Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Kijk hoe hypocriet ongelovigen zijn!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

ziet_zietoena
11-11-2004, 14:38

Voorzitter LPF opgepakt voor bedreiging eigen partij ROTTERDAM - LPF-voorzitter S. Moleveld (33) is woensdag door de politie aangehouden. Dat bevestigde een woordvoerder van justitie donderdag. Het Openbaar Ministerie verdenkt Moleveld ervan een valse dreigbrief aan zijn eigen partij te hebben gestuurd. Per fax bedreigde hij afgelopen vrijdag een lid van de partij en Tweede-Kamerlid Mat Herben. Als afzender meldde hij een islamitische groepering. De LPF deed vrijdag aangifte van de bedreiging. Moleveld heeft volgens het Openbaar Ministerie ook een valse aangifte gedaan. De voorzitter heeft inmiddels bekend. " Leuk joh...zulke mensen" Wat moeten we hiermee? En deze mensen vertegenwoordigen het volk. (sommige delen van het volk dan)

miss_cuisine
11-11-2004, 15:02
echt triest gewoon!!!!:kwaad:

Perez
11-11-2004, 15:02
De titel die je hieraan geeft laat zien dat jij geen haar beter bent dan degenen die zeggen: "Zie je wel hoe terroristisch moslims / marokkanen zijn?!" Ps. Mijn mening over dit gebeuren mag je -als je die wil weten- opzoeken in een topic die dit zelfde onderwerp beter formuleerd.

miss_cuisine
11-11-2004, 15:03
De titel die je hieraan geeft laat zien dat jij geen haar beter bent dan degenen die zeggen: "Zie je wel hoe terroristisch moslims / marokkanen zijn?!" Ps. Mijn mening over dit gebeuren mag je -als je die wil weten- opzoeken in een topic die dit zelfde onderwerp beter formuleerd. Je hoeft er niet om heen te draaien :rolleyes: Het zijn nou eenmaal hypocrieten :maf:

Elberfeld
11-11-2004, 15:07

Je hoeft er niet om heen te draaien :rolleyes: Het zijn nou eenmaal hypocrieten :maf: En Marokkanen fanatieke moordenaars... zo lust ik er ook nog wel eentje. Kom op zeg, niet iedereen over een kam scheren alsjeblieft!

ziet_zietoena
11-11-2004, 15:10
En Marokkanen fanatieke moordenaars... zo lust ik er ook nog wel eentje. Kom op zeg, niet iedereen over een kam scheren alsjeblieft! Ja nu wel hè niet iedereen over 1 kan scheren….Maar als het over Marokkaanse moslims gaat…Scheren jullie iedere over een halve kam….huichelachtig geval vind ik ….

Elberfeld
11-11-2004, 15:14
Ja nu wel hè niet iedereen over 1 kan scheren….Maar als het over Marokkaanse moslims gaat…Scheren jullie iedere over een halve kam….huichelachtig geval vind ik …. Oh, is dat zo? Toon mij eens waar ik dat dan doe. Als Zietoena een citaat van me te pakken weet te krijgen waarin ik generaliseer naar moslims, krijgt ze van me een waarderingspuntje. Anderen ook trouwens. Succes!

miss_cuisine
11-11-2004, 15:14
Ja nu wel hè niet iedereen over 1 kan scheren….Maar als het over Marokkaanse moslims gaat…Scheren jullie iedere over een halve kam….huichelachtig geval vind ik …. Inderdaad ;)

Sanah
11-11-2004, 15:15
Voorzitter LPF opgepakt voor bedreiging eigen partij ROTTERDAM - LPF-voorzitter S. Moleveld (33) is woensdag door de politie aangehouden. Dat bevestigde een woordvoerder van justitie donderdag. Het Openbaar Ministerie verdenkt Moleveld ervan een valse dreigbrief aan zijn eigen partij te hebben gestuurd. Per fax bedreigde hij afgelopen vrijdag een lid van de partij en Tweede-Kamerlid Mat Herben. Als afzender meldde hij een islamitische groepering. De LPF deed vrijdag aangifte van de bedreiging. Moleveld heeft volgens het Openbaar Ministerie ook een valse aangifte gedaan. De voorzitter heeft inmiddels bekend. " Leuk joh...zulke mensen" Wat moeten we hiermee? En deze mensen vertegenwoordigen het volk. (sommige delen van het volk dan) Het is belachelijk hoe ver mensen gaan om de schuld te schuiven op de Islam en Moslims en angst te creeeren jegens anderen wat onderlinge haat tussen volkeren zaait. Hij dacht hiermee een goede daad te hebben verricht, helaas de waarheid komt altijd boven water, hoe je het wendt of keert

miss_cuisine
11-11-2004, 15:16
Oh, is dat zo? Toon mij eens waar ik dat dan doe. Als Zietoena een citaat van me te pakken weet te krijgen waarin ik generaliseer naar moslims, krijgt ze van me een waarderingspuntje. Anderen ook trouwens. Succes! Ze heeft het dan ook niet zo zeer over JOU ''slimpie'' maar over mensen in het algemeen :nerd: :nerd: :D :D

miss_cuisine
11-11-2004, 15:21
Wie zijn jullie? Houd je niet van de ''domme'' teenvarkentje :stout: :p :D Jij weet wel wie... :ego:

ziet_zietoena
11-11-2004, 15:24
Wie zijn jullie? Ben je ziende blind......De ongelovigen..... :kwaad:

Elberfeld
11-11-2004, 15:24
Ze heeft het dan ook niet zo zeer over JOU ''slimpie'' maar over mensen in het algemeen :nerd: :nerd: :D :D Dan had ze de derde in plaats van de tweede meervoudsvorm van het persoonlijk voornaamwoord moeten gebruiken. Nu spreekt ze me aan en toch stiekem weer niet. Ik wordt er zo moe van....:moe:

miss_cuisine
11-11-2004, 15:25
teenvarkentje? ze worden steeds leuker :D . Ik wil er alleen mee zeggen dat ik me daar niet tot voel aangesproken. Benoem dan de hypocriete ongelovigen, dan weten we tenminste waar we het over hebben. Zie je nou wel? Je hebt een antwoord gekregen op je vraagje :banana: grote jongen :p :p :p :p

ziet_zietoena
11-11-2004, 15:26

Dan had ze de derde in plaats van de tweede meervoudsvorm van het persoonlijk voornaamwoord moeten gebruiken. Nu spreekt ze me aan en toch stiekem weer niet. Ik wordt er zo moe van....:moe: Ben je er nu al moe van…..Heb medelijden met ons…Wij hoorden dit al jaren …… :traan1:

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7