Bekijk originele versie : Lid LPF bedreigde eigen partij
Lid LPF bedreigde eigen partij
Uitgegeven: 11 november 2004 10:49
ROTTERDAM - De politie in Rotterdam heeft woensdag een 33-jarig lid van de LPF aangehouden. Hij wordt ervan verdacht vrijdag een valse dreigbrief te hebben verstuurd aan zijn eigen partij. In die brief bedreigde hij een lid van de partij en Tweede-Kamerlid Mat Herben. Als afzender meldde hij een islamitische groepering.
De LPF deed vrijdag aangifte van de bedreiging. De verstuurder van de brief heeft volgens het Openbaar Ministerie ook een valse aangifte gedaan. De man heeft inmiddels bekend.
DonAgewan
11-11-2004, 11:05
Waar heb je dit vandaan als ik vragen mag?
StarLighter
11-11-2004, 11:07
Ja die dacht ik ga het effe slim spelen hiero. Lekker die moslims de schuld geven van die bedreiging. Dit is gewoon schandalig.
hahahahahaha :lol: domme sukkels van het LPF
HoneyBee
11-11-2004, 11:21
Ik vind het echt super.
Nederlanders zijn helemaal niet zo onschuldig als dat ze zelf zeggen te zijn
Ik vind het echt super.
Nederlanders zijn helemaal niet zo onschuldig als dat ze zelf zeggen te zijn
:moe: :maf:
Lachwekkend? Ik vind het eerder treurig. Treurig dan mensen zo laag kunnen zinken en nu vraag ik me af of dit soort activiteiten niet vaker voorkomen.
ja grover hij heeft gelijk jullie nederlanders zijn net niet zo onschuldig als jullie voordoen want ook onder jullie zijn er parasieten
Tijd om deze 'partij' op te doeken, ze hebben zichzelf volkomen buiten spel gezet.
Wat een triest persoon zeg :-)
Classy.Lady
11-11-2004, 12:27
Mat Herben ontving dreigbrief van voorzitter LPF
Uitgegeven: 11 november 2004 10:49
Laatst gewijzigd: 11 november 2004 11:50
ROTTERDAM - LPF-voorzitter S. Moleveld (33) is woensdag door de politie aangehouden. Dat bevestigde een woordvoerder van justitie donderdag. Het Openbaar Ministerie verdenkt Moleveld ervan een valse dreigbrief aan zijn eigen partij te hebben gestuurd.
Per fax bedreigde hij afgelopen vrijdag een lid van de partij en Tweede-Kamerlid Mat Herben. Als afzender meldde hij een islamitische groepering.
De LPF deed vrijdag aangifte van de bedreiging. Moleveld heeft volgens het Openbaar Ministerie ook een valse aangifte gedaan. De voorzitter heeft inmiddels bekend
Atlasleeuw
11-11-2004, 12:30
Dit gebeurt overigens in de hele wereld. Allerlei figuren doen zich voor als Islamitische groeperingen om de Islam nog meer in een slecht daglicht te brengen. Men denke aan Irak.
Gelukkig is deze clown gepakt..... :rolleyes:
Classy.Lady
11-11-2004, 12:31
Inderdaad!
doremifasola
11-11-2004, 12:32
Wat een zielepoot.
LaMorena
11-11-2004, 12:33
Wat een sukkel dat hij dat gedaan heeft. En de discussies over extreem rechts op fok.nl zijn ook grappig. Ze denken dat extreem rechts geen geweld gebruikt. Ik denk dat ze iets ergers doen, ik denk dat ze onderhuids bezig zijn. Wat leidt tot meer haat. En dat gaat een dezer dagen escaleren.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.