Bekijk originele versie : waarom heren!!!!
PerfectTangawia
09-01-2003, 18:58
WAT IK NIET BEGRIJP... WAAROM LATEN JONGENS EEN MEISJE SOMS LANG WACHTEN.. EEN MEISJE BELT EEN JONGEN EN DE JONGEN BENT DAN EEN WEEK LATER PAS OP OF ZO... EN DE MEISJE WIL ZICH NIET OPDRINGEN EN BELT DAN NIET..
IK WEET NIET OF DE ANDERE MEIDEN DAT OOK VINDEN..!!!
WAAROM DOEN JONGENS DAT...???
TANGAWIA
Uhm, dat ervaar ik niet zo. Toen ik aan een vrouw werd gekoppeld om mee te trouwen, belde ik haar gewoon wanneer ik dat toe zei. Ik merkte juist van haar dat ze haar afspraken niet nakwam. Ik heb haar later afgewezen, daar niet van.
maar de jongens die dat wel doen, zullen wel 3 andere vriendinnetjes hebben. Ze hebben het druk.
PerfectTangawia
09-01-2003, 19:07
Origineel gepost door Najib26
Uhm, dat ervaar ik niet zo. Toen ik aan een vrouw werd gekoppeld om mee te trouwen, belde ik haar gewoon wanneer ik dat toe zei. Ik merkte juist van haar dat ze haar afspraken niet nakwam. Ik heb haar later afgewezen, daar niet van.
maar de jongens die dat wel doen, zullen wel 3 andere vriendinnetjes hebben. Ze hebben het druk.
volgens mij heb je helemaal gelijk.. ze zullen het wel te druk hebben met andere meiden.. maar ik denk dat het meisje die niet aan haar afspaken kwam niet wou gekoppeld worden anders deed ze toch niet zo..??
TANGAWIA
delila16
09-01-2003, 19:10
hmm..
voor mij gelden toch de
omgekeerde rollen
check mijn topic
PerfectTangawia
09-01-2003, 19:11
Origineel gepost door Kadir
Om jullie gek te maken, en afhankelijk van ons, we vinden het heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuk als jullie steeds aan ons denken...
O JA.. DUS ZO BEHANDEL JE EEN MEISJE............??? VIND JE OOK DAT JE RECHT HANDELD...
TANGAWIA
Origineel gepost door PerfectTangawia
volgens mij heb je helemaal gelijk.. ze zullen het wel te druk hebben met andere meiden.. maar ik denk dat het meisje die niet aan haar afspaken kwam niet wou gekoppeld worden anders deed ze toch niet zo..??
TANGAWIA
Jawel, maar Marokkaanse meiden willen vaak hard to get spelen. Begint ze te zeuren over beltegoed enzo. Maar ze wilde juist heel graag. Ze zag mij helemaal zitten.
delila16
09-01-2003, 19:14
Jawel, maar Marokkaanse meiden willen vaak hard to get spelen. Begint ze te zeuren over beltegoed enzo. Maar ze wilde juist heel graag. Ze zag mij helemaal zitten.
prefereer jij easy to get dan?
delila16
09-01-2003, 19:17
Origineel gepost door helleau
tja inderdaad beter hard to get dan easy to get!! maar ja jongens zijn gewoon gaar ze zijn irri
ik wist niet dat najib26 ook zo'n een was :rolleyes:
Origineel gepost door delila16
prefereer jij easy to get dan?
Voor een huwelijk wel ja.
PerfectTangawia
09-01-2003, 19:18
was het zo een gierig wijf.. wat erg zeg.. ze wist toch dat je serieus was, dan doe je dat toch gewoon als je zelf interesse hebt.. dat kan ik begrijpen.. maar ja ik zeg ook niet dat meiden het niet doen.. er zijn veel meiden die ook de jongens in de maling nemen daar niet van..
TANGAWIA
delila16
09-01-2003, 19:20
Ik begrijp je volkomen
PerfectTangawia
09-01-2003, 19:21
JA DAAR HEB JE GELIJK IN, MAAR OOK NIET WEER ZO EASYYYYYYYYYY!!!
TANGAWIA
Origineel gepost door delila16
ik wist niet dat najib26 ook zo'n een was :rolleyes:
Wat voor een?
Origineel gepost door PerfectTangawia
was het zo een gierig wijf.. wat erg zeg.. ze wist toch dat je serieus was, dan doe je dat toch gewoon als je zelf interesse hebt.. dat kan ik begrijpen.. maar ja ik zeg ook niet dat meiden het niet doen.. er zijn veel meiden die ook de jongens in de maling nemen daar niet van..
TANGAWIA
Het is geen wijf, maar een vrouw.
delila16
09-01-2003, 19:24
Wat voor een?
Kan je niet begrijpend lezen?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.