Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mijn Muziek!!

Douniaatje87
12-11-2004, 23:34

Willy Denzey- L'Orphelin Complex & Move your world- Fight the virus!! 113 et Magic system- un gaou a Oran Thc- Mijn hart deel 2 J.Mi Sissoko & Cheb Tarik- Reggae Rai Fever Mon bled- Rai n b Fever Afshin Feat Xavier Naidoo- ....... Amine- Just maried arabe Leslie et Amine- Sobri rai nb fever- Rai'n'b Fever Keyshia Cole- I've changed my mind Rohff- le son qui tue Lloyd Banks- Karma Xavier Naidoo- ich kenne nichts Fadel Shaker- Ya Ghayeb Alicia Keys- Karma Skill & Freez- Wat is het gene Baby Bash- Sexy eyes Destiny's Child- Lose my breath Fabolous- Breathe Kore & Skalp- N'Tya Darine- Aiwa Amine & La Fouine- Le Genie Jadakiss f/ Mariah Carey- U Make Me Wanna Akon- Ghetto Leslie- Et J'Attends Alchemist- Hold you down K-liber- Magnifico Brandy- Afrodisiac Brandy ft Usher- Who is she 2 u Zane ft Tank- Tonight i'm yours 4Mula1- Gotta Roll Ik heb er nog veel meer..Laat eerst maar horen wat jullie ervan vinden!! :maf:

Aalanya
14-11-2004, 22:17
Willy Denzey- L'Orphelin 113 et Magic system- un gaou a Oran Thc- Mijn hart deel 2 J.Mi Sissoko & Cheb Tarik- Reggae Rai Fever Mon bled- Rai n b Fever Afshin Feat Xavier Naidoo- ....... Amine- Just maried arabe Leslie et Amine- Sobri rai nb fever- Rai'n'b Fever Keyshia Cole- I've changed my mind Rohff- le son qui tue Lloyd Banks- Karma Xavier Naidoo- ich kenne nichts Fadel Shaker- Ya Ghayeb Alicia Keys- Karma Skill & Freez- Wat is het gene Baby Bash- Sexy eyes Destiny's Child- Lose my breath Fabolous- Breathe Ik heb er nog veel meer..Laat eerst maar horen wat jullie ervan vinden!! :maf: Dief!!!!

saida_maroc87
15-11-2004, 10:45
zijn echt goede liedjes heb je er nog meer van rai & b?

elMasri
15-11-2004, 11:34
ik mis amr diab :p

saida_maroc87
18-11-2004, 14:02

wat is de title en wat is het nummer el masri

elMasri
18-11-2004, 14:05
van dat nr? die gast heeft meer honderden songs! zijn allemaal goed! maar z'n nieuwste heet leily nahary! dies ook goed!

Douniaatje87
19-11-2004, 17:26
ik mis amr diab :p ..Niet dat ik zijn muziek goed vind hoor.. :D Amr Diab: - Awedouny - Ahlef - Habibe - Omri Galbi - Enta ma oltesh leh - Law ash any - Kan tayeb - Ana Ana - Mayal - Amel ayah - Ana ayesh - Leily nahary - Feha eah - Bahlam - Tamally Maak - El alam alla - Yomenhom - Timly Maalak - Budha Bar - Qalbi - El mady - Wala ala baloh Ja zo is het wel genoeg geweest.. Genoeg moeite voor jou gedaan.. :p..Genoeg over die lelijkerd!! :maf:..En niet zoeren!!

hanane1
12-12-2004, 15:08
heeeeeeeeeeeeeeeeey alles goed mensen met mij wel hoor nog jongens hier hahahhahahhhahahah reageer op mij man hahahhahahha doei