Bekijk originele versie : 10 kg aangekomen in de ramadan.
Khalid_zuilen
11-11-2004, 00:40
Shit man ben wel geschrokken , me armani :D broek past me niet meer heb vandaag een nieuwe gehaald voor elaid :) wie is er ook aangekomen een gaat er hard tegen aan na de ramadan om weer je oude vorm terug te krijgen .
Een hoe ga je dit doen ? ;)
hahaha, dat is balen zeg voor je wat dacht yeahhh het is vijf uur ik ga lekker eten tot ik niet meer mag eten ,! nee ff serieus, tien kilo is erg veel aangekomen hoor jeetje mina, heb je dan niet bewogen of zo, en niet op je voeding gelet, nou ik wou afvallen in de ramdan dat is gelukt hihi maar ja heel weinig maar2kilo maar ik ben tevreden, ik zou als ik jou was maar gewoon 6kleine maaltijden eten en wat meer bewegen en 2liter water drinken dan zal je armani broek zeker weer passen hoor hihi, succes
shakirabouss
11-11-2004, 02:31
welcome to tha club......
ja we zullen er helaaaaaaaassss aan moeten gaan geloven
deze ramadan heb ik mezelf veel te veel laten gaan ik g na de ramadan gezond eten en het maakt me niet uit dat ik mn man dus ook gestoofde groentes en sla met een stukje mager vlees ga voorschotelen
voor de rest yoghurt cracker fruit en water!!!!!
veel liefs mij
shakirabouss
11-11-2004, 02:34
hahaha, dat is balen zeg voor je wat dacht yeahhh het is vijf uur ik ga lekker eten tot ik niet meer mag eten ,! nee ff serieus, tien kilo is erg veel aangekomen hoor jeetje mina, heb je dan niet bewogen of zo, en niet op je voeding gelet, nou ik wou afvallen in de ramdan dat is gelukt hihi maar ja heel weinig maar2kilo maar ik ben tevreden, ik zou als ik jou was maar gewoon 6kleine maaltijden eten en wat meer bewegen en 2liter water drinken dan zal je armani broek zeker weer passen hoor hihi, succes
wallahila ik d8 het is 5 uur ik me volproppen hahaha is echt waar ook, ik was niette stoppen!!!!
nee serieus vanaf morge geen rhaigf, msemmen of koffiebroodje bij de iftar, of zo een heerlijk technift met echte boter erop.
gewoon een kop harira en bij de shor een glas melk...had ik dit nou maar heel de ramadan gedaan wasik afegevallen ook!! :D
Bachelorette
11-11-2004, 14:41
wajoooo begrijpen jullei de essentie van de ramdan niet ofzo?
tis juist de bedoeling dat je niet meer aan je verlangens (eetlust) toegeeft
elk verstandig en gezond mens is afgevallen en heeft een hoop bespaard in de portemonee :ego:
Khalid_zuilen
11-11-2004, 14:43
welcome to tha club......
ja we zullen er helaaaaaaaassss aan moeten gaan geloven
deze ramadan heb ik mezelf veel te veel laten gaan ik g na de ramadan gezond eten en het maakt me niet uit dat ik mn man dus ook gestoofde groentes en sla met een stukje mager vlees ga voorschotelen
voor de rest yoghurt cracker fruit en water!!!!!
veel liefs mij
Jazker ,hoeveel ben jij aangekomen .
palestijntje
11-11-2004, 20:25
Ik ben niet aangekomen en ook niet afgevallen :)
wil je echt goed afvallen moet je gewoon goed letten op wat je eet dus gewoon heel veel gezonde tussendoortjes maar wel 6x per dag zorg er voor dat je verbranding blijft werken, en ga trainen, dat is heel belangrijk om je huid natuurlijk wel strak te houden..wat ik zelf doe is ik wikkel plasic folie om mijn buik heen, en om mijn benen ga eerst 10km fietsen daarna ga ik 20minuten buikoefeningen doen, dan ga ik nog 10minuten op de step en ren om de dag het helpt je heel goed om af te vallen, en daarnaast blijf je wat je afvalt ook stabiel, mits je niet op vreetbuien gaat natuurlijk hihihi good luck
wejoooooooow ik ben vet aangekomen man!
Gister ging ik een broek van me passen en ik kreeg amper die rits omhoog!
Na de ramadan ga ik sportief doen! :rolleyes:
shakirabouss
12-11-2004, 13:48
zessss kilo tbarkAllah)
mesaken ik ben ook afgevallen ik had een beetje voor de ramadan een buikje en nu is het strak net zoals eerst. en het leuke ik ga ook nog eens na de ramdan sporten want ik heb er nu echt zin in. Ik heb heel de ramdan niet tijdens shoer gegeten alleen maar water gedroken.
Dus waarschijnlijk ligt het daaraan.
Safatjuh
12-11-2004, 19:10
Is dit een subtiele manier om te vertellen dat je een Armani broek hebt???:hihi:
najlae_tanger
12-11-2004, 20:43
hahaha wollahilah!daar d8 ik ook aan
Mohammed23
15-11-2004, 12:50
sporten is het beste
miss__1984
15-11-2004, 20:38
wayooow!!!!!!!!!!! ben hamdoellilah paar kilps afgevallen
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.