Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ons leider in NL

Pagina's : [1] 2

LZN
12-11-2004, 23:00

Aied moubarak, Ik zou graag willen weten of wij geen leider in Nederland moeten hebben. Die voor ons spreekt als wij in het kwade licht worden geprojecteerd. Iemand die voor ons als spreekbuis fungeert, en wie zou dat moeten zijn. Hebben jullie daar een idee over?.

SingleCoil
12-11-2004, 23:49
Ik voel mijzelf wel geroepen...

Tim76
12-11-2004, 23:53
Ons leider in NL Ik niet weten, waar liggen Nederlanden?

minous21
12-11-2004, 23:55
Ik voel mijzelf wel geroepen... :hihi: Ik wil je "running mate" wel zijn......

crescendo
12-11-2004, 23:56

Aied moubarak, Ik zou graag willen weten of wij geen leider in Nederland moeten hebben. Die voor ons spreekt als wij in het kwade licht worden geprojecteerd. Iemand die voor ons als spreekbuis fungeert, en wie zou dat moeten zijn. Hebben jullie daar een idee over? Aboe Taleb? Een van de meer geslaagde Marokkanen.

Hoogervorst
12-11-2004, 23:59
Aboe Taleb? Een van de meer geslaagde Marokkanen. Rob Oudkerk is veel toffer. Hij zit toch zonder baan :rolleyes: en moet zijn centen halen bij Barend en Van Dorp. Aboetaleb, nee, ik heb het niet zo op hem, maar als Marokkaan in de politiek krijg je natuurlijk ook de wind van voren. Hoewel hij zelf ook niet echt handig heeft uitgelaten in de media.

minous21
13-11-2004, 00:02
:eek: Het gaat over een Marokkaanse leider..... Want de topic starter heeft het over wij (en niet over marokkanen), ik dacht "wij" als Nederlandse bevolking.........

Hoogervorst
13-11-2004, 00:05
:eek: Het gaat over een Marokkaanse leider..... Want de topic starter heeft het over wij (en niet over marokkanen), ik dacht "wij" als Nederlandse bevolking.........3 Dan zou ik Aboutaleb toch niet kiezen als spreekbuis. Ik bedoel, hij is best zwaar onder vuur genomen met het witte/zwarte-scholenbeleid in Amsterdam en de opmerking dat 'kankerjood' moest kunnen als koosnaam. Het zal allemaal wel, maar echt handig is het niet naar een gemiddelde (blanke) Nederlander. Dus imho is hij niet geschikt op een positief imago te geven aan Marokkanen in NL. Dan zou ik bijna meer voor Ali B. kiezen :D

minous21
13-11-2004, 00:10
3 Dan zou ik Aboutaleb toch niet kiezen als spreekbuis. Ik bedoel, hij is best zwaar onder vuur genomen met het witte/zwarte-scholenbeleid in Amsterdam en de opmerking dat 'kankerjood' moest kunnen als koosnaam. Het zal allemaal wel, maar echt handig is het niet naar een gemiddelde (blanke) Nederlander. Dus imho is hij niet geschikt op een positief imago te geven aan Marokkanen in NL. Dan zou ik bijna meer voor Ali B. kiezen :D Ali B in combinatie met marokkaanse voetballer :D

Peej
13-11-2004, 10:38
Ali B.? Is dat de broer van Mohammed B.?

ElAlamein
13-11-2004, 13:54
Vanwaar ALTIJD die ROEP om EEN LEIDER? EEN LEIDER BRENGT ALLEEN MAAR ELLENDE, OOK GOEIE LEIDERS EINDIGEN IN DIKTATUUR EN ONDERDRUKKING! ( adolfje, stalin, mao,bush,soekarno,suharto, álle arabische staatshoofden en koningen, en Arafat) DEMOKRATIE betekent dat het VOLK spreekt, en dat de wil van het volk, door EEN GROEP BESTUURDERS WORDT UITGEVOERD, met grote garanties voor minderheden! is het zo moeilijk, om SAMEN TE WERKEN?

Autochtoon.com
13-11-2004, 14:58
Ali Bouali is een zeer goede optie, een jongen met beiden voeten op de vloer en ook nog eens een jongen die door zowel autochtonen als allochtonen zeer gerespecteerd wordt (sommige coke snuivende triestelingen uit Volendam buiten beschouwing gelaten).

SingleCoil
13-11-2004, 15:15
:eek: Het gaat over een Marokkaanse leider..... Want de topic starter heeft het over wij (en niet over marokkanen), ik dacht "wij" als Nederlandse bevolking......... Jammer. Ik had je graag als running mate gehad. Maar dan eens iets anders: wanneer wordt er nou eens een marokkaan Koning van Nederland ?

ghiezzoe
13-11-2004, 15:20
de·mo·cra·tie (de ~ (v.), ~ën) 1 staatsvorm waarbij het volk wordt geregeerd door gekozen vertegenwoordigers uit eigen geleerden Ach, ik zou al blij zijn als de Imaams hier consensus kunnen bereiken inzake religieuze kwesties (waaronder moord op theo, omgang met niet-Moslims en wanneer vasten en ontvasten...) http://forums.marokko.nl/showthread.php?p=7094276#post7094276 voor de rest boeit politiek me niet zolang ik mijn godsdienst vrij kan belijden en wij als land niet meewerken aan onrecht op deze planeet

ghiezzoe
13-11-2004, 15:23

Jammer. Ik had je graag als running mate gehad. Maar dan eens iets anders: wanneer wordt er nou eens een marokkaan Koning van Nederland ? Als prinses Amalia met een Mocro trouwt :D en ze een zoon krijgen

Pagina's : [1] 2