang ik weet dat ik maagd ben en Allah (swt) is de Alwetende en trouwens, hij merkt het toch wel of je maagd bent of niet? of niet???//

wafa_armani
10-01-2003, 00:28
Origineel gepost door elmarocani ok ....vind je het normaal als je toekomstige man van je vraagt dat je een test moet ondergaan om te bewijzen dat je maagd bent?? en rustig met jullie reacties hoor ;) ik weet dat heel veel een hoge bloed druk van gaan krijgen...maar niet nodig dat is al een bewijs zat hij je niet vertrouwt en dan hoeft het voor mij niet meer hoor....

noortje1
10-01-2003, 00:28

Origineel gepost door elmarocani dat is duidelijk... ;) wat is duidelijk :o

tatouzient
10-01-2003, 00:29
waarom een test? da merkt hij toch wel zelf? bisous xxx

wafa_armani
10-01-2003, 00:31
Origineel gepost door elmarocani iwa saafie weer die reactie van vertrouwen-- vind jij het dan leuk, als je vrouw later elke dag wanneer je 2 minuten te laat komt achterdochtig gaat vragen waar je was?? :confused:

wafa_armani
10-01-2003, 00:35
Origineel gepost door elmarocani dat is iets heel anders dat is een zwak argument, het heeft beiden met vertrouwen te maken (misschien wel een extreem voorbeeld van mij, maar je begrijpt wat ik bedoel)

Guadaloupe
10-01-2003, 00:36
Origineel gepost door elmarocani ja nou dat zeg jij...stel dat hij toch een bewijs wilt zien? dat kan hij inderdaad voelen maar tegenwoordig weet ik het niet meer hoor.....er wordt van alles gebruikt ewa safi.............wat voor bewijs wilt ie hebben??? :confused:

Guadaloupe
10-01-2003, 00:39
Origineel gepost door hichamtwentyone Mijn aanstaande moet die test ondergaan! Bij mij dan he :hihi: en als ze niet slaagt, mag ze opzouten????

wafa_armani
10-01-2003, 00:40
Origineel gepost door elmarocani nee .... want vertrouwen moet je ook soms bewijzen en zeker in het begin... een goede start heeft alleen maar voordelen maar wanneer je voor iemand kiest, kies je o.a voor diegene omdat je hem/ haar vertrouwt....je kan b.v niet bewijzen of iemand vreemd zal gaan, en dus moet je diegene vertrouwen... almouhim, ik zal er maar niet te diep op in gaan, anders dwalen we af van je oorspronkelijke vraag ;)

wafa_armani
10-01-2003, 00:43
Origineel gepost door elmarocani kijk....ik weet hoe sommige meiden zijn...een ontmaagde meid die een hersteloperatie ondergaat gaat het echt niet aan haar man vertellen hoor.....als hij niet achter komt dan dan komt hij nooit meer achter in dit leven..... een ontmaagde meid is bereid om alle soort leugens te gebruiken om toch een man te krijgen....... dus kom niet met weer met die reactie van het gaat om vertrouwen!! en hij moet mij gewoon vertrouwen etc....onzin kijk, er wordt altijd zooo veeeeel aandacht besteed aan maagdelijkheid, denk maar eens aan bijv. maagdelijkheids ceremonies die nog steeds plaatsvinden...het is voor veel mensen erg belangrijk, maar is uiteindelijk niet Allah die beslist wie er gestraft wordt? Okee, er zijn meiden die echt te ver gaan, maar wanneer je ervoor kiest om te trouwen dan ga je ervoor (je leven lang) en dan moet je je focusen op de toekomst (kinderen?) en niet is ze maagd, is ze geen maagd... mouhim, ik hoop dat ik mijn standpunt een beetje duidelijk heb gemaakt...:(

berbertje00
10-01-2003, 00:44
Origineel gepost door elmarocani ok ....vind je het normaal als je toekomstige man van je vraagt dat je een test moet ondergaan om te bewijzen dat je maagd bent?? en rustig met jullie reacties hoor ;) ik weet dat heel veel een hoge bloed druk van gaan krijgen...maar niet nodig :rolleyes: wat voor een test,??

Guadaloupe
10-01-2003, 00:48
Origineel gepost door elmarocani toch is het wel belangrijk voor de man om te weten of ze het wel is of niet!!....ze moet gewoon eerlijk zijn...en niet daarover gaan liegen je spreekt jezelf tegen....eerst zeg je dat ze van alles kunnen zeggen dan zeg je dat ze eerlijk moeten zijn.....wat als ZIJ altijd al eerlijk is geweest?

wafa_armani
10-01-2003, 00:48

Origineel gepost door elmarocani toch is het wel belangrijk voor de man om te weten of ze het wel is of niet!!....ze moet gewoon eerlijk zijn...en niet daarover gaan liegen maar vind jij dan ook dat het van beide kanten moet komen?? Of is het echt alleen de vrouw die maagd moet blijven? Heeft het soms met eergevoel te maken?? mannen kun je niet testen op maagdelijkheid...

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12