Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Anti-Islam Propagande

Pagina's : [1] 2

LZN
11-11-2004, 23:22

beste medemoslims en nederlanders op het pim fortuyn forum worden wij moslims en fatsoenlijke nederlanders ONTZETTEND beledigd de uitspraken van Theo v Gogh en Ayaan en Wilders zijn noch echt beschaafd in verglijking met hun . Laten we ze helemaal uitlullen ,aub !!!!!!!!!!!!!!! Het zijn de ware anti-islam fascisten Please register daar en laten we ze een poepie ruiken PLEASE.................

sneakynawal
11-11-2004, 23:29
Schijt aan die lui!

lilmizz
11-11-2004, 23:35
zonde van mijn tijd..die zijn ze niet waard.

CitriC
11-11-2004, 23:37
Ben te druk bezig met dreigbrieven naar me zelf te pm'en, sorry :)

Patrick.
11-11-2004, 23:37

beste medemoslims en nederlanders op het pim fortuyn forum worden wij moslims en fatsoenlijke nederlanders ONTZETTEND beledigd de uitspraken van Theo v Gogh en Ayaan en Wilders zijn noch echt beschaafd in verglijking met hun . Laten we ze helemaal uitlullen ,aub !!!!!!!!!!!!!!! Het zijn de ware anti-islam fascisten Please register daar en laten we ze een poepie ruiken PLEASE................ Dat zijn dus allemaal vermeende leugenaars. Een nep terroristenbriefje sturen om jezelf te verrijken. Gewoon niet serieus te nemen.

fumanchu
11-11-2004, 23:44
Laten we er eens inhoudelijk op in gaan at ze nu precies zeiden wat jullie tere moslim zieltjes zo'n pijn doet..\ - Geitenneukers.. Weten jullie wel waar Theo deze term vandaan heeft? Khomeini zelf beweerde dat mannen hun sexuele behoefte met een geit moesten doen wanneer hun vrouw onrein (ongesteld) is.. Theo haalde Khomeini aan.. - Pedofiel naar onze maatstaven (letterlijk wat Ayaan zei) Aisha was 9!!.. hoe noemen we iemand die sex heeft met een 9 jarige? Wat is jullie probleem dan? Wees maar boos op de Koran en op Khomeini.. daar komt het nml echt vandaan

nadiak
12-11-2004, 00:33
Ben te druk bezig met dreigbrieven naar me zelf te pm'en, sorry :) Had ik niet gezegt dat de LPF een slecht voorbeeld voor je is :rolleyes: :hihi:

nadiak
12-11-2004, 00:35
Laten we er eens inhoudelijk op in gaan at ze nu precies zeiden wat jullie tere moslim zieltjes zo'n pijn doet..\ - Geitenneukers.. Weten jullie wel waar Theo deze term vandaan heeft? Khomeini zelf beweerde dat mannen hun sexuele behoefte met een geit moesten doen wanneer hun vrouw onrein (ongesteld) is.. Theo haalde Khomeini aan.. - Pedofiel naar onze maatstaven (letterlijk wat Ayaan zei) Aisha was 9!!.. hoe noemen we iemand die sex heeft met een 9 jarige? Wat is jullie probleem dan? Wees maar boos op de Koran en op Khomeini.. daar komt het nml echt vandaan Onwetendheid siert de mens niet

ItsJamal
12-11-2004, 01:10
Laten we er eens inhoudelijk op in gaan at ze nu precies zeiden wat jullie tere moslim zieltjes zo'n pijn doet..\ - Geitenneukers.. Weten jullie wel waar Theo deze term vandaan heeft? Khomeini zelf beweerde dat mannen hun sexuele behoefte met een geit moesten doen wanneer hun vrouw onrein (ongesteld) is.. Theo haalde Khomeini aan.. - Pedofiel naar onze maatstaven (letterlijk wat Ayaan zei) Aisha was 9!!.. hoe noemen we iemand die sex heeft met een 9 jarige? Wat is jullie probleem dan? Wees maar boos op de Koran en op Khomeini.. daar komt het nml echt vandaan De term geitenneukers om moslims mee aan te duiden is niet nodig. Hij had de discussie ook op andere manieren aan kunnen zwengelen. Hij wou het graag op de extreme manier doen en hij is op een extreme manier afgeslacht. Pedofielen heb je er in het westen en Nederland genoeg. Daar komen binnenkort , over zo' n 20 a 30 jaar, partijen voor in het kabinet, op een subtiele manier die uitgroeit tot een pedofielenclub. Stichting Martijn is een soort mijlpaal voor de acceptatie van pedofielen. Die club komt er , en geloof me, die zal VEEL leden onder zich hebben. Dan zal het net zo normaal worden als homofilie. Dan kunnen homo-pedofiele travestieten van 50 inclusief hangbuik met omgebouwde sadomasochistische homo'tjes van 12 trouwen. Leuk he :maf:

nadiak
12-11-2004, 01:23
De term geitenneukers om moslims mee aan te duiden is niet nodig. Hij had de discussie ook op andere manieren aan kunnen zwengelen. Hij wou het graag op de extreme manier doen en hij is op een extreme manier afgeslacht. Pedofielen heb je er in het westen en Nederland genoeg. Daar komen binnenkort , over zo' n 20 a 30 jaar, partijen voor in het kabinet, op een subtiele manier die uitgroeit tot een pedofielenclub. Stichting Martijn is een soort mijlpaal voor de acceptatie van pedofielen. Die club komt er , en geloof me, die zal VEEL leden onder zich hebben. Dan zal het net zo normaal worden als homofilie. Dan kunnen homo-pedofiele travestieten van 50 inclusief hangbuik met omgebouwde sadomasochistische homo'tjes van 12 trouwen. Leuk he :maf: Laygfed, maar is wel realiseerbaar :traan1:

fumanchu
12-11-2004, 09:52
De term geitenneukers om moslims mee aan te duiden is niet nodig. Hij had de discussie ook op andere manieren aan kunnen zwengelen. Hij wou het graag op de extreme manier doen en hij is op een extreme manier afgeslacht. "Zij die sex hebben met geiten als hun vrouw ongesteld is" Is dat een betere term? Apart trouwens dat je alleen de typering geitenneu** vervelend vind en dat je niet zegt dat Khomeini een achterlijke bal gehakt voor die uitspraak!! Pedofielen heb je er in het westen en Nederland genoeg. Daar komen binnenkort , over zo' n 20 a 30 jaar, partijen voor in het kabinet, op een subtiele manier die uitgroeit tot een pedofielenclub. Stichting Martijn is een soort mijlpaal voor de acceptatie van pedofielen. Die club komt er , en geloof me, die zal VEEL leden onder zich hebben. Dan zal het net zo normaal worden als homofilie. Dan kunnen homo-pedofiele travestieten van 50 inclusief hangbuik met omgebouwde sadomasochistische homo'tjes van 12 trouwen. Leuk he :maf: Dit was je reactie op het feit dat Mohammed een pedo werd genoemd. Ik begrijp dat je de stichting Martijn dus volledig steunt naar hun grote voorbeeld Mohammed? Al met al begrijp ik dus niet je woede over Ayaan en Theo. De eerste stelling van Theo val je over de term en niet het gebruik.. en de 2e stelling over Mohammed als Pedo is je reactie een vergoeilijking door het te vergelijken met Stihting Martijn.. Grappig is trouwens dat je hiermee de profeet Mohammed op dezelfde lijn plaatst als die dikbuikige viezerikken van die club!

tamazightgirly
12-11-2004, 09:57
ik ga me niet verlagen tot hu waaaaaaaaaay to low nieveau

tamazightgirly
12-11-2004, 09:58
wollah die mensen wajou... rechtstreeks naar de hel

fumanchu
12-11-2004, 10:00
wollah die mensen wajou... rechtstreeks naar de hel Jij mag naar het paradijs.. Daar mag je een van de 77 maagden zijn die Arafat dag en nacht ter sexuele dienst staat.

Elberfeld
12-11-2004, 10:03

De term geitenneukers om moslims mee aan te duiden is niet nodig. Hij had de discussie ook op andere manieren aan kunnen zwengelen. Hij wou het graag op de extreme manier doen en hij is op een extreme manier afgeslacht. Pedofielen heb je er in het westen en Nederland genoeg. Daar komen binnenkort , over zo' n 20 a 30 jaar, partijen voor in het kabinet, op een subtiele manier die uitgroeit tot een pedofielenclub. Stichting Martijn is een soort mijlpaal voor de acceptatie van pedofielen. Die club komt er , en geloof me, die zal VEEL leden onder zich hebben. Dan zal het net zo normaal worden als homofilie. Dan kunnen homo-pedofiele travestieten van 50 inclusief hangbuik met omgebouwde sadomasochistische homo'tjes van 12 trouwen. Leuk he :maf: Zoals nadiak al zei: Onwetendheid siert de mens niet

Pagina's : [1] 2