Bekijk originele versie : Let Op Jongens En Meiden Wie Kan Helpen
Ga Al Een Hele Lange Tijd Met Een Meisje En Ik Hou Ook Nog Van Der Zij Ook Van Mij We Hebben Het Vaak Over Trouwen Maar Zij Is Ook Met 3 Andere Jongens Gegaan Zij Zegt Dat Het Altijd Bij Kussenis Gebleven En Als Ik Met Ga En Iets Anders Aanraak Van Der Dan Zegt Ze Niks We Waren Laatst Bij Haar Thuis En Begon Met Zoenen En Ging Steeds Verder Tot We Bezig Waren Daarna Had Ik Der Heel Erg Spijt Van Maar Ja Na Een Paar Dagen Gebeeurde Het Weer En Daarna Nog Een Keer Maar Steeds Zegt Ze Van Ik Heb Dit Nooit Met Iemand Anders Gedaan Dan Met Jou Maar Ik Ben Steeds Die Bang Is En Dan Heeft Zij Het Altidj Over Trouwen En Als Ik Dan Zeg Van Nee Ik Trouw Niet Met Jou Zegt Ze Van Jij Bent Niet De Enige Jongen Die Der Bestaat Mischien Zegt Ze Dit Om Stoer Over Te Komen Bij Mij Komt Het Nooit Zo Over En Ik Ben Altijd De Gene Die Zich Druk Maakt Over Of Ze Zwanger Is Of Nie Zij Zegt Altijd Dan Laat Ik Het Toch Gewoon Weg Halen
Pleas Zeg Mij Wat Ik Moet Doen
Alleen Als Je Echt Normaal Wil Reageren Moet Je Wat Zeggen Anders Hoeft Het Van Mij Niet Ok E Maar Al Vast Bedankt.
Meknesiaaaaaaaa
11-11-2004, 20:25
ten eerste niet meer met haar naar bed gaan!
en is het en marokaan of niet? en dat ze met 3 andere jongens is gegaan dat is in het verleden gebeurt en wat jou eigenlijk niet aan gaat..concentreer je op het heden want daar heb je veel aan! en ik neem aan dat je weet dat je verkeerd bezig bent want ik lees net in je profiel dat je in 1984 bent geboren dus je bent 20.
en mag ik je nog iest vragen ze zegt dat je haar eerste bent? geloof je haar niet ofzo?en als je van haar houdt dan moet je maar met haar trouwen en je bent met haar naar bed geweest dus neem je verantwoording maar op je en zorg ervoor dat je met der trouwt
zinazinazina
11-11-2004, 20:32
en is het en marokaan of niet? en dat ze met 3 andere jongens is gegaan dat is in het verleden gebeurt en wat jou eigenlijk niet aan gaat..concentreer je op het heden want daar heb je veel aan! en ik neem aan dat je weet dat je verkeerd bezig bent want ik lees net in je profiel dat je in 1984 bent geboren dus je bent 20.
en mag ik je nog iest vragen ze zegt dat je haar eerste bent? geloof je haar niet ofzo?en als je van haar houdt dan moet je maar met haar trouwen en je bent met haar naar bed geweest dus neem je verantwoording maar op je en zorg ervoor dat je met der trouwt
maar stel hij is niet de eerste ??? en dan moet hij opeens er voor zorgen dat hij met haar trout ??? die zal dan geen gelukkig huwelijk te gemoet gaan ...denk ik dan .. niet dat het zo is .. maar dat is wat ik dan denk
zinazinazina
11-11-2004, 20:33
en wat heeft leeftijd er mee te maken ?
Ga Al Een Hele Lange Tijd Met Een Meisje En Ik Hou Ook Nog Van Der Zij Ook Van Mij We Hebben Het Vaak Over Trouwen Maar Zij Is Ook Met 3 Andere Jongens Gegaan Zij Zegt Dat Het Altijd Bij Kussenis Gebleven En Als Ik Met Ga En Iets Anders Aanraak Van Der Dan Zegt Ze Niks We Waren Laatst Bij Haar Thuis En Begon Met Zoenen En Ging Steeds Verder Tot We Bezig Waren Daarna Had Ik Der Heel Erg Spijt Van Maar Ja Na Een Paar Dagen Gebeeurde Het Weer En Daarna Nog Een Keer Maar Steeds Zegt Ze Van Ik Heb Dit Nooit Met Iemand Anders Gedaan Dan Met Jou Maar Ik Ben Steeds Die Bang Is En Dan Heeft Zij Het Altidj Over Trouwen En Als Ik Dan Zeg Van Nee Ik Trouw Niet Met Jou Zegt Ze Van Jij Bent Niet De Enige Jongen Die Der Bestaat Mischien Zegt Ze Dit Om Stoer Over Te Komen Bij Mij Komt Het Nooit Zo Over En Ik Ben Altijd De Gene Die Zich Druk Maakt Over Of Ze Zwanger Is Of Nie Zij Zegt Altijd Dan Laat Ik Het Toch Gewoon Weg Halen
Alleen Als Je Echt Normaal Wil Reageren Moet Je Wat Zeggen Anders Hoeft Het Van Mij Niet Ok E Maar Al Vast Bedankt
Je hebt echt een probleem he :rolleyes:
Meknesiaaaaaaaa
11-11-2004, 21:42
leeftijd heeft met zn gedrag te maken....hij is volwassenen genoeg om juist te kunnen handelen.
en als hij niet haar eerste is dan komt hij dat vast zo snel mogelijk achter als hij met har omgaat met niya djelloe!
Meknesiaaaaaaaa
12-11-2004, 14:42
ja je hebt gelijk het gaat gewoon zo..voordat je het zelf door hebt ben je al bezig...k lees net in je andere topics en hier dat je erg veel van haar houdt..waarom wil je dan niet met haar trouwen want dat zeg je tegen haar..als je van iemand houdt dan wil je m toch graag op die manier hoe hij is en niet omdat ze wel of geen maagd is of omdat ze wel of geen fouten in het verleden heeft gemaakt..en ja je hebt weer eens gelijk marokanen praten eenmaal veel en maken van een mug een olifant..maar als je je druk gaat maken om de marokanen dan zul je nooit iest bereiken of hebben wat je wilt.! doe wat je zelf wilt en houdt alleen rekening met mensen die veel voor je betekenen..want marokanen houden toch nooit op met praten..!
en dat ze heel makkelijk over doet of ze wel of niet zwanger is dat ik vind ik al helemaal absurd:confused:
Alleen Als Je Echt Normaal Wil Reageren Moet Je Wat Zeggen Anders Hoeft Het Van Mij Niet Ok E Maar Al Vast Bedankt
Salaam oe alaykoem oe rahmatoellah oe barakatoe
Sowieso had jij niet met haar naar bed mogen gaan broeder, en verder kan niemand jou hierin adviseren. Je zal op je gevoel af moeten gaan.
Ik denk er het volgende van...Ze heeft het voor het eerst met een ander gedaan, diegene wilde niet met haar trouwen en nu probeert ze het alsnog bij alle anderen tot ze haar zin heeft doorgedreven. Maar dit lijkt me allesbehalve een slimme meid.
BintElmagreb
17-11-2004, 22:23
Hoe ga je je verantwoorden tov Alah, je Schepper?
Je bent echt verkeerd bezig. Als jij al zover met haar bent gegaan, trouw haar en krijg dat kind.
Stop met dat haraam gedoe voor het te laat is!!!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.