Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mat Herben ontving dreigbrief van voorzitter LPF!!!

Benkiro
11-11-2004, 20:48

Uitgegeven: 11 november 2004 10:49 Laatst gewijzigd: 11 november 2004 13:07 ROTTERDAM - LPF-voorzitter S. Moleveld (33) is woensdag door de politie aangehouden. Dat bevestigde een woordvoerder van justitie donderdag. Het Openbaar Ministerie verdenkt Moleveld ervan een valse dreigbrief aan zijn eigen partij te hebben gestuurd. Per fax bedreigde hij vrijdag zichzelf en Tweede-Kamerlid Herben. Als afzender meldde hij een islamitische groepering. Moleveld deed namens de LPF aangifte van de bedreiging. Hij heeft daarmee volgens het Openbaar Ministerie een valse aangifte gedaan. De politie wil de kosten van die aangifte verhalen op Moleveld. De voorzitter heeft inmiddels bekend. Onaangename verrassing Het LPF-Tweede-Kamerlid Herben zegt blij te zijn met het snelle optreden van de politie. Hij noemt de bedreiging door de partijvoorzitter een "onaangename verrassing". Herben wil snel een vergadering van de LPF uitschrijven zodat de leden een nieuw bestuur kunnen benoemen. Het nieuwe bestuur krijgt de taak de partij te hervormen. Voorzitter Moleveld had al eerder aangekondigd zijn functie neer te leggen. Hij trad aan het eind van de zomer aan toen de vorige voorzitter, Belder, moest aftreden. Hij bleek veroordeeld te zijn wegens fraude. Bron: www.nu.nl En wat vinden wij (en zij) ervan?:hihi:

matahari
11-11-2004, 20:53
Islamitische "bedreigingen" zijn gewoon de bom...ff nog een bedreiging van een of andere vage groep naar mezelf sturen en ik krijg alle media aandacht die ik wil. Mischien moet ik Hirsi Ali wel vragen of zij een brief voor mij kan schrijven....zij is daar immers best goed in geworden.

ElAlamein
11-11-2004, 21:01
ben jij een bedreiging? alleen in je eigen ogen! nou ja, dat suggereer je ook al met je opmerking, om jezelf een dreigbrief te sturen. Ik vind een dreigbrief pas reeel, als ie in mijn buik wordt geprikt! En niet door een leip in mijn brievenbus! Het is trouwens opbeurend nieuws, dat de afzender is getraceerd, een goed teken, dat de politiek en justitie bereid is ALLE mogelijkheden te onderzoeken, zonder er meteen vanuit te gaan, dat de dader islamities is! Compliment voor de recherche! Dat mag ook weleens worden gezegd, na de blunders!

7alima
11-11-2004, 21:45
Triest dat men op zo'n manier haat en verdeeldheid probeert te zaaien tussen mensen met verschillende afkomst/godsdienst en dat nog voor iemand die het volk vertegenwoordigd en op tv verschijnt! Zo zie je maar. Het komt allemaal van boven en wij islamieten maar de fout bij onszelf zoeken! Werkelijk triest en laag! :jammer:

Benkiro
11-11-2004, 21:46

ik vind dat de media hier wel wat meer andacht aan mag bestede, hoor...

smileyy
11-11-2004, 22:14
vind ik ook!! dat kan toch niet:kwaad: ik hoopdat ze hem gaan straffen!!

ambition
11-11-2004, 22:18
Dit IS werkelijk een schande. Die voorzitter heeft zeker een gespleten persoonlijkheid en de media ook zo te zien.. Waar blijft NU de hype, waarom is dit GEEn groot nieuws. :jammer: Van een hollander word het geaccepteerd :jammer:

ShoufShouff
11-11-2004, 23:16
wahahahaahahahah meskien hij wil ook bedreigd worde whahaahahahahahaahahahah

sneakynawal
11-11-2004, 23:18
Beetje jammer, dat zoiets gebeurt :moe:

CitriC
11-11-2004, 23:23
ik vind dat de media hier wel wat meer andacht aan mag bestede, hoor... Inderdaad, in hoorde het heel kort en snel tussen de korte nieuwsberichten.

ElAlamein
12-11-2004, 00:51
en wij islamtieten maar de fout bij onszelf zoeken? Werkelijk triest en laag! :jammer: nee, dat hebben jullie nou al 30 jaar lang gedaan, de fout bij jullie zelf zoeken, 7alima! Vandaag maar eens niet! leuke variant trouwens op theo van Goh ' gevleugelde "geitenneukers" :boos: , gedurfd hoor! trek het je niet persoonlijk aan, ik ben wat melig over alles na 1 week gezeik!

-xxx-Rachida
12-11-2004, 01:05
Werklijk te triest en walgelijk voor woorden. Straks krijgen we te horen dat Hirshi ook brieven naar haar zelf stuurt......zo mediageil is ze wel. Achterlijke cultuur....