Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vinden jullie dit normaal?!?!?!?

Pagina's : [1] 2

Babybabe
11-11-2004, 23:07

Toen die Theo Van gogh ofzoiets vermoord werd, kwam ik hier op marokko.nl en kreeg meteen zijn "mooie" foto te zien en de forums stonden volgeschreven over hem en er was zelfs een aparte rubriek!!!! ik persoonlijk heb nergens op gereageerd omdat ik vond dat hij die aandacht niet waard was en hoe je het ook draait of keert hij heeft de islam proberen zwart te maken om het nog zacht uit te drukken!! NU, vandaag is yasser arafat allah i rahmou overleden en ik zie hier en daar enkele onderwerpen, maar verder werd er hier niet veel aandacht aan besteed, terwijl hij een moslim was en de enige was die wat deed voor het palestijns volk dat nu is achterbleven en wie weet hoe het met hen verder zal gaan. niet dat ze het goed hadden ofso, ma kom! Ik vind het gewoon echt erg voor hem en eerlijk gezegd kan theo van gogh me gestolen worden. En wat ik ook heel erg vind is dat er op deze marokkaanse site waarvan de meeste leden volgens mij toch moslims zijn, er toch zo weinig aandacht word besteed aan een moslim die overleden is en zo veel aandacht aan een niet moslim die zelfs moslims haatte en er zelfs zijn job van maakte! zo! dit wou ik effe kwijt!

SingleCoil
11-11-2004, 23:12
arafat is niet door een moslim afgeslacht. kan dat er iets mee te maken hebben ?

ambition
11-11-2004, 23:38
Allah jrahmoe, Inna lilahi wa inna ilajhie razi3oen. Ik zat met delfde vragen, waarom voor dat smerige zwijn zoveel moeite is gedaan en voor onze strijder Arafat niet. Waarom lijkt het alsof de wereld meer rouwt om een masihie ganez en niet om elmoejtahid eshahied eza3iem Arafat. Moderators, doe er wat aan.

lilmizz
11-11-2004, 23:40
politiek mensen politiek! Inna lilahi wa inna ilahie razi3oen

lilmizz
12-11-2004, 00:00

Persoonlijk kan ik me niet zo druk maken over die theemuts. Ik vind de huidige gespannen situatie in Nederland veel belangrijker, en vind dan ook dat we hierover veel meer moeten discusieren op ons marokko.nl forum. een beetje respect zou je niet misstaan :rolleyes:

evert.999
12-11-2004, 00:02
Allah jrahmoe, Inna lilahi wa inna ilajhie razi3oen. Ik zat met delfde vragen, waarom voor dat smerige zwijn zoveel moeite is gedaan en voor onze strijder Arafat niet. Waarom lijkt het alsof de wereld meer rouwt om een masihie ganez en niet om elmoejtahid eshahied eza3iem Arafat. Moderators, doe er wat aan. en dat noem je wel respect?

ambition
12-11-2004, 00:06
en dat noem je wel respect? Ik heb alleen respect voor mensen die respect hebben voor mij! Dat zwijn is nu dood en wat hij in zn graf mee zal maken zou ik mn ergste vijand niet willen toewensen maar ach.. hij heeft zich ook nooit bekommert om zn toekomst en wat zn woorden betekenden. Allah a3lam.

ONDEUGEND
12-11-2004, 00:19
Toen die Theo Van gogh ofzoiets vermoord werd, kwam ik hier op marokko.nl en kreeg meteen zijn "mooie" foto te zien en de forums stonden volgeschreven over hem en er was zelfs een aparte rubriek!!!! ik persoonlijk heb nergens op gereageerd omdat ik vond dat hij die aandacht niet waard was en hoe je het ook draait of keert hij heeft de islam proberen zwart te maken om het nog zacht uit te drukken!! NU, vandaag is yasser arafat allah i rahmou overleden en ik zie hier en daar enkele onderwerpen, maar verder werd er hier niet veel aandacht aan besteed, terwijl hij een moslim was en de enige was die wat deed voor het palestijns volk dat nu is achterbleven en wie weet hoe het met hen verder zal gaan. niet dat ze het goed hadden ofso, ma kom! Ik vind het gewoon echt erg voor hem en eerlijk gezegd kan theo van gogh me gestolen worden. En wat ik ook heel erg vind is dat er op deze marokkaanse site waarvan de meeste leden volgens mij toch moslims zijn, er toch zo weinig aandacht word besteed aan een moslim die overleden is en zo veel aandacht aan een niet moslim die zelfs moslims haatte en er zelfs zijn job van maakte! zo! dit wou ik effe kwijt! Wallah je hebt gelijk meid, als er een moslim dood gaat dan wordt er geen eens aandacht aan besteed, maar als een niet moslim wel dood gaat dan opeens wel Maar ja die dag toen het gebeurde dacht ik, nou lekker boeiend, in palestina en irak gaan honderen mensen per dag dood

lilmizz
12-11-2004, 00:20
Blijkbaar is het bij jullie Marokkaanen nog niet duidelijk dat je respect eerst moet verdienen. Begin eerst eens met het ophouden van mensen die geen boodschap aan jullie geloof hebben uit te maken voor varken of zwijn. Misschien dat ik daarna bereid ben om je wat meer respect te tonen. Ik wil geen respect van jou! waar ik op doelde is respect hebben voor de doden punt. Voor de rest heb ik geen boodschap aan jou aangezien ik een gloeiende gloeiende hekel heb aan de wij en jullie benaming. slaap lekker of ging je nog niet weg?

Tim76
12-11-2004, 00:21
aRAFAT IS EEN OPLICHTER, HOE KWAM HIJ AAN 900.000.000 EURI?

Nounousa
12-11-2004, 00:28
Persoonlijk kan ik me niet zo druk maken over die theemuts. Ik vind de huidige gespannen situatie in Nederland veel belangrijker, en vind dan ook dat we hierover veel meer moeten discussiëren op ons marokko.nl forum. Discussiëren zeg je? Denk je werkelijk dat er met die ongelooflijke grote hoeveelheid bevooroordeeldheid nog enige vorm van discussie mogelijk is? Alleen al het feit dat je zegt 'jullie marokkanen' zegt al genoeg. Nogal gemaakt, vind je niet?

lilmizz
12-11-2004, 00:28
Oh sorry, ik wist niet dat Theo nog steeds in leven is. Heb je mij wat horen zeggen dan? ik praat met jou niet met jullie/zij jij praat met mij niet met jullie/zij moeilijk he..?

3ebergrechts
12-11-2004, 00:34
arafat is niet door een moslim afgeslacht. kan dat er iets mee te maken hebben ? Daar ben ik het helemaal mee eens, tuurlijk is het zielig dat Arafat is overleden. En misschien zou ik dit niet mogen zeggen, maar iedereen wist dat hij zou overlijden. De gebeurtenissen rondom van Gogh is voor de meeste mensen als een schrok gekomen. Ik denk dat de mensen daarom niet zoveel over Arafat praten.

3ebergrechts
12-11-2004, 00:39
Wallah je hebt gelijk meid, als er een moslim dood gaat dan wordt er geen eens aandacht aan besteed, maar als een niet moslim wel dood gaat dan opeens wel Maar ja die dag toen het gebeurde dacht ik, nou lekker boeiend, in palestina en irak gaan honderen mensen per dag dood Ik vind het zeer boeiend dat hier in Nederland waar we normaal gesproken zo vrij kunnen leven iemand wordt afgeslacht. Het gaat zeker niet om Theo van Gogh, maar om het feit dat iemand anders denkt dan een ander volk zomaar wordt vermoord. En als we aan deze oog om oog taferelen niks doen, gaat het nog erger worden dan Irak.....

Babybabe
12-11-2004, 01:01

Discussiëren zeg je? Denk je werkelijk dat er met die ongelooflijke grote hoeveelheid bevooroordeeldheid nog enige vorm van discussie mogelijk is? Alleen al het feit dat je zegt 'jullie marokkanen' zegt al genoeg. Nogal gemaakt, vind je niet? Inderdaad, er is echt geen discussie meer mogelijk, want de wereld is gebrainwasched door de media. de media toont enkel hetgeen wat hen past. Maar de wereld zal niet blijven bestaan, en als moslim ben ik daar heel blij om, want in het hienamaals zullen de moslims de enige zijn die het goed hebben en dan pas kan men spreken van: WIE LAATST LACHT, BEST LACHT :jeweetog:

Pagina's : [1] 2