Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Schotelverbod in Nederland

Pagina's : [1] 2 3

Borz
12-11-2004, 12:02

Hier gaan we langzaam dus naar toe

Byna
12-11-2004, 12:16
de hollanders staan het meest bekend als het klaagvolkje.... lekker zeuren en zeiken op alles wat anders is.... nu zijn het die lelijke schotels aan de gevels... maar oke conform het poldermodel... geen schotels aan de gevels dan geen homo's op tv.. deal?? vooruit wordt wakker wees braaf en doe s aan zelfreflectie.. toe dan...

LaMorena
12-11-2004, 12:18
Homerus *** toch niet zo dom oetlul. Je hoeft niet overal op te reageren, je kunt ook gewoon wegblijven hier.

Ouidath
12-11-2004, 12:20
Ze mogen die schotel houden, er bestaat altijd nog zoiets als het internet,boeken, en iets anders waar jullie toch niet achter zullen komen:p

Borz
12-11-2004, 12:26

Ze mogen die schotel houden, er bestaat altijd nog zoiets als het internet,boeken, en iets anders waar jullie toch niet achter zullen komen:p Leuk dat ze nu ook bepaalde websites willen verbieden en boeken verbieden zal ook wel bijna volgen......we mogen alleen hun progaganda slikken

Ouidath
12-11-2004, 12:49
Alleen in totalitaire landen zijn boeken verboden. Nazi-Duitsland, Franco-Spanje en vele moslimbestuurde landen. In Nederland mag je alles lezen. Het is ook in het belang van Marokkaanse Nederlanders en moslims dat radicale elementen geweerd worden. Ik vind die schotels bijzonder lelijk. Maar ik heb ook een aardig stukje over Arafat zijn fortuin geplaatst ... Homerus. Weet je wat pas echt lelijk is? Dat domme wicht op jouw avatar. Dat is pas het toppunt van lelijkheid. Daar kan geen mens nog kakkerlak aan tippen.

nadiak
12-11-2004, 12:54
Alleen in totalitaire landen zijn boeken verboden. Nazi-Duitsland, Franco-Spanje en vele moslimbestuurde landen. In Nederland mag je alles lezen. Het is ook in het belang van Marokkaanse Nederlanders en moslims dat radicale elementen geweerd worden. Ik vind die schotels bijzonder lelijk. Maar ik heb ook een aardig stukje over Arafat zijn fortuin geplaatst ... Homerus. nu nog wel jah, maar krijgen we straks Nazi-Nederland of Franco-Nederland? trouwens volgens europese richtlijnen kunnen ze die schotels volgens mij helemaal niet verbieden, verbeter me als ik het verkeerd heb

sweet-angel
12-11-2004, 12:56
de hollanders staan het meest bekend als het klaagvolkje.... lekker zeuren en zeiken op alles wat anders is.... nu zijn het die lelijke schotels aan de gevels... maar oke conform het poldermodel... geen schotels aan de gevels dan geen homo's op tv.. deal?? vooruit wordt wakker wees braaf en doe s aan zelfreflectie.. toe dan... ja inderdaad heb je helemaal gelijk in. ze zijn inderdaad bekend met klagen en zeuren altijd bla bla bla bla ze zijn gewoon :loser: . ze waarderen ook niks in het leven zo zie het maar weer! geen schotel laat me niet lachen wahahahahaaaaaaaaaaaa :lol:

nadiak
12-11-2004, 13:06
Onze schotel zie je niet eens, laat ze hem eerst vinden dan mogen ze hem weghalen :hihi:

Byna
12-11-2004, 13:19
ja inderdaad heb je helemaal gelijk in. ze zijn inderdaad bekend met klagen en zeuren altijd bla bla bla bla ze zijn gewoon :loser: . ze waarderen ook niks in het leven zo zie het maar weer! geen schotel laat me niet lachen wahahahahaaaaaaaaaaaa :lol: hahahaa... nee zou geen gezicht zijn. Nederland zonder schotels is als couscous zonder vlees....

nadiak
12-11-2004, 13:30
hahahaa... nee zou geen gezicht zijn. Nederland zonder schotels is als couscous zonder vlees.... Couscous zonder vlees, maar met melk kan ook lekker zijn dus verkeerde vergelijking :ego:

Pleeborstel
12-11-2004, 13:46
Alleen in totalitaire landen zijn boeken verboden. Nazi-Duitsland, Franco-Spanje en vele moslimbestuurde landen. In Nederland mag je alles lezen. Het is ook in het belang van Marokkaanse Nederlanders en moslims dat radicale elementen geweerd worden. Ik vind die schotels bijzonder lelijk. Maar ik heb ook een aardig stukje over Arafat zijn fortuin geplaatst ... Homerus. Die schotels waren niet nodig geweest als er eens een keer een fatsoenlijk aanbod was via de kabel. Ik betaal leke maand maar zie alleen onzinzenders die mij geen bal interesseren. De kabel is toch geprivatiseerd? Waarom wil de politiek dan toch via allerlei programmaraden bepalen wat de burger ziet :confused: We leven in een vrij land zeggen ze maar weer blijkt eens dat dat dus onzin is. De politiek moet zich niet bemoeien met wat de burger wil zien. Als die kabelbedrijven ook een pakket kunnen samenstellen waarin al die Arabischhe zenders zitten zijn schotels niet meer nodig. helaas wil de politiek dat niet omdat ze bang zijn...Stelletje sukkels :rolleyes:

Pleeborstel
12-11-2004, 13:49
ja inderdaad heb je helemaal gelijk in. ze zijn inderdaad bekend met klagen en zeuren altijd bla bla bla bla ze zijn gewoon :loser: . ze waarderen ook niks in het leven zo zie het maar weer! geen schotel laat me niet lachen wahahahahaaaaaaaaaaaa :lol: Laat ze eerst eens wat doen aan de kabel. We betalen iedere maand dus wat is het probleem? Er is ruimte zat om al die satellietzenders door te geven, alleen wil de politiek dat niet. Die laat ons liever betalen voor de publieke zenders die langzaam doodbloeden...Ze maken ons wijs dat we vrijheid hebben hier en dat terwijl de regering wil bepalen wat jij op de kabel ziet. Wat een onzin in dit land zeg :kwaad:

sorayia
12-11-2004, 13:55
Er is niks mis met schotels! Nederlandse media is eenzijdig. Via schotel zien we wat er ECHT in de wereld gebeurt. De moslimse palestijnse kindertjes enz die worden vermoord krijgen soms geen eens plaats in de krant ("onblangrijk" zogenaamd)... schotel moet blijven!

Byna
12-11-2004, 15:04

Couscous zonder vlees, maar met melk kan ook lekker zijn dus verkeerde vergelijking :ego: ja, je hebt gelijk... met melk is ook erg lekker dan wordt de vergelijking ... als marokko zonder couscous... :maroc:

Pagina's : [1] 2 3