Bekijk originele versie : Die jongens die nu vast zitten .
Khalid_zuilen
13-11-2004, 10:21
Zoals Mohammed.B Samir . A en de rest wordt er met hun rekening gehouden dat het vandaag suikerfeest is of niet . blijven ze gewoon in hun celletje zoals elke dag ?
Moeten ze dan ineens wél volgens de Koran leven? (voor zoverre ik de interpretatie hier de afgelopen weken heb kunnen opdoen)
knorrepotje
13-11-2004, 10:51
Zoals Mohammed.B Samir . A en de rest wordt er met hun rekening gehouden dat het vandaag suikerfeest is of niet . blijven ze gewoon in hun celletje zoals elke dag ?
Die gasten verdienen eenzame opsluiting en water met brood.
Autochtoon.com
13-11-2004, 10:58
Ik denk niet dat ze van het suikerfeest zullen genieten...
Als je zo gek bent om iemand te vermoorden tijdens de ramadan lijkt het met niet echt gepast om dan nog het suiker'feest' te gaan vieren.
MoB. heeft beperkingen, dus voor hem geen suikerfeest. Ik vermoed dat het geval Samir A. een stuk ingewikkelder is. Als hij geen beperkingen opgelegd heeft gekregen dan zou er wellicht iets mogelijk zijn aangezien hij (net als MoB) nog slechts verdachte is. Maar natuurlijk blijven beiden wel gewoon in de cel.
Maar ik kan het natuurlijk ook gewoon mis hebben, heb geen ervaring van binnenuit...
--
Komodo :nerd:
StarLighter
13-11-2004, 11:43
Als je zo gek bent om iemand te vermoorden tijdens de ramadan lijkt het met niet echt gepast om dan nog het suiker'feest' te gaan vieren.
Helemaal mee eens.
casababe
13-11-2004, 11:58
die moord die hij had gepleegd staat buiten van dit, hij hoort suikerfeest te vieren !:rolleyes:
Patrick.
13-11-2004, 12:02
die moord die hij had gepleegd staat buiten van dit, hij hoort suikerfeest te vieren !:rolleyes:
Dat suikerfeest valt toch in het water. Ik neem aan dat de familie hen niet kan bezoeken.
ElAlamein
13-11-2004, 12:25
jullie weten niet, wat erin zijn hoofd omgaat!
in beperkingen, betekent dat hij geen toegang heeft, tot informatie, overwat er verder is gebeurt, die dag!
ach ja, een rechercheur heeft hem waarschijnlijk, om hem te breken, laten lezen, wat er is gebeurt!
moskees in brand, isl. scholen afgebrand, bedankt, mo, dat heb je gerealiseerd!
Omdat hij niet meer in dat extreem-linkse sfeertje zit, komt ie de komende tijd langzaam terug tot zichzelf, en gaat de twijfel knagen, over zijn daad!
Hij zal begeleid worden, later en gesprekken hebben met hoogopgeleide islamitiese imams!
Door dit alles zal hij toch de rest van zijn leven een spijker in zijn hoofd hebben.
De hel is, als de mens die in je woont, wakker wordt, en je je verkeerde daden laat zien, en de gevolgen voor anderen, die daaruit voortvloeiden!
Het eeuwige vuur, is gewoon de spijt, die je nooit van je kunt afzetten!
Waarom niet? Suikerfeest voor terroristen en moordenaars???
Eenzame opsluiting en dwangarbeid is meer een kolfje naar hun hand.
Laat ze maar rotten in de hel.
Autochtoon.com
13-11-2004, 12:38
jullie weten niet, wat erin zijn hoofd omgaat!
in beperkingen, betekent dat hij geen toegang heeft, tot informatie, overwat er verder is gebeurt, die dag!
ach ja, een rechercheur heeft hem waarschijnlijk, om hem te breken, laten lezen, wat er is gebeurt!
moskees in brand, isl. scholen afgebrand, bedankt, mo, dat heb je gerealiseerd!
Omdat hij niet meer in dat extreem-linkse sfeertje zit, komt ie de komende tijd langzaam terug tot zichzelf, en gaat de twijfel knagen, over zijn daad!
Hij zal begeleid worden, later en gesprekken hebben met hoogopgeleide islamitiese imams!
Door dit alles zal hij toch de rest van zijn leven een spijker in zijn hoofd hebben.
De hel is, als de mens die in je woont, wakker wordt, en je je verkeerde daden laat zien, en de gevolgen voor anderen, die daaruit voortvloeiden!
Het eeuwige vuur, is gewoon de spijt, die je nooit van je kunt afzetten!
Ik hoop niet dat hij hoort wat er allemaal gebeurt in Nederland. Dat zou hem waarschijnlijk alleen maar meer voldoening van zijn daad geven.
Khalid_zuilen
13-11-2004, 16:22
Meen je dat nou echt????
Wat denk jezelf
Meschien wel nederland is gastvrij
Hij zwijgt nog steeds :) en hij zal blijven zwijgen :)
Bollereet
13-11-2004, 16:27
Ik hoop dat ze een suikerfeest in hun kont krijgen. Vooral die Samir Azzouz. Das een vers jong marokkaantje. Die wordt zo hard genomen dat ie begint te bleren als een jonge berggeit! :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.