Bekijk volle/desktop versie : sex met neef of nicht?



Pagina's : 1 2 3 4 [5] 6 7 8

25-01-2012, 20:06

Citaat door DiepOngelukkig:
Over mij weet niemand wat, zelfs een grammetje niet.

Voortaan als je het over ons thierrifien wilt gaan hebben, moet je eerst die arabische hoerekop van je gaan bestuderen in de spiegel .

Zielig wijf.
Nou nou, last van hoge bloeddruk? Laat je nakijken, het is maar een adviesje

25-01-2012, 21:42


Citaat door Freepalestine12:
Alleen de gedachte al...gatver.Ik heb nichten waarvan ik met trots kan zeggen dat de bloedmooi zijn,net zoals je over je zusje kan zeggen dat dat een mooi meisjes is,maar gewoon als compliment.Maar echt seksuele gedachten hebben over je nicht of zelfs sex met haar hebben....ik blijf het raar vinden.Is de wereld zo klein dat je niemand buiten je eigen familie om kan vinden?
Ik weet niet hoe mensen op die idee zijn opgekomen om te trouwen met je neef/nicht. Deze huwelijken komen meestal door dwang (niet allemaal hoor). Al zou mijn neef op mijn idool lijken, ik zou hem nooit kunnen nemen, ik zie mijn neven als broers.

26-01-2012, 09:23

Citaat door snowwhite24:
Ik weet niet hoe mensen op die idee zijn opgekomen om te trouwen met je neef/nicht. Deze huwelijken komen meestal door dwang (niet allemaal hoor). Al zou mijn neef op mijn idool lijken, ik zou hem nooit kunnen nemen, ik zie mijn neven als broers.
Dan zal je vast een goede band met hun hebben maar er zijn mensen die hun neven of nichten totaal niet kennen en dan met hun gaan trouwen.

08-01-2013, 22:18
Wat een kinderachtige volk loopt hier rond.

Niemand trouwt met een dichtbij staande familie lid het is meestal een verre nicht of een verre neef wat meestal zelfs niet van de zelfde bloed-lijn is. Ik ben zelf een Marokkaan en trouwen met een neef of nicht kan ik me echt niet voorstellen moet er niet aan denken het is wel je familie.

Vroeger had je in gebergte waar kleine dorpjes waren waar mensen met verre neven en nichtjes trouwde en zelfs dat hoorde niet bij dichtbije familie. Dus deze reacties van sommige leden zijn gewoon oversekste pubers die dat zelf ook nooit zullen doen en alleen een seks denken.

08-01-2013, 22:20


Citaat door Himen:
Ik hoor het best vaak.. marokkaanse jongens en meiden die seks hebben met hun neef of nicht. Kan dit, mag dit? wie heeft het weleens met een familielid gedaan ben benieuwd!
Ik,
Met nicht, achternicht, de buurmeisje van mijn neef.

08-01-2013, 22:22

Citaat door prinses3arbia:
Nou nou, last van hoge bloeddruk? Laat je nakijken, het is maar een adviesje
Je weet wel dat de meerderheid van Marokko gewoon Berbers is he? Natuurlijk zijn ze de Berberse taal en cultuur vergeten maar oorspronkelijk is ongeveer 80 tot 90 procent gewoon oorspronkelijk berbers. Ik weet zeker dat je in jou familie of een paar generaties terug Berberse voorkomen.

Niet te vergeten dat de Arabieren niet oorspronkelijke Marokkanen zijn ze hadden de hulp van Europa (ongelovige) nodig om het land over te nemen van hun mede Moslims de berberse.

08-01-2013, 23:38

Citaat door DracullaLN:
Je weet wel dat de meerderheid van Marokko gewoon Berbers is he? Natuurlijk zijn ze de Berberse taal en cultuur vergeten maar oorspronkelijk is ongeveer 80 tot 90 procent gewoon oorspronkelijk berbers. Ik weet zeker dat je in jou familie of een paar generaties terug Berberse voorkomen.

Niet te vergeten dat de Arabieren niet oorspronkelijke Marokkanen zijn ze hadden de hulp van Europa (ongelovige) nodig om het land over te nemen van hun mede Moslims de berberse.
Deze fabeltjes leren jullie zeker op de barbaarse berggeit fabeltjes school he? ga stenen aanbidden ofzo!

08-01-2013, 23:40

Citaat door snowwhite24:
Ik weet niet hoe mensen op die idee zijn opgekomen om te trouwen met je neef/nicht. Deze huwelijken komen meestal door dwang (niet allemaal hoor). Al zou mijn neef op mijn idool lijken, ik zou hem nooit kunnen nemen, ik zie mijn neven als broers.
Als man zijnde denk ik hetzelfde ofwel goed gezegd ghalto.

09-01-2013, 10:04
Jeetje nog steeds die strijd tussen de berberen en arabieren. Zielig hoor, zolang deze woordenwisselingen bestaan respecteren jullie Allahs woord niet. Oorspronkelijke bewoners marokko berberen, arabieren land ingekomen met de islam. Het is.godswil. Puuunttt

09-01-2013, 10:20
Ik heb wel eens gezoend,droogneuken met een neef in een geile bui, maar toen ik weer beetje terug was naar mijn nuchter verstand, dacht ik ineens WALGELIJKK!!

10-01-2013, 22:39
ik ben ook met mijn neef getrouwt en heb ook prachtig kinderen en we hebben geen probleem mee
dus in islam mag het

10-01-2013, 22:46

Citaat door Mil0uda:
ik ben ook met mijn neef getrouwt en heb ook prachtig kinderen en we hebben geen probleem mee
dus in islam mag het
Niks mis mee

Alleen voor eenmalige seks om ermee te trouwen is volgens mij niet spannend.

12-01-2013, 02:43


Citaat door Himen:
ja mijn tante is ook getrouwd met haar neef en ze hebben prachtige kinderen, maar wat ik me afvroeg zijn er ook neven en nichten die het voor de "lol" met elkaar doen. Ik hoor het best vaak en kan het niet echt begrijpen.. tuurlijk als je een mooie neef of nicht hebt zou je aantrekkingskracht voor elkaar kunnen hebben maar sex met elkaar???
Je wil je neef neuke he? hahah

12-01-2013, 02:51

Citaat door prinses3arbia:
Triest! Geen leven,je komt erg gefrustreerd over

Zolang je het zelf maar vaak genoeg blijft herhalen ga je het vast & zeker nog geloven ook.

Ga jij nu maar sexen met die berber aap van een neef van je ou haniena barq!






p.s. ik heb een fijn neusje, typisch arabisch
wat ben jij een domme ezel zeg

12-01-2013, 11:01
Is lekker hoor...

Pagina's : 1 2 3 4 [5] 6 7 8