Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Altijd je eigen moeten verdedigen, altijd

Pagina's : [1] 2 3

Mocrobrains
12-11-2004, 22:56

Vandaag weer, zoals heel vaak, heb ik me weer eens moeten verdedigen, niet een keer niet twee keer, bijna heel de dag door. Bij mij in de buurt zijn vandaag 29 pkk leden opgepakt die hier aan een training deden. Dit kwam natuurlijk om het uur op het nieuws, mogelijke terroristen opgepakt. Ik ben hier heel de dag over aan gesproken, elke keer vragen ze hoe kan dat nou hier in de buurt, sommige maken er grappen over jij bent toch ook zo. Het ergste is dat als je met ze onder 4 ogen met ze praat heel schijnheilig doen, maar van een andere hoor je weer hoe ze daadwerkelijk denken, en dat waren niet fijne gedachtes. Ik heb het slim gespeelt, ben niet boos geworden op ze, in mijn ogen weten ze er niet veel van af, ik gaf hun harde bewijzen van hun kant terug, duidelijke uitleg, en ze doen net alsof ze het begrijpen, maar achter je rug om, denken en zeggen ze weer wat anders. Het is niet meer eens fijn om er te werken, ik merk dat ik buitengesloten word, da ik anders word gezien dan een mens, en dat ze geen vertrouwen in mij hebben. Wat is er toch met dit soort mensen, er bestaan er veel van, het ergste is dat ze praten wanneer het ze uitkomt, en vaak zeggen ze dingen die ze alleen maar horen.

0rgoglio
12-11-2004, 23:30
Word gewoon een extremist, neem een opleiding in Afghanistan en kom dan terug om die zelfde mensen op te blazen.....waarom zo zielig en moeilijk doen? Jeetje, dacht iedereen maar zo makkelijk over het leven als ik! Orgo :D

Mocrobrains
12-11-2004, 23:34
Word gewoon een extremist, neem een opleiding in Afghanistan en kom dan terug om die zelfde mensen op te blazen.....waarom zo zielig en moeilijk doen? Jeetje, dacht iedereen maar zo makkelijk over het leven als ik! Orgo :D waarom doe jij het niet dan,

Patrick.
12-11-2004, 23:36
Word gewoon een extremist, neem een opleiding in Afghanistan en kom dan terug om die zelfde mensen op te blazen.....waarom zo zielig en moeilijk doen? Jeetje, dacht iedereen maar zo makkelijk over het leven als ik! Orgo :D En dan eindigen in een busje van de AIVD, joepie :rolleyes:

Mocrobrains
12-11-2004, 23:37

En dan eindigen in een busje van de AIVD, joepie :rolleyes: buiten het eindigen in een busje van de aivd, het kan ook zo zijn dat hij zijn eigen opblaast en vele onschuldige vermoord, en dat is het ergste.

Patrick.
12-11-2004, 23:39
buiten het eindigen in een busje van de aivd, het kan ook zo zijn dat hij zijn eigen opblaast en vele onschuldige vermoord, en dat is het ergste. En hij vergeet dat de gevolgen voor de groep die hij zogenaamd vertegenwoordigt alleen maar negatief zullen zijn.

Mocrobrains
12-11-2004, 23:42
En hij vergeet dat de gevolgen voor de groep die hij zogenaamd vertegenwoordigt alleen maar negatief zullen zijn. neeh hij doet een uitspraak die hij niet eens meent, in mijn ogen

SingleCoil
12-11-2004, 23:43
mensen die zichzelf opblazen vertegenwoordigen niemand en zijn de grootste egoisten die er kunnen bestaan.

Patrick.
12-11-2004, 23:44
neeh hij doet een uitspraak die hij niet eens meent, in mijn ogen Tja, wel te hopen dat hij het niet meent.

minous21
12-11-2004, 23:45
neeh hij doet een uitspraak die hij niet eens meent, in mijn ogen "Cyber Jihad Strijders"

Mocrobrains
12-11-2004, 23:45
"Cyber Jihad Strijders" en de nederlandse regering gaat zich op dit soort mensen richten denk ik dan,

Patrick.
12-11-2004, 23:47
"Cyber Jihad Strijders" Dan is het een kwestie van tijd tot hier de cyber lonsdale jongeren opduiken :rolleyes:

Tim76
12-11-2004, 23:47
waarom doe jij het niet dan, Heel goede vraag Mocro, ik hoop dat die hork je nog antwoorden zal.

Mocrobrains
12-11-2004, 23:48
Dan is het een kwestie van tijd tot hier de cyber lonsdale jongeren opduiken :rolleyes: en dan beginnen de problemen, is dat wat je wilt

Mocrobrains
12-11-2004, 23:49

Heel goede vraag Mocro, ik hoop dat die hork je nog antwoorden zal. dat zal ie niet doen, ben wel benieuwd

Pagina's : [1] 2 3