Nousratakoum1
12-11-2004, 16:38
ALLAH SWT, de ALLERHOOGSTE openbaart het volgende: En (gedenkt) toen ALLAH een verbond met degenen die de Schrift gegeven waren sloot: "Opdat jullie het (de Schrift) aan de mensen duidelijk zouden maken en opdat jullie het niet zouden verbergen." Toen wierpen zij het achter hun ruggen weg en zij ruilden het in voor en geringe prijs. En het was een slechte ruil die zij maakten. Soerat ALI IMRAAN, vers 187 Dit zijn overigens NIET mijn EIGEN woorden! Maar Allah's woorden! UITLEG voor diegenen die het niet direct bergijpen: Dit vers bevat onder andere de volgende punten: 1) Het is een waarschuwing voor degenen die bevolen worden in Mohamed's profeetschap te geloven, maar die dan de kenmerken ervan VERBERGEN! 2) Het waarschuwt tegen de daden van de HYPOCRIETEN die de WAARHEID proberen te VERVALSEN en de betekenissen van de KORAN veranderen en die onder opgaaf van een valse reden NIET MEEGAAN met de DJIHAAD; 3) Het weerlegt de beschuldiging dat ALLAH arm zou zijn, terwijl ALLAH de Bezitter is van de Hemelen en de Aarde is en alles wat ertussen is. De uitleg ervan is terug te vinden in de vertaling van de KORAN van SOFJAN S. Siregar, de Nederlandse vertaling uit het Arabisch. De EDELE KORAN is uitgegeven door het Islamitisch Cultureel Centrum Nederland (ICCN). Verder wens ik erbij te vermelden dat dit GEWELDIGE BOEK van ALLAH SWT te verkrijgen is in de KONINKLIJKE BIBLIOTHEEK in DEN HAAG. :D Ik versta daaronder dat de KORAN, een GEWELDIGE INTREDE heeft gemaakt op NEDERLANDS grondgebied en dus OOk NU BEHOORT tot de NEDERLANDEN! O wat geweldig! :D Soebhannallah!