Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : sex met neef of nicht?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

Himen
07-12-2011, 13:48

Ik hoor het best vaak.. marokkaanse jongens en meiden die seks hebben met hun neef of nicht. Kan dit, mag dit? wie heeft het weleens met een familielid gedaan ben benieuwd!

waarombenikzo
07-12-2011, 16:29
Ik hoor het best vaak.. marokkaanse jongens en meiden die seks hebben met hun neef of nicht. Kan dit, mag dit? wie heeft het weleens met een familielid gedaan ben benieuwd! neven en nichten zijn wel verre familieleden, het is geen incest of zo. Je kan gewoon trouwen met een neef of nicht als je wil zonder problemen. Ook al zeggen artsen hier dat als je dat doet krijg je mongooltjes, nou ik heb tantes die getrouwd zijn met neven nou ze hebben bloedmooie kinderen. of het kan ja of het mag nee, eerst trouwen.

Himen
07-12-2011, 16:42
ja mijn tante is ook getrouwd met haar neef en ze hebben prachtige kinderen, maar wat ik me afvroeg zijn er ook neven en nichten die het voor de "lol" met elkaar doen. Ik hoor het best vaak en kan het niet echt begrijpen.. tuurlijk als je een mooie neef of nicht hebt zou je aantrekkingskracht voor elkaar kunnen hebben maar sex met elkaar???:wow:

waarombenikzo
07-12-2011, 17:09
ja mijn tante is ook getrouwd met haar neef en ze hebben prachtige kinderen, maar wat ik me afvroeg zijn er ook neven en nichten die het voor de "lol" met elkaar doen. Ik hoor het best vaak en kan het niet echt begrijpen.. tuurlijk als je een mooie neef of nicht hebt zou je aantrekkingskracht voor elkaar kunnen hebben maar sex met elkaar???:wow: ik snap wat je bedoelt, als de lusten de overhand nemen dan is een mens tot alles in staat.

amsterdam27
07-12-2011, 17:18

ja mijn tante is ook getrouwd met haar neef en ze hebben prachtige kinderen, maar wat ik me afvroeg zijn er ook neven en nichten die het voor de "lol" met elkaar doen. Ik hoor het best vaak en kan het niet echt begrijpen.. tuurlijk als je een mooie neef of nicht hebt zou je aantrekkingskracht voor elkaar kunnen hebben maar sex met elkaar???:wow: ze zullen er vast wel bestaan maar denk niet dat ze met hun zieke geest op m.nl gaan zitten pronken?

Knuffeligmeisje
07-12-2011, 17:31
Ik doe niet aan incest.

Himen
08-12-2011, 11:48
hahah ja denk het eigenlijk ook niet..maar you never know

Himen
08-12-2011, 11:49
ja dat geloof ik zeker

trivial
09-12-2011, 19:23
ik vind het echt smerig met je nicht of neef...die zie ik gewoon als broers en zussen damn

DiepOngelukkig_
09-12-2011, 19:36
Als ik knappe neven had in de familie, zou ik het wel doen.

samiraberkania
09-12-2011, 21:17
Als ik knappe neven had in de familie, zou ik het wel doen. Hahah en dat zou dan je eerste keer zijn of wat?

DiepOngelukkig_
09-12-2011, 21:19
Hahah en dat zou dan je eerste keer zijn of wat? Wel de eerste keer met een neef.

samiraberkania
09-12-2011, 21:21

Wel de eerste keer met een neef. Hmm oke. Zou je dat kunnen dan jezelf ''letterlijk'' blootgeven aan een familielid? You'll never know what happens.

DiepOngelukkig_
09-12-2011, 21:26
Hmm oke. Zou je dat kunnen dan jezelf ''letterlijk'' blootgeven aan een familielid? You'll never know what happens. Ja, waarom niet? Zolang ik me aangetrokken voel tot hem dan zou ik dat wel kunnen. Wat zou er volgens jou kunnen gebeuren dan?

el3ayla_Omaira
12-12-2011, 00:23
Ken iemand die droogsex heeft gehad met de dochter van de zus van zijn moeder..

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8