Bekijk originele versie : Media.
Salaam,
Ik moet zeggen dat het lijkt of de media wil dat er een scheiding komt tussen moslims en niet-moslims in Nederland. En sommige politici doen nog wat olie op het vuur door uitspraken van hun. Ik hoop echt dat het niet gaat escaleren, want het lijkt wel of iedereen recht in eigen handen neemt.
Ben superbenieuwd wie het met me eens is.
Media=
Goed nieuws is Geen nieuw
Slecht nieuws is GOED nieuws
Zij zullen nooit met positieve informatie komen. Dat is altijd zo geweest en zal ook altijd zo blijven.
merjemke
11-11-2004, 12:01
Media=
Zij zullen nooit met positieve informatie komen. Dat is altijd zo geweest en zal ook altijd zo blijven.
dat klopt meisje... zelfs hier in belzjiek heb ik dat al ondervonden. en je hebt gelijk... slecht nieuws is goed nieuws, voor de media. maar spijtig genoeg zijn er heeeeel veel mensen die daarop vertrouwen!
Media=
Dus dan maar geen nieuws.
Tjah goed nieuws komt soms op tv/krant/radio, maar dat is alleen als het HEEL bijzonder goed nieuws is.
Inderdaad, de pers helpt er zeker weten niet aan mee om het te sussen. Maar het ergste zijn de politicus die vreemdelingenhaat verkondigen. Hun doel is welvaart en als dat ten koste moet gaan van de vreemdelingen dan zijn ze bereid alles te zeggen en te doen.
Doet me sterk denken aan het begin van Hitler.
Hoogervorst
11-11-2004, 12:06
Media zijn altijd een probleem en objectieve verslaggeving kan door geen enkel systeem gewaarborgd worden. Heel simpel. In Nederland, en veel andere Europese landen, bestaan naast de commercieele media ook nog publieke media; voor het nodige tegenwicht.
Helaas hebben deze publieke media ook behoorlijke steken laten vallen; in Nederland wordt hij te 'sociaal-democratisch' genoemd, in Engeland had de BBC ook een schandaal over Irak en die geheimzinnige dood van Kelly.
Er valt gewoon weinig aan te doen. Gelukkig heeft internet de media toch verbreed, maar het is des te meer oppassen wat waar is en wat niet.
Media zijn altijd een probleem en objectieve verslaggeving kan door geen enkel systeem gewaarborgd worden. Heel simpel. In Nederland, en veel andere Europese landen, bestaan naast de commercieele media ook nog publieke media; voor het nodige tegenwicht.
Helaas hebben deze publieke media ook behoorlijke steken laten vallen; in Nederland wordt hij te 'sociaal-democratisch' genoemd, in Engeland had de BBC ook een schandaal over Irak en die geheimzinnige dood van Kelly.
Er valt gewoon weinig aan te doen. Gelukkig heeft internet de media toch verbreed, maar het is des te meer oppassen wat waar is en wat niet.
jah, en hoe maak je het duidelijk aan de mensen die helemaal 100% de media volgen en vertrouwen in hebben.
Hoogervorst
11-11-2004, 12:13
jah, en hoe maak je het duidelijk aan de mensen die helemaal 100% de media volgen en vertrouwen in hebben.
Ik weet het niet. Misschien leerlingen in het onderwijs onderwijzen wat media zijn en hun belangen. Maar mijn punt is ook: media-beïnvloeding komt overal ter wereld voor: in de VS, in Europa en ook in de Arabische wereld.
Mee eens, je moet vooral de bronnen checken en oppassen wat wel of geen waarheid is.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.