Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik vraag me af waar Ebru Omar zich verstopt...

Pagina's : [1] 2 3 4 5

AMAR423
12-11-2004, 20:06

die zingt volgens mij ook een toontje lager... :D

flipkippetje
12-11-2004, 20:07
Die Clown in Turkspak is zeker ook besneden :jammer: gefrustreerde trut.

AMAR423
12-11-2004, 20:11
En jij bent een misselijkmakende klootzak..... en jij bent een kaaskop :rolleyes:

0rgoglio
12-11-2004, 20:12
Ebru die lelijke trien verstopt zich in Hirshi Ali's aars :stout: Orgo :lol:

flipkippetje
12-11-2004, 20:13

Nee, ik ben iemand met verstand en gevoel... Pak je kruiwagen en ga terug je graf in :)

ziet_zietoena
12-11-2004, 20:20
Verstand van wat? En gevoel voor wat? Hij heeft het verstand van anuskanaallikken …En een gevoel van baarmoederbuikwandschimmel,,,,

crescendo
12-11-2004, 20:21
en jij bent een kaaskop :rolleyes: Wat zijn die moslims toch een vrouwenhaters.

StarLighter
12-11-2004, 20:21
Echt kinderachtig. Lijkt wel een klas vol brugklassers. :maf:

flipkippetje
12-11-2004, 20:25
I rest my case... Als je het niet aankunt verbaal... kun je altijd nog gaan schelden... ziet.... het begrip looser heeft in jou zn ware bestemming gevonden... proficiat... Ze scheld niet. Ze verteld de waarheid! Hard he :)

crescendo
In ieder geval verstand om niet smalend te doen omtrent fysieke intimidatie en chantage... Stel sukkels... Stel apen... Stel jungle-bewoners... Stelletje maffia-pubers... Stelletje onmondigen... Je kunt het verbaal niet winnen van van Gogh, Hirshi Ali en Umar en daarom ga je staan klappen als het geweld ter hand wordt genomen... Beestenbende... maar vooral: harteloze sukkels.... Jacko, Deze mensen hebben gewoon de (islamitische) dictatuur in hun genen. Ze kunnen niet normaal discussieren maar vatten elke kritiek op als een persoonlijke aanval. Die gepareerd moet worden met schelden en doodsbedreigingen. Heropvoeding heeft ook al geen zin. Dit soort lui past niet in een democratie als NL maar kan beter afzakken naar SA, Iran, Soedan of een van die andere demon-cratieën. Net zoals hun vriendjes Shamir A., Mo. B. en die andere extremisten en landverraders.

ziet_zietoena
I rest my case... Als je het niet aankunt verbaal... kun je altijd nog gaan schelden... ziet.... het begrip looser heeft in jou zn ware bestemming gevonden... proficiat... :rolleyes: En ik heb jou ware bestemming al gevonden...Zie mij citaat....

KohiNoor
12-11-2004, 20:26
die zingt volgens mij ook een toontje lager... :DStiekem wil je haar bruine http://forums.marokko.nl/st/ranks/gold.gif likken

StarLighter
12-11-2004, 20:27
Kinderen toch, hebben we vandag te veel snoep gegeten? Al die suiker, zeker te veel energie. :maf:

flipkippetje
12-11-2004, 20:28
Stiekem wil je haar bruine http://forums.marokko.nl/st/ranks/gold.gif likken :eek:

Norelyn
12-11-2004, 20:30

Ebru Umar is inderdaad een gefrustreede kip, iedere moslim die even zn mond opentrekt valt ze aan. Ik heb haar een aantal keer gezien op tv...dammmmnnnnn ze lijkt wel een kikker met die ogen van haar... :maf: maar ach....ze denkt als hollander geboren te zijn in plaats van een Turk. ze is zeker weten ergens in een boerendorp in Turkije geboren en kreeg de visie van "heeeee ik weet wat ik later wil worden" .....een BUDKISSER!!!! En kaaskop (of wat je naam ook moge zijn) ....Kennelijk interesseren marokkanen je toch wel he? anders zou je niet op deze site zijn.....en mocht je niet tegen kritiek kunnen....PAS JE AAN..OF HOEPEL OP!!! wa salaam Norelyn.

Pagina's : [1] 2 3 4 5