Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Oorzaak en oplossing van al deze ellende !?

Pagina's : [1] 2

LZN
11-11-2004, 00:24

Er wordt nogal wat af geleuterd over de reacties op de afslachting van Theo van Gogh, echter ben ik van mening dat dit niet de oorzaak is van alle ellende die we nu in Nederland ondervinden. Dit was slechts de druppel van de emmer die al bijna aan het over lopen was van alle ellende en overlast die we de afgelopen jaren hebben moeten ondervinden van slechts een klein deel van de voornamelijk Marokkaanse/islamitische gemeenschap. Het Nederlandse autochtone volk is erg tolerant, en heeft het allemaal een hele tijd aangezien, echter blijkt het nu wel dat ze het arrogante getreiter en crimineel gedrag van bepaalde bevolkingsgroepen in de Nederlandse openbare gelegenheden zoals winkelcentra, uitgaansgelegenheden, stations, treinen, bussen, zwembaden, stranden etc. etc. spuugzat zijn. Denk daarnaast aan de groepsverkrachtingen, loverboy problemen, brandmerken en het voor boer-met-h uitmaken van onze sexy (maar normaal voor onze samenleving) geklede dames, en het moge duidelijk zijn dat het niet langer gepikt wordt. Neem daarbij het feit dat het blijkt dat een deel ook nog terroristische ideen er op na houd, en het hek is van de dam. Het wordt dus steeds duidelijker dat een deel van de islamieten geen enkel respect toont voor de normen en waarden waarmee wij hier bekend zijn, en ik vraag me dan ook af wat de Marokkaanse gemeenschap denkt te gaan doen om de problemen op te lossen. Als ik hier zo de reacties lees op het forum, en de gespreken volg op TV n.a.v. de moord op Theo blijkt het dat een groot deel van de Maroks duidelijk aangeeft dat de Islam nu eenmaal bepaalde standpunten heeft, men niet van plan is die te wijzigen, en men het blijkbaar geen enkel probleem vind dat Theo naar de eeuwige jachtvelden gestuurd is. Gezien de huidige aanslagen op de moskeeën en scholen in Nederland (Wat ik natuurlijk ten strengste afkeur) is de bom nu echt aan het barsten. De fatsoenlijke reacties die ik zie van Marokkaanse vertegenwoordigers zoals de wethouder uit Amsterdam, worden hier op het forum direct afgemaakt. Waarom? het is toch duidelijk dat het streng aanhangen van een godsdienst als de Islam niet past in deze samenleving. Er is geen enkele Nederlander die je zal opleggen dat je niet in een bepaalde godsdienst mag geloven, maar als je dan zonodig een godsdienst wilt volgen die ECHT niet past in deze samenleving.. zit je dan niet gewoon in een verkeerd land? Ik heb het echt te doen met de Islamieten in dit land die in een gematigde manier hun geloof volgen, en dus de dupe worden van de groep Islamitische mafkezen die verantwoordelijk zijn voor de huidige toestand. Wat kunnen/gaan jullie doen om het tij te keren? :confused:.

Sephiroth
11-11-2004, 00:26
de oorzaak is de botsing tussen de moderne wereld en de islam....de oplossing is de erkenning van de moslims dat we niet meer in het stenen tijdperk leven.

ph2004
11-11-2004, 00:32
Ik ben eingelijk de mening toegedaan dat het helemaal niet om het geloof te doen is. en evens dat het moet zijn wat gaan "we" doen om het tij te keren. Wortels, zolang er hoog in de boom gestreden word zal er weinig veranderen, neem je de wortels weg zal de rest door gebrek aan voeding vanzelf opgaan in het niets. Uitvinden dus wat nu werkelijk de wortels zijn waardoor alles zo verhit is in plaats van een kettingreactie veroorzaken.

SingleCoil
11-11-2004, 00:59
Ik denk dat het niet de schuld is van de islam op zich. In de handen van een geweldloze cultuur zou de Islam tot iets moois kunnen bloeien. Het probleem ligt geloof ik eerder bij de culturele achterstand van de marokkanen, die nog steeds intolerant en veel te snel beledigd zijn, op hun teentjes getrapt, en dan ook gelijk aggressief en gewelddadig reageren. Als alle marokkanen postzegels zouden verzamelen, zou dat ook een geweldadige hobby zijn.

Saffiya_AA
11-11-2004, 01:04

Ik denk dat het niet de schuld is van de islam op zich. In de handen van een geweldloze cultuur zou de Islam tot iets moois kunnen bloeien. Het probleem ligt geloof ik eerder bij de culturele achterstand van de marokkanen, die nog steeds intolerant en veel te snel beledigd zijn, op hun teentjes getrapt, en dan ook gelijk aggressief en gewelddadig reageren. Als alle marokkanen postzegels zouden verzamelen, zou dat ook een geweldadige hobby zijn. Geweldloze cultuur such as the civilized world a.k.a The Big West? Vrede komt wanneer alles wordt geislamiseerd. ( als dat uberhaupt een woord is) Najibsri

FAITHLESS
11-11-2004, 01:44
Geweldloze cultuur such as the civilized world a.k.a The Big West? Vrede komt wanneer alles wordt geislamiseerd. ( als dat uberhaupt een woord is) Najibsri Als ik moest kiezen tussen de reactie's hierboven en hieronder waar ik me het meest mee kon identificeren......dan kies ik toch voor de bovenste . Dus een Rep-puntje voor Saffiya . Ik denk dat het niet de schuld is van de islam op zich. In de handen van een geweldloze cultuur zou de Islam tot iets moois kunnen bloeien. Het probleem ligt geloof ik eerder bij de culturele achterstand van de marokkanen, die nog steeds intolerant en veel te snel beledigd zijn, op hun teentjes getrapt, en dan ook gelijk aggressief en gewelddadig reageren. Als alle marokkanen postzegels zouden verzamelen, zou dat ook een geweldadige hobby zijn. ( 11 )

StarLighter
11-11-2004, 01:45
Vrede komt wanneer alles wordt geislamiseerd. ( als dat uberhaupt een woord is) Najibsri Zoals de nazis dachten dat er vrede zou heersen zodra ze alles onder controle hadden? Zoiets? :maf:

FAITHLESS
11-11-2004, 01:53
Dit was slechts de druppel van de emmer die al bijna aan het over lopen was Je bedoelt de hetze tegen de Islam .....jazeker is dat de oorzaak van alles . Een kat in het nauw maakt................. Wat kunnen/gaan jullie doen om het tij te keren? Misschien die kat met rust laten ? ( 11 )

Kaaz
11-11-2004, 02:15
Je bedoelt de hetze tegen de Islam .....jazeker is dat de oorzaak van alles . Een kat in het nauw maakt................. Wat kunnen/gaan jullie doen om het tij te keren? Misschien die kat met rust laten ? ( 11 ) Dan verklaar ik hierbij dat Sinterklaas de hoofdsschuldige is. Nog nooit hebben wij zo'n hetze zien voeren tegen onze goedheiligman sinds de komst van de migranten. En vooral de 2e generatie, die lijken hem wel ritueel te willen slachten.

KRINGLOPER
11-11-2004, 02:32
Nou hebben wij hier in Nederland jaren lang prima in vrede geleefd. Wat er op het moment gaande is heeft blijkbaar voornamelijk als oorzaak de islam. Islamisering van Nederland zal nooit plaatsvinden, dus volgens jou is vrede in de toekomst niet meer mogelijk in ons geliefde landje? Wil jij graag oorlog dan? Kijk eens naar de rest van de wereld.. bijna overal waar de islam heerst is het oorlog, een puinhoop en/of leeft men nog in de middeleeuwen. Hoe kan je dan stellen dat er in Nederland "vrede komt wanneer alles wordt geislamiseerd".? Onzin. Al jaren wonen moslims hier in Nederland en nooit is er enige wanklank te horen geweest. Nu er een paar extremisten zijn opgepakt is heel het land in rep en roer en is de Islam ineens de boosdoener. Hoevaak moet ik nou zeggen dat de mensen slecht zijn, niet het geloof. Kijk alleen maar naar de protestanten en katholieken in Ierland. Moet ik, omdat hun elkaar de hersens inslaan, nu alle katholieken en protestanten "haten"? Ik snap ook niet waar mensen ineens vandaan halen dat de moslims willen dat Nederland wordt verislamiseerd. :confused: Word wakker uit uw utopietje zou ik zeggen. Noem eens een aantal landen waar puinhoop heerst met als oorzaak DE ISLAM. Tell me. Ik kan me goed herinneren dat de jodenvervolging niet zo heel lang heeft plaatsgevonden. 1 Van de gruwelijkste daden in de geschiedenis van de mensheid. Volgens mij was de Islam hier niet echt bij betrokken :D.

SingleCoil
11-11-2004, 02:32
Nou hebben wij hier in Nederland jaren lang prima in vrede geleefd. Wat er op het moment gaande is heeft blijkbaar voornamelijk als oorzaak de islam. Islamisering van Nederland zal nooit plaatsvinden, dus volgens jou is vrede in de toekomst niet meer mogelijk in ons geliefde landje? Wil jij graag oorlog dan? Kijk eens naar de rest van de wereld.. bijna overal waar de islam heerst is het oorlog, een puinhoop en/of leeft men nog in de middeleeuwen. Hoe kan je dan stellen dat er in Nederland "vrede komt wanneer alles wordt geislamiseerd".? Historici zijn het er over eens dat nederland tot ca 1955 volledige geislamiseerd was... :D :D :D

SingleCoil
11-11-2004, 02:34
Onzin. Al jaren wonen moslims hier in Nederland en nooit is er enige wanklank te horen geweest. Nu er een paar extremisten zijn opgepakt is heel het land in rep en roer en is de Islam ineens de boosdoener. Hoevaak moet ik nou zeggen dat de mensen slecht zijn, niet het geloof. Kijk alleen maar naar de protestanten en katholieken in Ierland. Moet ik, omdat hun elkaar de hersens inslaan, nu alle katholieken en protestanten "haten"? Ik snap ook niet waar mensen ineens vandaan halen dat de moslims willen dat Nederland wordt verislamiseerd. :confused: Word wakker uit uw utopietje zou ik zeggen. Noem eens een aantal landen waar puinhoop heerst met als oorzaak DE ISLAM. Tell me. Ik kan me goed herinneren dat de jodenvervolging niet zo heel lang heeft plaatsgevonden. 1 Van de gruwelijkste daden in de geschiedenis van de mensheid. Volgens mij was de Islam hier niet echt bij betrokken :D. Nee. vergelijkbaar met de moslim-genocide op de armeniers maar inderdaad, daar zijn minder doden bij gevallen (hoewel sommige moslims dat ontkennen...)

KRINGLOPER
11-11-2004, 02:39
Nee. vergelijkbaar met de moslim-genocide op de armeniers maar inderdaad, daar zijn minder doden bij gevallen (hoewel sommige moslims dat ontkennen...) Waarop antwoord je nee? Op welk deel van mijn reactie reageer jij eigenlijk? Ik kan het niet volgen :maf:.

SingleCoil
11-11-2004, 02:41
Waarop antwoord je nee? Op welk deel van mijn reactie reageer jij eigenlijk? Ik kan het niet volgen :maf:. Ik kan me goed herinneren dat de jodenvervolging niet zo heel lang heeft plaatsgevonden. 1 Van de gruwelijkste daden in de geschiedenis van de mensheid. Volgens mij was de Islam hier niet echt bij betrokken

FAITHLESS
11-11-2004, 02:44

Er is echt wel wat meer aan de hand dan een "hetze". En hoe dacht je de kat met rust te laten? Zoals het er op het moment naar uit ziet zijn de meeste moslims i.i.g. niet erg gemotiveerd om zich aan de normen en waarden van de kat aan te passen. De kat gedraagd zich overigens doorgaans keurig naar alle andere culturen die zijn huis bezoeken. Waarom steld de van de Nederlandse kaas vretende Marokkaanse muis zich zo onverdraagzaam op? Je bedoelt de hetze tegen de Islam .....jazeker is dat de oorzaak van alles . Een kat in het nauw maakt................. ( Moslims ) Wat kunnen/gaan jullie doen om het tij te keren? Misschien die kat met rust laten ? Je hebt me verkeerd begrepen . Lees ook de reactie van KRINGLOPER . ( 1e Alinea ) ( 11 )

Pagina's : [1] 2