Bekijk originele versie : Wat is nou "het westen"
OUJDA_PANTHERR
11-11-2004, 16:03
wat is dat nou weer voor onzinterm. Marokko is nog meer westelijk dan Nederland. Marokko of Maghreb in het arabisch betekent het WesteN
rare idiote term "het westen"
een andere rare idiote term is allochtoon. dan creër je onbewust Twee Partijen. Twee elftallen, om wat te doen? voetballen? en af en toe ruzieën?
ze zeggen dat politici slim zijn, maar ik vind ze nog dommer dan de hondepoep onder mn schoenzool :ego: :D
politici zijn niet slim
ze zijn gewoon handig met woorden
OUJDA_PANTHERR
11-11-2004, 16:07
wat je handig noemt :moe:
wat moet ik nou zeggen? bedankt politici voor de tweeverdeling?
die politici zijn misschien echt dom
'wij pleiten voor 1 volk, de allochtonen en de autochtonen' :hihi:
OUJDA_PANTHERR
11-11-2004, 16:14
Ik pleit dat alle marokkanen niet krijsen! lijken wel baby's man. gezeik altijd.
Ik pleit dat alle marokkanen niet krijsen! lijken wel baby's man. gezeik altijd.
ach jij hoort hier niet
merjemke
11-11-2004, 16:17
wat je handig noemt :moe:
wat moet ik nou zeggen? bedankt politici voor de tweeverdeling?
politici zijn idd slim... want zij zijn diegene die eerst een onderscheid maken met woorden, om daarna te doen alsof ze het allemaal wel goed kunnen maken... maar spijtig genoeg... zijn ze niet zo sterk in daden!
jij hoort op shi eiland, evr van de marokanen
OUJDA_PANTHERR
11-11-2004, 16:21
Jah je hebt gelijk. :D Ik wou dat marokkanen net zo rustig waren als chinezen. Ach jah, dat is mijn droom :o :hihi:
Misschien moeten we meer hokken met chinezen, dat we dan wat meer rustige karaktereigenschappen van hun gaan krijgen. Begin jij ok? :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.