Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : 40 terroristen opgepakt in trainingskamp in Nederland!

ElAlamein
12-11-2004, 19:35

De samenwerkende veiligheids diensten hebben vannacht zo'n 40 Koerdische PKKleden opgepakt, die een trainingsweek hadden in het rustige Liende, waar zij een komplete kampeerboerderij hadden afgehuurd! De Koerden in Holland zijn dan ook niet blij met het verwarde, volslagen van de potgerukte optreden van Mohammed B, die door een krankzinnige religieus gefundeerde opvatting een golf van afschuw, maar ook meer repressie heeft opgewekt! Bedankt, mo! Ook uit naam van de Koerdische PPK, die net zoals de berbers in Marokko vechten voor het behoud van hun eigen taal, en dan wel geen eigen staat in Turkye, dan toch wel vergaande autonomie! Een HEEL WAT REEELER DOEL, dat in ieder geval begrijpelijker en sympathieker klinkt dan de doelstellingen van jouw religieuze waanzin!

TURKO
14-11-2004, 20:09
Ik snap niet waar ze heen willen.....koerden beseffen niet wat ze willen WORD WAKKER UIT JE DROOM....WIJ BLIJFEN 1 ULKUCU TURK GENCLIGI

knorrepotje
14-11-2004, 20:25
De samenwerkende veiligheids diensten hebben vannacht zo'n 40 Koerdische PKKleden opgepakt, die een trainingsweek hadden in het rustige Liende, waar zij een komplete kampeerboerderij hadden afgehuurd! De Koerden in Holland zijn dan ook niet blij met het verwarde, volslagen van de potgerukte optreden van Mohammed B, die door een krankzinnige religieus gefundeerde opvatting een golf van afschuw, maar ook meer repressie heeft opgewekt! Bedankt, mo! Ook uit naam van de Koerdische PPK, die net zoals de berbers in Marokko vechten voor het behoud van hun eigen taal, en dan wel geen eigen staat in Turkye, dan toch wel vergaande autonomie! Een HEEL WAT REEELER DOEL, dat in ieder geval begrijpelijker en sympathieker klinkt dan de doelstellingen van jouw religieuze waanzin! Repressie? tegen terroristen? en jij zit er mee ..... ???

Senna00
16-11-2004, 12:38
hey turko ga eerst de geschiedenis lezen en dan weet je waarom ? dan kan je net zo goed met de joden samen roepen palistina heeft nooit bestaan dit is ons land , zo is het ook gegaan met de koerden gewoon weggejaagd uit hun land en door turkije ingepikt denk daar maar eens over na

CitriC
16-11-2004, 12:42

De samenwerkende veiligheids diensten hebben vannacht zo'n 40 Koerdische PKKleden opgepakt, die een trainingsweek hadden in het rustige Liende, waar zij een komplete kampeerboerderij hadden afgehuurd! De Koerden in Holland zijn dan ook niet blij met het verwarde, volslagen van de potgerukte optreden van Mohammed B, die door een krankzinnige religieus gefundeerde opvatting een golf van afschuw, maar ook meer repressie heeft opgewekt! Bedankt, mo! Ook uit naam van de Koerdische PPK, die net zoals de berbers in Marokko vechten voor het behoud van hun eigen taal, en dan wel geen eigen staat in Turkye, dan toch wel vergaande autonomie! Een HEEL WAT REEELER DOEL, dat in ieder geval begrijpelijker en sympathieker klinkt dan de doelstellingen van jouw religieuze waanzin! Wat heeft dit nou te maken met Mohammed B.? Volgens mij begin je zwaar doortedraaien. De PKK staat in Europa te boek als een terorristische groepering, en als de dan nog een hele boerderij afhuurt dan kun je een bezoekje van de authoriteiten verwachten.

Senna00
16-11-2004, 13:10
tja de palestijnen staan ook te boek als terroristen zo kunnen we nog wel ff doorgaan

CitriC
16-11-2004, 13:12
tja de palestijnen staan ook te boek als terroristen zo kunnen we nog wel ff doorgaan Als Hamas of Fatah hier een boerderij afhuurt dan kunnen ze zeker een inval verwachten. Ik zeg niet dat de PKK werkelijk een terroristische organisatie is, ze staan wel te boek als een. De topicstarter beweert dat de inval kwam dankzij Mohammed B., dat is natuurlijk onzin.

Senna00
16-11-2004, 13:26
o,ja dat is zeker onzin.mohammed en de pkk hebben echt niets met elkaar te maken en ja zeker als hamas of anders organisaties hier een kamp openen kunnen ze zeker wel invallen verwachten , maar ik reageerde meer op turko met zijn teken van de grijze wolven of de mhp , hij weet wel wat ik bedoel ,die staan ook niet zo goed bekend maar zijn laatste stukje in het turks stond me niet zo aan , vandaar mijn reaktie en voorbeeld

.Aicha.
25-11-2004, 19:00
Wat is dit dan zeg ElAlamein! Je kunt ook echt te ver gaan. Wat hebben deze Koerdische terroristen die proberen te strijden voor een zinloos doel te maken met Mohammed B.? Wat de Koerden doen heeft echt helemaal nix met religie te maken joh....Die vechten uit naam van een land dat niet bestaat en ook nooit zal bestaan

a.damse
25-11-2004, 19:05
Wat is dit dan zeg ElAlamein! Je kunt ook echt te ver gaan. Wat hebben deze Koerdische terroristen die proberen te strijden voor een zinloos doel te maken met Mohammed B.? Wat de Koerden doen heeft echt helemaal nix met religie te maken joh....Die vechten uit naam van een land dat niet bestaat en ook nooit zal bestaan Als ongelovige kan ik het niet laten om hier te zeggen dat Mohammed B. in mijn ogen ook vecht voor iets dat niet bestaat.

ElAlamein
25-11-2004, 19:22
Wat is dit dan zeg ElAlamein! Je kunt ook echt te ver gaan. Wat hebben deze Koerdische terroristen die proberen te strijden voor een zinloos doel te maken met Mohammed B.? Wat de Koerden doen heeft echt helemaal nix met religie te maken joh....Die vechten uit naam van een land dat niet bestaat en ook nooit zal bestaan hum, deze topic heb ik al een week geleden geplaatst, en weer uit de vuilnisbak gehaald blijkbaar door iemand! Persoonlijk zie ik dat deze extreem islamitiese moslimidioten het voor iedereen moeilijk maken! Kijk, de PKK vecht net zo als sommige marokkanen voor het recht hun eigen taal te spreken, en niet te worden VERTURKST, door de Turkse regering! Als uiterste eisen ze een sterke vorm van autonomie! Een reeel doel, en als de Turken wat meer geinvesteerd hadden in het Koerdische gebied, en wat soepeler waren geweest met hun taal, dan was dit allemaal niet nodig! Maar dezelfde toestanden zijn ook in Marokko, met berbers, en hun talen, en het onderdrukkende araisch! Al deze gerechtvaardigde verlangens worden nu door de idiotie van Mo b en anderen verknald, en gewone moslims worden er OOK echt niet beter van!

Senna00
26-11-2004, 08:56
Wat is dit dan zeg ElAlamein! Je kunt ook echt te ver gaan. Wat hebben deze Koerdische terroristen die proberen te strijden voor een zinloos doel te maken met Mohammed B.? Wat de Koerden doen heeft echt helemaal nix met religie te maken joh....Die vechten uit naam van een land dat niet bestaat en ook nooit zal bestaan beste aicha weet je wel wat je zegt , kan je net zo goed zeggen want dat is gewoon weg hetzelfde (die zijn ook hun land uitgeschopt) over palestijnen dat deze nooit een eigen land zullen hebben , ik vindt het jammer dat mensen allemaal een vooroordeel hebben en niet eens weten waar ze over praten de koerden hadden een eigen land en de koerden zijn ook moslims dat je zegt dat ze niets met mohammed b te maken hebben zeg ik je heb gelijk maar wat betreft de koerden zeer zeker niet

TURKO
26-11-2004, 14:00
Osmaanse Rijk had ook 600 jaar lang een derde deel van de wereld moeten we nu (turken) daar om gaan vechten...omdat we toen een derde deel hadden...En de koerden bestaan uit 70 % uit kafirs.. ow ja jullie vergelijken onze palastijnse broeders met koeren dit is volledig onzin...Palastijnen worden onderdruk gezet door Israliers koerden niet in Turkije...koerden hebben zelfde rechten als gewone turken in turkije... alleen je hebt van die berg gekken die denken dat je onze VLAG op de grond krijgt ze moeten wakker worden...