Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : catering atlas

Pagina's : [1] 2

azazel
13-11-2004, 00:19

Wie heeft catering atlas uit ede wel eens meegemaakt? Zijn ze goed? Alle reacties zijn welkom... groetjes

azazel
13-11-2004, 10:09
Is er dan echt helemaal niemand die deze catering kent? Kom op mensen reageer.....

celine_4ever
13-11-2004, 10:11
fpv;fl;clfo

celine_4ever
13-11-2004, 10:14
:nijn: :nijn: :nijn: :nijn: :maf: :maf: b;h/b/hl;b;b/h.bn,bk,g,v,b.gh,,,,,,,,llllllllllllllllllllllllll llllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll llllllllllllllllllllllllllllllllllllcvl;v.v,flc,rj cjrhcnrhc :) ;flcidodlcklfkb v''v '

celine_4ever
13-11-2004, 12:56

Sorry was me zoontje......;) Hij heeft hier stiekem lopen typen.......

azazel
15-11-2004, 18:49
Helemaal niemend die catering atlas uit ede wel eens heeft meegemakt of info heeft over deze catering?

MasterTetouania
17-11-2004, 10:41
Helemaal niemend die catering atlas uit ede wel eens heeft meegemakt of info heeft over deze catering? Hallo Azazel, Ik ben benieuwd of je al wat meer over deze cateraar te weten bent gekomen of dat je kennis met ze hebt gemaakt. Of is er iemand anders die meer over deze cateraar weet en kent?? Ik ben benieuwd! :nijn:

MasterTetouania
17-11-2004, 13:27
Mensen tochhhh help ons nouuuu

Hamida
18-11-2004, 10:22
ze zijn heel erg goed ze weten goed hoe ze met mensen moeten omgaan en hebben heel erg veel respect het eten is ook heerlijk bousa

Asmaetje
18-11-2004, 11:07
ze zijn heel erg goed ze weten goed hoe ze met mensen moeten omgaan en hebben heel erg veel respect het eten is ook heerlijk bousa Dit is toch niet de Hamida die zo goed duits kan he?

MasterTetouania
18-11-2004, 15:22
ze zijn heel erg goed ze weten goed hoe ze met mensen moeten omgaan en hebben heel erg veel respect het eten is ook heerlijk bousa Eindelijk iemand die iets van ze heeft gehoord. Heb jij hun dan ooit meegemaakt of heb jij dit alleen gehoord?

azazel
18-11-2004, 16:13
Eindelijk iemand die iets van ze heeft gehoord. Heb jij hun dan ooit meegemaakt of heb jij dit alleen gehoord? Ja daar ben ik ook heel erg benieuwd naar. Maar MasterTetouania weet je ik ga gewoon een afspraak met ze maken en dan kan ik alles met eigen ogen gaan bekijken. Ik laat het wel weten als ik geweest ben. Maar toch wil ik nog wel reacties hebben van mensen die ze al hebben meegemaakt. Kom op, er is vast wel iemand op dit forum die ze een keer heeft meegemaakt. Groetjes...

MasterTetouania
18-11-2004, 17:22
Ja precies ik heb wel positieve verhalen over ze gehoord.

Hamida
04-12-2004, 21:12
Dit is toch niet de Hamida die zo goed duits kan he? wat bedoel je daar mee?? bousa

Hamida
04-12-2004, 21:14

Eindelijk iemand die iets van ze heeft gehoord. Heb jij hun dan ooit meegemaakt of heb jij dit alleen gehoord? ik heb hun meegemaakt ik doe niet aan reclame verspreiden wanneer ik iets niet zelf heb gezien met mijn eigen ogen! ze zijn echt goed en het eten is perfect ze zorgen echt voor alles en halen al het zware werk van je af je hoeft je nergens zorgen over te maken als je hun hebt bousa

Pagina's : [1] 2