Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : waar was de onrust in Nederland toen Pim werd vermoord

Pagina's : [1] 2 3

mira23
12-11-2004, 20:31

Al sinds de dood van Theo vraag ik me af waar de onrust bleef nadat Pim Fortuijn werd vermoord, waar bleven de aanslagen op de groentekassen en waar bleven de hatelijke opmerkingen tegen milieuactivisten????? help mij antwoord te geven op deze vragen.Misschien wordt ik hier niet genegeerd, aangezien ik in de rest van het land wel genegeerd wordt, behalve vanmiddag toen ik met mijn hoofddoekkie en rokkie op mijn fiets reed en er vanuit een auto met Hollandse jongens een vreugdekreet hoorde(die moslimvrouwen slaken tijdens een bijzondere gebeurtenis....)atthans dat probeerden ze....Ik vraag me dan af hoe intelligent en rationeel er is nagedacht de afgelopen dagen....

crescendo
12-11-2004, 20:40
Al sinds de dood van Theo vraag ik me af waar de onrust bleef nadat Pim Fortuijn werd vermoord, waar bleven de aanslagen op de groentekassen en waar bleven de hatelijke opmerkingen tegen milieuactivisten????? help mij antwoord te geven op deze vragen.Misschien wordt ik hier niet genegeerd, aangezien ik in de rest van het land wel genegeerd wordt, behalve vanmiddag toen ik met mijn hoofddoekkie en rokkie op mijn fiets reed en er vanuit een auto met Hollandse jongens een vreugdekreet hoorde(die moslimvrouwen slaken tijdens een bijzondere gebeurtenis....)atthans dat probeerden ze....Ik vraag me dan af hoe intelligent en rationeel er is nagedacht de afgelopen dagen.... Er was in die periode juist wel veel onrust en boosheid onder bepaalde groepen. Linkse politici moeste onderduiken want volgens de fortunisten 'kwam de kogel van links'. Er is echter een belangrijk verschil: Volkert van der. G.was een eenling, die 1 persoon doodschoot. Achter Mo. B. en zijn vrienden zit een wereldwijd netwerk, waarvan de leden bezet zijn met een dodelijke haat tegen het Westen en Israel. Ze zijn bereid 1000en mensen te doden in naam van de islam. Dat is wel gebleken in NY, Madrid en Beslan. Ook veel NL moslims sympathiseren openlijk of heimelijk met deze gevaarlijke extremisten.

mira23
12-11-2004, 20:41
en wederom word ik weer genegeerd, natuurlijk was er onrust maar in deze mate???? en waar waren de aanslagen, ik was gewoon in Nederland duimend dat het geen marokkaan was die dit op zijn geweten had.....

Tim76
12-11-2004, 20:41
Mira, alleen deze vraag al laat merken dat je weinig zicht op Nederland hebt.

Tim76
12-11-2004, 20:42

Optellen leer je al op de basisschool toch?

mira23
12-11-2004, 20:44
ik begrijp nu een beetje meer van de onrust maar waarom in het wilde weg mensen bekritiseren en onschuldige kinderen duperen

-xxx-Rachida
12-11-2004, 20:44
Betere vraag zou zijn, waar was jij toen pim vermoord werd, want als je de onrust niet heb opgemerkt zal je vast niet buiten geweest zijn, geen kranten hebben gelezen en al zeker de tv niet aangehad hebben... Stel dat het toen een Marokkaan was geweest, nou.....dat was het echt anders gegaan. Tuurlijk was er onrust toen maar echt niet zoals nu het geval is.

mira23
12-11-2004, 20:45
he Tim fijn dat je het op deze manier uitlegt, goh echt een blijk van wil tot dialoog

mira23
12-11-2004, 20:47
Jacko ik wil gewoon weten waarom nu een bevolking de schuld krijgt en toen geen zondebok is aangewezen

-xxx-Rachida
12-11-2004, 20:48
Er was in die periode juist wel veel onrust en boosheid onder bepaalde groepen. Linkse politici moeste onderduiken want volgens de fortunisten 'kwam de kogel van links'. Er is echter een belangrijk verschil: Volkert van der. G.was een eenling, die 1 persoon doodschoot. Achter Mo. B. en zijn vrienden zit een wereldwijd netwerk, waarvan de leden bezet zijn met een dodelijke haat tegen het Westen en Israel. Ze zijn bereid 1000en mensen te doden in naam van de islam. Dat is wel gebleken in NY, Madrid en Beslan. Ook veel NL moslims sympathiseren openlijk of heimelijk met deze gevaarlijke extremisten. Mohammed schoot ook maar 1 iemand neer in zijn eentje:moe:

mira23
12-11-2004, 20:49
Stel dat het toen een Marokkaan was geweest, nou.....dat was het echt anders gegaan. Tuurlijk was er onrust toen maar echt niet zoals nu het geval is. eindelijk iemand die begrijpt wat ik bedoel

crescendo
12-11-2004, 20:49
Jacko ik wil gewoon weten waarom nu een bevolking de schuld krijgt en toen geen zondebok is aangewezen Er is een grote groep Marokkanen, die aanslagen voorbereid op Nederlandse burgers en materiele objecten. Het verbaast me niet dat de man in de straat bang is voor deze levensgevaarlijke 5e kolonnisten en landverraders.

Tim76
12-11-2004, 20:54
he Tim fijn dat je het op deze manier uitlegt, goh echt een blijk van wil tot dialoog Mira, ik kom zelden zoveel onkunde/oostindische blindheid/ onschuld/ Naïviteit tegen. Dus sorry voor mijn vooringenomenheid.

Patrick.
12-11-2004, 20:58
Jacko ik wil gewoon weten waarom nu een bevolking de schuld krijgt en toen geen zondebok is aangewezen De zogenaamde linkse kerk kreeg de schuld in de schoenen geschoven. Daar komt ook de idiote zin 'de kogel kwam van links' vandaan.

knorrepotje
12-11-2004, 20:58

Al sinds de dood van Theo vraag ik me af waar de onrust bleef nadat Pim Fortuijn werd vermoord, waar bleven de aanslagen op de groentekassen en waar bleven de hatelijke opmerkingen tegen milieuactivisten????? help mij antwoord te geven op deze vragen.Misschien wordt ik hier niet genegeerd, aangezien ik in de rest van het land wel genegeerd wordt, behalve vanmiddag toen ik met mijn hoofddoekkie en rokkie op mijn fiets reed en er vanuit een auto met Hollandse jongens een vreugdekreet hoorde(die moslimvrouwen slaken tijdens een bijzondere gebeurtenis....)atthans dat probeerden ze....Ik vraag me dan af hoe intelligent en rationeel er is nagedacht de afgelopen dagen.... Jij hebt waarschijnlijk een slecht geheugen, er zijn verschillende milieu groeperingen invallen geweest, honderden mensen hebben lidmaatschappen opgezegd bij milieuverrenigen. Milieu organisaties hebben onmiddelijk hun afkeer van de moord duidelijk gemaakt. Milieu verenigingen als "lekker dier" etc. zijn onmiddelijk gestopt met hun (geweldadige) akties tegen bont fokkerijen. etc etc. Als moslims hetzelfde hadden gedaan, was het waarschijnlijk niet zo uit de klauwen aan het lopen.

Pagina's : [1] 2 3