Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoe word je door je man getroost?

_ZIJNVROUW_
14-12-2011, 16:45

als ik droevig ben , komt me man met open armen op me af en droogt me tranen en doet van alles om me te laten stoppen, echt me steun en toeverlaat

Noor_
15-12-2011, 15:24
Mijn vader zegt altijd 'Saffi, ssst. Niet huilen alsjeblieft'' en geeft ie me schouderklopjes meskien, haha. Me man vraagt altijd wat er is en krijg daarna een knuffel en kus op me voorhoofd. Dan moet ik altijd nog harder huilen:haha:. Of hij staat op, zet SLAM TV op en gaat gek doen. Dan kan ik niet anders dan lachen:haha:. Hij maakt dan van die gekke opmerkingen. Ik citeer; 'ZOALS BASSIE ALTIJD ZEGT, AAAAALTIJD BLIJVEN LACHEN'. Ik ben niet zo sterk als hij. Hij kan zich echt sterk houden, no matter what. Hij lacht altijd.

pasbevallen
15-12-2011, 21:48
Ik heb een tijd niet mijn topic bekeken. Nu ik kijk, zie ik hele leuke reacties. Echt top! Leuke lieve mannen/vaders/broers hebben jullie.

moslimaa93
15-12-2011, 21:52
als ik verdrietig ben omhelst me man mij altijd, want hij weet dat het voor mij rustgevend is zijn armen om mij heen. en dan zegt hy zullen we iets leuks doen? als hy me opeens zit huilen en weet niet wat er aan de hand is schrikt hij egt. ik heb HAMDUIALLAH een hele erge zorgzame man (soms een beetje TE)

yasmin799
14-02-2012, 18:09

Ik ben 5 jaar getrouwd en mijn man heeft me nog nooit getroost en laatste 3 jaar als ik verdrietig ben en begin over dat te praten dan word hij aggressief en vertel me veel onaangenaamheden (te beleefd gezegd).

loubnamaroc
15-02-2012, 16:36
Ik ben 5 jaar getrouwd en mijn man heeft me nog nooit getroost en laatste 3 jaar als ik verdrietig ben en begin over dat te praten dan word hij aggressief en vertel me veel onaangenaamheden (te beleefd gezegd). ik heb veel verdriet gehad door toedoen van mijn man hij erkend zijn fouten heeft hier ook spijt van en vergeving gevraagd. maar ik merk dat ik soms in een dip ben en spontaan moet huilen niet gek als je veel mee hebt gemaakt maar hier kan hij niet tegen daardoor hebben we vaak ruzie eigenlijk zoek je een soort van troost dat is alles ewa als je niet kan troosten houd dan je waffel maar je kan mij toch niet verbieden om te huilen door note bene jou daden?? ik ben niet van ijzer maar van vlees en bloed ik kan me daar zo kwaad om maken dat ik hem soms tekeer ga tegen hem omdat ik dan al zwak ben maakt hij het erger mannen zijn echt rare wezens!

Rayhana23
15-02-2012, 20:12
ik heb veel verdriet gehad door toedoen van mijn man hij erkend zijn fouten heeft hier ook spijt van en vergeving gevraagd. maar ik merk dat ik soms in een dip ben en spontaan moet huilen niet gek als je veel mee hebt gemaakt maar hier kan hij niet tegen daardoor hebben we vaak ruzie eigenlijk zoek je een soort van troost dat is alles ewa als je niet kan troosten houd dan je waffel maar je kan mij toch niet verbieden om te huilen door note bene jou daden?? ik ben niet van ijzer maar van vlees en bloed ik kan me daar zo kwaad om maken dat ik hem soms tekeer ga tegen hem omdat ik dan al zwak ben maakt hij het erger mannen zijn echt rare wezens! Rabbi m2ak ukthi! Ina Allah ma2a Sabireen!

pasbevallen
15-02-2012, 20:40
ik heb veel verdriet gehad door toedoen van mijn man hij erkend zijn fouten heeft hier ook spijt van en vergeving gevraagd. maar ik merk dat ik soms in een dip ben en spontaan moet huilen niet gek als je veel mee hebt gemaakt maar hier kan hij niet tegen daardoor hebben we vaak ruzie eigenlijk zoek je een soort van troost dat is alles ewa als je niet kan troosten houd dan je waffel maar je kan mij toch niet verbieden om te huilen door note bene jou daden?? ik ben niet van ijzer maar van vlees en bloed ik kan me daar zo kwaad om maken dat ik hem soms tekeer ga tegen hem omdat ik dan al zwak ben maakt hij het erger mannen zijn echt rare wezens! Hij kan gewoon niet tegen het feit dat je hem telkens met zijn oude gedrag confronteert. Ik vind dat je best jouw(oude)verdriet mag uiten, maar je mag hem ook complimentjes geven met zijn goede gedrag van nu. Mannen zijn inderdaad rare wezens, je moet ze soms net als een klein kind behandelen. Dus 'straffen' bij slechte daden, maar ook belonen als ze het goed doen.

Pagina's : 1 [2]