Bekijk originele versie : Ik ben zo trotssssss op arafat!!
SweetYY_Neda
13-11-2004, 01:31
En de mensen die zeggen, dat hij zijn volk heeft uitgemoord, die luistert teveel naar sharon's praatjes....
want ik heb gezien, dat zijn volk trots op hem was :o
crescendo
13-11-2004, 01:42
En de mensen die zeggen, dat hij zijn volk heeft uitgemoord, die luistert teveel naar sharon's praatjes....
want ik heb gezien, dat zijn volk trots op hem was :o
Dat zegt wel iets over de Pali's: ieder volk krijgt de lijer die het verdient.
SweetYY_Neda
13-11-2004, 01:43
Dat zegt wel iets over de Pali's: ieder volk krijgt de lijer die het verdient.
Met jou valt niet te praten.......
ElAlamein
13-11-2004, 01:50
och, Arafat heeft als een goede moslim de aanzienlijke en materiele wereld altijd op de tweede plaats gezet!
Dat ie dus 1 miljard dollar op priverekeningen had staan, geeft alleen maar aan hoe belangrijk en groot hij de EERSTE plaats liefhad!
En lijkt 1 miljard veel, een foutje maken we allemaal wel eens he, als het maar niet struktureel is!
SweetYY_Neda
13-11-2004, 01:52
och, Arafat heeft als een goede moslim de aanzienlijke en materiele wereld altijd op de tweede plaats gezet!
Dat ie dus 1 miljard dollar op priverekeningen had staan, geeft alleen maar aan hoe belangrijk en groot hij de EERSTE plaats liefhad!
En lijkt 1 miljard veel, een foutje maken we allemaal wel eens he, als het maar niet struktureel is!
I'm prouddddd!!
Palestina stond bij hem op de eerste plek,
anders was ie toch naar ze familie gegaan, die hij jarenlang niet heeft gezien......
wat die joden, en amerikanen zeggen, dat is gewoon shit!!
De geschiedenis lezend vind ik hem helemaal niet zo top, veel leed en strijd tot alles moe was van het vechten en daarna in het diepste geheim onderhandelen, waarom in het diepste geheim? zouden de palastijnen het mischien niet gepikt hebben? was dit dan ook de rede dat hij zich achter Saddam Housein schaarde omdat het de mening van het volk was die hij niet dorst te negeren?
Alles wat hij bereikte werd eenklaps teniet gedaan door partij te kiezen voor een dictator en bezetter.
Jammer en pijnlijk was de dag dat Rabbin werd vermoord ook weer door een hersenloze en zo bleef weerom vrede uit.
maghrebia_4ever
13-11-2004, 12:21
we moge zeker trots op hem zijn ja!
arafat was macha aallah een goeie man heel zijn leven heeeft hij tegen de joden verzet!
nooit heeft hij in rust geleefD!
meskien !
mensen luister togniet naar die papzak van sharon en zijn praatjes!!
moge allah swt arafat een plaatsje geven in janaa!
en moge hij zijn familie en zijn volk sabr geven
ameen ja rab
sharon is bijvoorbaat al vol van partijdigheid, in zijn geschiedenis word je een beetje ontoepasselijk als ik het zo mag zeggen, vrede zal zijn prioriteit niet hebben denk ik.
vraag me af of sharon ook zo een geweldige begrafenis krijgt..................
Nou, zo geweldig was die begrafenis niet, een hele boel Hoge pieten die hun kat stuurden.
we moge zeker trots op hem zijn ja!
arafat was macha aallah een goeie man heel zijn leven heeeft hij tegen de joden verzet!
nooit heeft hij in rust geleefD!
meskien !
mensen luister togniet naar die papzak van sharon en zijn praatjes!!
moge allah swt arafat een plaatsje geven in janaa!
en moge hij zijn familie en zijn volk sabr geven
ameen ja rab
Een goede man die doelbewust veel onschuldige mensen vermoord heeft en veel Palestijns geld verduisterd heeft, waar vrouwtje lief nu grote sier mee maakt..neen niet in Palestina, in Parijs.
Met geld van de Palestijnen.
Een dief en een terrorist..meer was ie niet.
De rest was schijn, hij sprak met gespleten tong..met de éne kant predikte hij vrede en met de andere kant predikte hij moord.
Mag hij rusten in vrede.
SweetYY_Neda
13-11-2004, 14:14
Een goede man die doelbewust veel onschuldige mensen vermoord heeft en veel Palestijns geld verduisterd heeft, waar vrouwtje lief nu grote sier mee maakt..neen niet in Palestina, in Parijs.
Met geld van de Palestijnen.
Een dief en een terrorist..meer was ie niet.
De rest was schijn, hij sprak met gespleten tong..met de éne kant predikte hij vrede en met de andere kant predikte hij moord.
Mag hij rusten in vrede.
waar zijn je bronnen. de telegraaf zeker....
sharon is voor jou een held,. omdat ie vele doden op zich heeft....
deze uitspraak vond ik echt mooi van een palestijnse vrouw op tv:
ze zei volgens sharon wou arafat geen vrede: Maar hoe kan er vrede komen, als er één volk leid, en de andere feest viert........
sweety_sal
13-11-2004, 16:25
Nou, zo geweldig was die begrafenis niet, een hele boel Hoge pieten die hun kat stuurden.
Ik denk dat achmad niet doelde op Cairo, waar de uitvaart plaats vond, maar op de begrafenis in Palestina zelf...
Het was inderdaad geweldig om te zien dat er honderdduizenden Palestijnen daar voor Arafat waren. Echt heel mooi..
fumanchu
13-11-2004, 17:09
Hij is wel oud geworden. Ze hadden in de hel zeker wat extra tijd nodig om een speciaal plekje voor die lelijke, schijnheilige, leugenachtige hema handdoek kabouter te maken
Burn Arafat.. Burn!
metalex79
13-11-2004, 17:39
sharon is voor jou een held,. omdat ie vele doden op zich heeft....
dat zou betekenen dat ook Arafat zijn held was aangezien die toch achter diverse kapingen, aanslagen, etc etc zat.....
Je kan zeggen wat je wil, maar onjder Arafat waren de palestijnen wel 1 volk...
SweetYY_Neda
14-11-2004, 01:29
Hij is wel oud geworden. Ze hadden in de hel zeker wat extra tijd nodig om een speciaal plekje voor die lelijke, schijnheilige, leugenachtige hema handdoek kabouter te maken
Burn Arafat.. Burn!
Hou toch je verrote mond........
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.