Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : saddam moet vrijkomen

LZN
12-11-2004, 18:17

wat de americanen (joden)proberen te doen is van Irak een Democratische land te maken ze weten alleen niet dat dat onmogelijk is in een land waar de meerderheid moslim is. je moet een dictator zijn om Irak te kunnen reageren .Irak bestaat uit vele verschillende bevolkingen die elkaar niet mogen soenieten ,siiten,christenen,koerden, .Dus oproep aan de Americanen laat saddam hoessein vrij als jullie willen dat het toch goedkomt met irak..

maghrebia_4ever
12-11-2004, 18:58
ach ja tegen wie kun je het zeggen! niemand die luistert en de amerikanen doen waar ze zin in hebben! er gaan tienduizende moslims op dag dood die ze doden! maar dat hun niet en de wereled ook niet! en de arabiche landen enz zeggen er ook nix van dus tjaa we laten het maar aan allah swt!

Cicatrice
12-11-2004, 18:59
wat de americanen (joden)proberen te doen is van Irak een Democratische land te maken ze weten alleen niet dat dat onmogelijk is in een land waar de meerderheid moslim is. je moet een dictator zijn om Irak te kunnen reageren .Irak bestaat uit vele verschillende bevolkingen die elkaar niet mogen soenieten ,siiten,christenen,koerden, .Dus oproep aan de Americanen laat saddam hoessein vrij als jullie willen dat het toch goedkomt met irak. ik zou je bijna gelijk gaan geven, maar aangezien je amerikanen op een lijn stelt met joden en ik weet dat je het woord joden in dit geval niet vlijend bedoelt ben ik al opgehouden met lezen en je serieus te nemen.

Tim76
12-11-2004, 19:12
wat de americanen (joden)proberen te doen is van Irak een Democratische land te maken ze weten alleen niet dat dat onmogelijk is in een land waar de meerderheid moslim is. je moet een dictator zijn om Irak te kunnen reageren .Irak bestaat uit vele verschillende bevolkingen die elkaar niet mogen soenieten ,siiten,christenen,koerden, .Dus oproep aan de Americanen laat saddam hoessein vrij als jullie willen dat het toch goedkomt met irak. Echt walgelijk, en niet serieus te nemen.

ElAlamein
12-11-2004, 19:13

Goed, als jij er zo over denk, mag je gelijk opdonderen naar je diktatorlandje Marokko, doe je jezelf plezier, en ons ook! Maar DURF te kiezen, slapjanus, ipv wel de pleziertjes van hier te genieten, en te zitten klagen! Maar och, jullie ouders kondenn ook al niet kiezen, waar ze eigenlijk wilden blijven wonen. In nederland, nee, alleen voor het geld. In Marokko?, wel arm, en diktator hassan! In nederland, miskien? In marokko? marokko onze land! welke nationaliteit/ nederlander of marok ? ach ik niet weet, alle2 mogelijk miskien? Niet durven kiezen zit in de marokkaanse genen, na 1400 jaar een geloof te hebben aangehangen, dat geen persoonlijke keuze's accepteert!

maghrebia_4ever
12-11-2004, 19:16
Goed, als jij er zo over denk, mag je gelijk opdonderen naar je diktatorlandje Marokko, doe je jezelf plezier, en ons ook! Maar DURF te kiezen, slapjanus, ipv wel de pleziertjes van hier te genieten, en te zitten klagen! Maar och, jullie ouders kondenn ook al niet kiezen, waar ze eigenlijk wilden blijven wonen. In nederland, nee, alleen voor het geld. In Marokko?, wel arm, en diktator hassan! In nederland, miskien? In marokko? marokko onze land! welke nationaliteit/ nederlander of marok ? ach ik niet weet, alle2 mogelijk miskien? Niet durven kiezen zit in de marokkaanse genen, na 1400 jaar een geloof te hebben aangehangen, dat geen persoonlijke keuze's accepteert! Nou jah zeg! het kan ook wel netter gezegd worden hoor meneertje zo voer je tog geen discussie! wat walgelijk is je taalgebruik nou ja zeg!

metalex79
12-11-2004, 19:40
ja...goed plan...Sadam terug, rust in Irak! SCHIJNRUST...want achter de schermen van de geweldige Sadam zullen dan de mensen die de amerikanen steunden een voor een gemartelkd en vermoord worden, net als de irakezen die in 1991 de weg vrij maakten voor de amerikanen.....Dictator ok, maar dan niet een als Sadam..... Overigens zie je taferelen als in Irak in de geschiedenis vaker genbeuren.,...na n tijd van onrusten zal de rust weder keren....en ik snap eigenlijk niet waarom n islamitisch land n dictator nodig heeft....

flipkippetje
12-11-2004, 19:58
Goed, als jij er zo over denk, mag je gelijk opdonderen naar je diktatorlandje Marokko, doe je jezelf plezier, en ons ook! Maar DURF te kiezen, slapjanus, ipv wel de pleziertjes van hier te genieten, en te zitten klagen! Maar och, jullie ouders kondenn ook al niet kiezen, waar ze eigenlijk wilden blijven wonen. In nederland, nee, alleen voor het geld. In Marokko?, wel arm, en diktator hassan! In nederland, miskien? In marokko? marokko onze land! welke nationaliteit/ nederlander of marok ? ach ik niet weet, alle2 mogelijk miskien? Niet durven kiezen zit in de marokkaanse genen, na 1400 jaar een geloof te hebben aangehangen, dat geen persoonlijke keuze's accepteert! De enige pleziertjes die we hier genieten zijn schoteltv. En Lelijke hollanders in de tram bekijken. Koning Hassan is overleden :rolleyes: Je denkt dat je alles zo goed weet. Wat weet jij nou van genen! Ga weer sesamstraat kijken, misschien leggen ze je daar uit wat het is. Sukkel, de ISlam is onze persoonlijke keus! Jammer dat jij geboren bent, dat is pas een verkeerde keus geweest (of was je een ongelukje ??)

metalex79
12-11-2004, 20:07
wanneer jullie horen dat iemand is gedood schrikken jullie gelijk,maar soms moet het wel om chaos te voorkomen moet je soms wel mensen vermoorden.de koerden wilden opeens een eigen land dat is iets wat ik niet begrijp ze zijn moslim maar willen niet in een islamitische land leven ik geef saddam gelijk.en zn zwager die verdiende om dood te gaan want hij heeft gespioneerd volgens de islam staat daar de doodstraf op. jullie leven niet in de werkelijkheid maar in een droomwereld .als jullie tv kijken horen jullie alleen wat de joden willen dat jullie horen dus blijven jullie in hun wereldje gevangen. de koerden worden geweigerd door Irak en Turkije.....onder leiding van Sadam zijn er duizenden koerden vermoord door genocide....Is dat wel islam waardig dan?