Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Status van het wetboek tov een religieus boek

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

knorrepotje
12-11-2004, 01:20

Op deze poll kan weer gestemt worden. Aangezien mijn vorige poll verwijderd was heb ik deze op een andere met in achtneming van onderstaande kritieken opnieuw gemaakt. Ik hoop dat mensen ook weer massaal op de poll willen stemmen, aangezien ik gebonden ben aan een maximum van 10 keuze mogelijkheden heb ik deze zo uitgebreid mogelijk gemaakt. Ik hoop dat er geen mensen zich beledigd voelen dat hun geloof niet apart is vertegenwoordigd. Ik heb hem gesloten en wel om het volgende: 1) De Vraag van de Poll dekte niet de inhoud van de keuzemogelijkheden. 2) De Keuzes die je kon maken waren zwart wit en bepaalde mogelijkheden waren al dan niet met opzet weg gelaten. 3) Ik kreeg klachten van verschillende geloof overtuigingen dat ze het niet correct vonden onder 1 noemer gegooid te worden met andere en zich daardoor te kort voelden gedaan. 4) De poll was dusdanig van opzet dat hij erg misleidend is en dat is niet de bedoeling van een Poll. Een Poll met dat onderwerp moet het hele veld dekken of anders niet geplaatst worden.

knorrepotje
12-11-2004, 01:29
Bla bla bla, ze hebben die poll niet voor niets weggehaald. Als je het echt wilt weten, kom een keer langs. Dan leg ik het je uit onder het genot van een lekker bakje Marokkaanse ne3ne3 thee :D. Is deze nu beter ik heb geprobeert met alle kritiekpunten rekening te houden. (zover mogelijk)

Sanah
12-11-2004, 01:37
**** Poll komt eraan, is in de maak even geduld AUB **** Aangezien mijn vorige poll verwijderd was heb ik deze op een andere met in achtneming van onderstaande kritieken opnieuw gemaakt. Ik hoop dat mensen ook weer massaal op de poll willen stemmen, aangezien ik gebonden ben aan een maximum van 10 keuze mogelijkheden heb ik deze zo uitgebreid mogelijk gemaakt. Ik hoop dat er geen mensen zich beledigd voelen dat hun geloof niet apart is vertegenwoordigd. Beste knorrepotje, Je poll was niet zomaar verwijderd, maar had het limiet bereikt van de 100% die behaald moest worden en ik heb de uitslagen van de stemmers gezien... ;) Maar ik vind het leuk dat je het initiatief hebt genomen, om hier weer een nieuwe topic te openen. Sorry dat ik je gestalked heb, maar was even in die stemming. Ik hoop dat dit ook een topic wordt waar vele meningen op zullen worden gegeven. Succes en groetjes, Sanah.... ;)

DonAgewan
12-11-2004, 01:38
Is deze nu beter ik heb geprobeert met alle kritiekpunten rekening te houden. (zover mogelijk) Ja stukken beter . Je mist slechts de optie Namelijk anders ;)

knorrepotje
12-11-2004, 01:39

Ja stukken beter . Je mist slechts de optie Namelijk anders ;) Mensen die wat anders willen die mogen dat in hun Post melden ...... Als ik het kon veranderen had ik het erbij gezet ik had nog een mogelijkheid open. Ga je niet stemmen?

knorrepotje
12-11-2004, 01:42
Beste knorrepotje, Je poll was niet zomaar verwijderd, maar had het limiet bereikt van de 100% die behaald moest worden en ik heb de uitslagen van de stemmers gezien... ;) Maar ik vind het leuk dat je het initiatief hebt genomen, om hier weer een nieuwe topic te openen. Sorry dat ik je gestalked heb, maar was even in die stemming. Ik hoop dat dit ook een topic wordt waar vele meningen op zullen worden gegeven. Succes en groetjes, Sanah.... ;) limiet bereikt van de 100% ?? Ik blijf je beetje maf vinden als je het niet erg vind.

Sanah
12-11-2004, 01:46
limiet bereikt van de 100% ?? Ik blijf je beetje maf vinden als je het niet erg vind. Geeft niet, ik vind het niet erg dat je me maf blijft vinden, maar ik vind het leuk omdat we zulke verschillende meningen hebben, dat geeft mij die drive om toch met jou te blijven communiceren als je het niet erg vindt.. ;)

knorrepotje
12-11-2004, 01:50
Geeft niet, ik vind het niet erg dat je me maf blijft vinden, maar ik vind het leuk omdat we zulke verschillende meningen hebben, dat geeft mij die drive om toch met jou te blijven communiceren als je het niet erg vindt.. ;) Ik snap je alleen niet altijd net al nu weer met je 100% ?? maar ja, zal wel aan mij liggen.

DonAgewan
12-11-2004, 01:54
Gewoon Ontopic verder. Poll Sluit pas als hij de tijdslimiet heeft bereikt die de starter heeft aangegeven. :)

Sanah
12-11-2004, 01:54
Ik snap je alleen niet altijd net al nu weer met je 100% ?? maar ja, zal wel aan mij liggen. Ik had het over de statestiek! Maar vergeet het is niet zo belangrijk! (Het aantal stemmen verdelen over de 100%) Ik dacht dat het limiet bereikt was!

knorrepotje
12-11-2004, 01:56
Gewoon Ontopic verder. Poll Sluit pas als hij de tijdslimiet heeft bereikt die de starter heeft aangegeven. :) Bedankt voor de laatste optie. Heb jij daarop gestemt? en wat is dat anders dan?

DonAgewan
12-11-2004, 02:11
Dat leg ik je morgen uit. Nu ga ik toch mijn nest opzoeken. Wel handig die transparante poll . Kan je gelijk zien wat iedereen gestemd heeft en is het ook leuker. ;)

Sanah
12-11-2004, 02:16
Dat leg ik je morgen uit. Nu ga ik toch mijn nest opzoeken. Wel handig die transparante poll . Kan je gelijk zien wat iedereen gestemd heeft en is het ook leuker. ;) Slaap lekker, jammer dat er geen night wachters zijn, want gisterennacht was er echt een heel vreemd figuur uit het niets verschenen op het forum.

knorrepotje
12-11-2004, 02:30
Slaap lekker, jammer dat er geen night wachters zijn, want gisterennacht was er echt een heel vreemd figuur uit het niets verschenen op het forum. Gebeurt wel vaker s'nachts, s'morgens word dat weer opgeruimt.

Sanah
12-11-2004, 02:34

Gebeurt wel vaker s'nachts, s'morgens word dat weer opgeruimt. Gelukkig maar.. :D

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9