Bekijk originele versie : Ook in Australie gaat 't niet echt goed...islamitische school in valmmen opgegaan!
killalot
10-11-2004, 23:59
In de Australische stad Melbourne is gisternacht een islamitische school in vlammen opgegaan. Vermoedelijk is de brand aangestoken, de schade is groot.
Mogelijk gaat het om een anti-islamitische daad. Eerder dit jaar werd al bekend dat Australische moslims steeds vaker het doelwit zijn van geweld. Dit stond althans te lezen in een rapport van een mensenrechtenorganisatie in Australië. Het geweld tegen moslims in Australië, waar zo'n 300.000 moslims zich onder de bijna twintig miljoen inwoners bevinden, begon meteen na de aanslagen van 11 september in de Verenigde Staten. Door de aanslagen op Bali in oktober 2002 verhevigde het geweld tegen moslims in het land.
knorrepotje
11-11-2004, 00:24
Tja, dat was natuurlijk wel te verwachten, moslims hebben immers wel in Jakarta de Australische Ambasade opgeblazen waarbij 9 doden zijn gevallen en 180 gewonden. Ook het merendeel van de 202!!! mensen die omgekomen zijn bij de aanslag door moslims op Bali (the sari club) waren Australiers.
Dat moslims zich dan niet poplulair maken is toch wel te begrijpen.
crescendo
11-11-2004, 00:40
Tja, dat was natuurlijk wel te verwachten, moslims hebben immers wel in Jakarta de Australische Ambasade opgeblazen waarbij 9 doden zijn gevallen en 180 gewonden. Ook het merendeel van de 202!!! mensen die omgekomen zijn bij de aanslag door moslims op Bali (the sari club) waren Australiers.
Dat moslims zich dan niet poplulair maken is toch wel te begrijpen.
Ik verbaas me vaak over de hypocrisie van moslims: ze jagen 2 vliegtuigen in het WTC, waarbij 3000 doden vallen, en ontkennen het vervolgens. Ze blazen op Bali een groot aantal Australiërs op en 'verbazen' zich vervolgens over de reactie.
Mo B. doodt Van Gogh maar Ayaan krijgt de schuld. Het valt me nog mee dat niemand zegt dat de moord op Van Gogh een zionitisch complot is.
redouan106
11-11-2004, 00:56
Ik verbaas me vaak over de hypocrisie van moslims: ze jagen 2 vliegtuigen in het WTC, waarbij 3000 doden vallen, en ontkennen het vervolgens. Ze blazen op Bali een groot aantal Australiërs op en 'verbazen' zich vervolgens over de reactie.
Mo B. doodt Van Gogh maar Ayaan krijgt de schuld. Het valt me nog mee dat niemand zegt dat de moord op Van Gogh een zionitisch complot is.
Door jouw soort mensen, gaan er zometeen onschuldige kinderen dood in islamitische scholen, gaan er onschuldige ouders dood in moskeen, gaan er onschuldige mensen dood in kerken etc..
Ik IRRITEER ME MATELOOS AAN JOUW SOORT......
Lekker iedereen over een kam scheren en daarna huilen als er iemand dood gaat.........
Jouw soort moet het land uit worden geschopt...oprotten!!!!! Ga lekker een land zoeken waar geen moslims wonen, want ik ben hier geboren en ik voel me hier lekker thuis........... jij hebt met mij problemen, dus zoek een andere plaats op
doei :)
AboeZakariah
11-11-2004, 08:35
Beste crescendo,
Mag ik je vragen waar jou haat tegen de islam vandaan komt?
De media manipulleerd mensen die niet voor zichzelf nadenken, dit herken ik bij jou (niet beledigend bedoeld).
Het is bewezen dat 11-9 is voorbereid (propaganda) zie www.niburu.nl en klik onderaan het scherm 'Het complot' aan. Hier verschijnen vele topics (er staan topics bij dat Bush 11-9 organiseerde en een film met bewijs dat het gepland was door de Amerikaanse regering)
Als een paar Ieren een ambassade opblazen in bijvoorbeeld Jemen, zou het dan rechtvaardig zijn om alle Khatolieken / protestanten te vervolgen in Jemen? Als je dat goed zou keuren zie ik het somber in...
En wat betreft Hirsi; Ze is alleen maar bezig iedereen tegen de moslims op te zetten, zie je dat dan niet? Wat heeft zij bijgedragen aan de nederlandse samenleveing? Wat heeft zij, in al die tijd dat ze in de politiek zit gedaan, behalve haat en tweedracht toebrengen in nederland?
Mensen, Nederlanders, ik hoop dat jullie nadenken en niet één (marokkaanse) persoon zien als vertegenwoordiger van een geloof. Een persoon maakt fouten en daar zal hij verantwoording voor moeten afleggen, maar die (marokkaanse) bevolking staat daarbuiten en laat staan het geloof.
Het geloof heeft er al helemaal niets mee te maken want de islam keurt het doden van onschuldigen en het onrecht aandoen ten strengste af. (Islam betekent vrede)
Hopelijk zullen jullie nadenken...
Beste crescendo,
Mag ik je vragen waar jou haat tegen de islam vandaan komt?
De media manipulleerd mensen die niet voor zichzelf nadenken, dit herken ik bij jou (niet beledigend bedoeld).
Het is bewezen dat 11-9 is voorbereid (propaganda) zie www.niburu.nl en klik onderaan het scherm 'Het complot' aan. Hier verschijnen vele topics (er staan topics bij dat Bush 11-9 organiseerde en een film met bewijs dat het gepland was door de Amerikaanse regering)
Als een paar Ieren een ambassade opblazen in bijvoorbeeld Jemen, zou het dan rechtvaardig zijn om alle Khatolieken / protestanten te vervolgen in Jemen? Als je dat goed zou keuren zie ik het somber in...
En wat betreft Hirsi; Ze is alleen maar bezig iedereen tegen de moslims op te zetten, zie je dat dan niet? Wat heeft zij bijgedragen aan de nederlandse samenleveing? Wat heeft zij, in al die tijd dat ze in de politiek zit gedaan, behalve haat en tweedracht toebrengen in nederland?
Mensen, Nederlanders, ik hoop dat jullie nadenken en niet één (marokkaanse) persoon zien als vertegenwoordiger van een geloof. Een persoon maakt fouten en daar zal hij verantwoording voor moeten afleggen, maar die (marokkaanse) bevolking staat daarbuiten en laat staan het geloof.
Het geloof heeft er al helemaal niets mee te maken want de islam keurt het doden van onschuldigen en het onrecht aandoen ten strengste af. (Islam betekent vrede)
Hopelijk zullen jullie nadenken...
goed gezegd broeder :)
AboeZakariah
11-11-2004, 11:10
Als er iemand het land uit moet ben jij het wel. De meeste marokkanen die hier geboren zijn, zien zich nog steeds als marokkanen en niet als nederlander. Veel marokkanen steunen de moord op TvG. Vooral de jongeren. Jullie marokkanen noemen ons nederlanders varkens en zo. En dan vind je het gek dat Nederlanders een hekel aan jouw hebben? Donder jij maar op.
Beste Janster,
Waarom zouden de marokkaanen (jongeren) zich nog steeds meer marokkaan voelen dan nederlander?
Ik denk dat deze maatschappij er veel me te maken heeft. Als wij hen gastvrij zouden ontvangen, gelijk zouden behandelen en in hun waarde laten zouden er zeker meer zich nederlander voelen denk ik.
Maar aangezien sommige alle marokkaanen over een kam scheren (negatief) en discriminerend/ rasisitsch zijn tegenover hen kan je denk ik ook niet verwachten van hen dat ze zich hier thuisvoelen en nederlander voelen
redouan106
11-11-2004, 12:17
Als er iemand het land uit moet ben jij het wel. De meeste marokkanen die hier geboren zijn, zien zich nog steeds als marokkanen en niet als nederlander. Veel marokkanen steunen de moord op TvG. Vooral de jongeren. Jullie marokkanen noemen ons nederlanders varkens en zo. En dan vind je het gek dat Nederlanders een hekel aan jouw hebben? Donder jij maar op.
STEUN IK DE MOORD OP DIE VARKEN???
Wanneer heb je mij dat horen zeggen?? Jij praat poep, dus jij kan beter je bek dicht houden....
Of OPROTTEN NAAR EEN LAND WAAR GEEN MAROKKANEN WONEN maar WAAR VARKENS WONEN :ego:
Ik herhaal het nog een keer: Ik ben hier geboren, ik doe wat ik wil, ik zeg wat ik wil, ik geloof wat ik wil en ik voel wat ik wil....
Met andere woorden ik heb evenveel rechten als iedereen in dit land :kwaad:
Als een nederlandse jongen zich canadees voelt en de moord op tvg WEL STEUNT: waar moet hij dan naartoe??? hij is nederlands staatburger
Ik ben nederlands staatsburger en als je dat niet bevalt: rot je toch lekker op(makkelijk zat)
de marokanen die hier wonen, worden niet gezien als nerderlander of belg, daarom dat wij ons ook zo niet voelen. Heo lan gwe hier ook wonen, wij blijven marokanen, tis n iomdat we hier geboren zijn dat we ons belg of nederlander noemen, da interesseert mij niet belg zijn, of nederlander zijn, i kwoon hier en ben moslima, ik hou me aan de regels, voor de rest heb ik geen last met hun, zij niet met mij.
nederlander voelen? belg voelen? wat houdt dat dan in, leg dat eens uit
Autochtoon.com
11-11-2004, 13:21
Zeer betreurens waardige trend, scholen steek je niet in dik, nooit niet.
Zeer betreurens waardige trend, scholen steek je niet in dik, nooit niet.
idd moskeeen ook niet
mensen ook neit
je vermoord geen onschuldigen
niet omdat je hen haat
niet omdat ze'n andere mening hebben
waar is de verdraagzaamheid naartoe :jammer:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.