Bekijk originele versie : Stel er breekt echt een oorlog uit...Wat zou je doen?
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
Als dit alles nog erger uit de hand gaat lopen en er dagelijks incidenten gaat plaatsvinden en dat er een heuse burger-oorlog uitbreekt...Wat doe je?
killalot
11-11-2004, 18:01
Ik vlucht naar Tibet :)!!!
AlHoceima_Leila
11-11-2004, 18:06
Chillend nix doen
evert.999
11-11-2004, 18:10
Ik vlucht naar buitenland.
Maar voodat ik vlucht zorg ik eerst dat mijn familie en me vriendin veilig zijn! Vechtend indien nodig. (uit zelfverdediging)
Ik vlucht naar Tibet :)!!!
Daar zitten de Chinezen. :D
Ik ga de straat op en vecht voor de islam
Ik ga de straat op en vecht tegen de islam
Maar wat heeft dit ermee te maken? :maf:
killalot
11-11-2004, 18:14
Daar zitten de Chinezen. :D
Ik ga daar in een boeddhatemple zitten lekker tussen de natuur en dieren. Ik hou van boeddhisme :)
wael_gataarlijk
11-11-2004, 18:16
Ik ga de straat op en n.e.u.k. elke wijf die in me buurt komt.
killalot
11-11-2004, 18:19
Ik ga de straat op en n.e.u.k. elke wijf die in me buurt komt.
hahahahahahahahahahahahaha mafkees. een echte mocro. :D
ziet_zietoena
11-11-2004, 18:21
Ik verzorg de gewonden….:)
minous21
11-11-2004, 18:56
Ik zou mijn (ons) spaargeld opnemen......:D
en naar een warm land vluchten........(vluchtgedrag)
Ik zou mijn (ons) spaargeld opnemen......:D
en naar een warm land vluchten........(vluchtgedrag)
Ik ga vechten mijn vakantie komt dan als ik klaar ben InshAllah, hier of in het hiernamaals inshAllah voor iedereen die oprecht(gelovig) is.
arabchrstn
11-11-2004, 19:02
Guttegut zeg... er gebeurt eens wat in dit kikkerlandje en men spreekt al grote woorden als 'oorlog'.
Wat zich in dit lanje de afgelopen twee jaar afspeelt, is de gemiddelde maandscore van de slumbs van New York of Chicago.
Guttegut zeg... er gebeurt eens wat in dit kikkerlandje en men spreekt al grote woorden als 'oorlog'.
Wat zich in dit lanje de afgelopen twee jaar afspeelt, is de gemiddelde maandscore van de slumbs van New York of Chicago.
Wat is een slumb :nerd:
en we hebben het hier niet over New York of Chicago, we leven hier in Nederland :ego:
Wel zorgelijk dat in 15 stemmen er nog maar één iemand voor de democratie wil vechten, maar wel plenty lui voor of tegen een geloof willen sterven :verdriet:
(nu dan twee)
--
Komodo :nerd:
arabchrstn
11-11-2004, 19:13
Wel zorgelijk dat in 15 stemmen er nog maar één iemand voor de democratie wil vechten, maar wel plenty lui voor of tegen een geloof willen sterven :verdriet:
(nu dan twee)
--
Komodo :nerd:
Grootspraak. Als het erop aankomt zullen we, misschien mij incluis, hard wegrennen. Maar goed, blijkbaar heeft iedereen nog een ideaalbeeld van jezelf. Als je je pubertijd nog niet ontstegen bent is dat heel normaal, daar hoef je niet voor te schamen.
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.