Bekijk volle/desktop versie : Pc in elkaar zetten



10-11-2004, 23:29

Citaat door Yasmina014:
Maar alleen weet ik er zelf niet veel van van de onderdelen, dus zou iemand me kunnen helpen, ik heb er een hele lyst van dus als je me wil helpen plaats ik hem hier wel, maar ik weet alleen niet goed wat ik nodig heb en wat het beste is! Maar het moet wel betaalbaar zyn ik heb wel al een tydje zitten sparen, maar ik heb geen werk(buiten dan een keer om de twee maanden ramen kuisen by de buurvrouw voor 20euro. ) maar natuurlyk ook goede materiaal zyn! Wie zou me hierby aub kunnen helpen?
Alvast bedankt.
Ma3a Salaam
.

12-11-2004, 22:42


zeg het maar..

13-11-2004, 20:32

Citaat door Yasmina014:
Maar alleen weet ik er zelf niet veel van van de onderdelen, dus zou iemand me kunnen helpen, ik heb er een hele lyst van dus als je me wil helpen plaats ik hem hier wel, maar ik weet alleen niet goed wat ik nodig heb en wat het beste is! Maar het moet wel betaalbaar zyn ik heb wel al een tydje zitten sparen, maar ik heb geen werk(buiten dan een keer om de twee maanden ramen kuisen by de buurvrouw voor 20euro. ) maar natuurlyk ook goede materiaal zyn! Wie zou me hierby aub kunnen helpen?
Alvast bedankt.
Ma3a Salaam
Ik heb een pc te koop pentium 3 voor 220 euro met 3 maanden garantie

13-11-2004, 21:24

Citaat door Yasmina014:
Euhm, kan je ook de onderdelen zeggen dat de computer allemaal bevat?
En waar woon je misschien..?
wat bedoel je met onderdelen?

woon in de omgeving van rotterdam

15-11-2004, 11:46



Citaat door Yasmina014:
Onderdelen bedoel ik schyfruimte, usb poorten, geheugen, ..Dergelyke dingen.
Trouwens Rotterdam is wel nog wat ver van Mechelen( Belgi&euml
Pentium III 550 MHZ
128MB geheugen
4.3GB hardeschijf
cd/dvd - speler
windows XP proffesional service pack 2

en uuuh bezorgen doen we niet

15-11-2004, 13:53

Citaat door De_Boze_Wolf'82:
pentium 3 voor 220 niet doen oplichter... ik heb al van heel veel verschillende mensen offertes binnen gekregen . voor 280 heb je pentium 4 systeemkast met 1 jaar garantie en nieuw..
what tha fxck xxx jij, weer zo'n kk jaloerse snotaap erbij... ik ben geen fxcking oplichter, waarom nou die vooroordelen.. ik heb een tering zaak hier en hij komt me wijs maken dat ik een oplichter ben.. ga leven zoeken deze zaken zijn een beetje te hoop voor je IQ...

15-11-2004, 13:55
je mag me ook die fxcking 900 euro geven, als je me nee hoort zeggen mag je me neerschieten

15-11-2004, 14:32
malek asidi?!? wat is nou jou kk probleem heb ik gezegd dat je verplicht bent deze pc te kopen??? of wil je mensen laten zien zo van ze3ma ik weet veel van computers of wat wil je nou precies doen??? kijk ga wat beters doen en ga hier niet POEP zitten praten aub en weet je wat ik weet dat je zielig bent weet je dus ik ga niet met jou verder in discussie..

15-11-2004, 15:15

Citaat door De_Boze_Wolf'82:
ga je nou huilen ofzo,wil je zo graag die computer verkopen.. ik zeg alleen dat jij veeeeel te duur bent saffie verders nix.. praat je altijd zo tegen jou concurenten??
ik heb maar 5 stuks over dus hopeloos ben ik zeker niet!!

uuh had je t net over concurenten?!?! jij mijn concurent

18-11-2004, 10:41

Citaat door masterabdel:
Pentium III 550 MHZ
128MB geheugen
4.3GB hardeschijf
cd/dvd - speler
windows XP proffesional service pack 2

en uuuh bezorgen doen we niet
Hoe lang duurt het voordat ie opgestart is, 2 uur? Windows XP met SP2 op een PIII 550 met 128 MB gaat ontzettend traag is eigenlijk niet mee te werken door de traagheid.
Dan vraag je er ook nog Euro 200,- voor! Deze is niet eens Euro 100 waard, mits je de pc terugzet naar windows2000 dan valt er misschien nog mee te werken....

19-11-2004, 12:20

Citaat door ikmaarhoor:
Hoe lang duurt het voordat ie opgestart is, 2 uur? Windows XP met SP2 op een PIII 550 met 128 MB gaat ontzettend traag is eigenlijk niet mee te werken door de traagheid.
Dan vraag je er ook nog Euro 200,- voor! Deze is niet eens Euro 100 waard, mits je de pc terugzet naar windows2000 dan valt er misschien nog mee te werken....
ik heb er 5 verkocht en heb nog geen 1 klacht binnen!! en trouwens de prijs is 220 geen 200

19-11-2004, 13:01

Citaat door bbk:
Mijn raad zou zijn : Koop gewoon een nieuwe pc. Voor ongeveer 399 euro heb je een nieuwe computer. Een monitor heb je eventueel wel tweedehands. Je moet het zo zien. Voor 200 euro heb je wel een erg oude computer waar je na twee maanden al niet meer tevreden over bent. De kans is ook groot dat de computer het binnen afzienbare tijd begeeft. Met name harde schijven (die nou eenmaal mechanisch van constructie zijn) kunnen het begeven. Uitbreiden is bij tweede hands computers altijd een ellende omdat de componenten niet meer verkrijgbaar zijn.

Met zelfbouw ben je niet echt goedkoper uit (tenzij je het leuk vindt). Dus voor 399 en de prijs van een oude monitor kun je jaren vooruit en heb je alles zoals het hoort inclusief garantie, dvd speler (soms ook een schrijver). Een tweede hands lijkt goedkoop maar dat is van zeer korte duur.

Er zijn ook Marokkaanse adressen waar je een computer kunt laten bouwen.

Ps. Als je echt advies wil hebben dan moet je eerst aangeven wat je straks met je computer wil doen. Eeen computer om gewoon te internetten en tekstverwerken is anders dan een computer voor het bewerken van videobestanen of zware spelltjes (Doom) te spelen.

Veel plezier.
indrukwekkend!!! hoeveel pc's heb je nodigj boze wolf?

19-11-2004, 14:12



Citaat door bbk:
Masterabdel. Ik vindt dat we elkaar wel van goed advies moeten voorzien. Mijn advies is niet bedoeld als kritiek op jou. Ik hoop van harte dat je je computers kunt verkopen en misschien meer dan dat (eigen zaak). Waarom spreek je niet een prijs af met Yasmina om een nieuwe pc voor haar te bouwen? Dan is zij tevreden en jij ook.


Ik neem aan dat als jij advies wil dat er dan ook mensen zijn die je een goed advies zullen geven.

Overigens heb ik geen pc's nodig. Veel familieleden zitten in de computerbuisness en kan daar altijd terecht.
euh met yasmina kan ik sowieso niets doen want ze woont ver van hier. en euh die vraag over pc's was niet echt voor jou bedoelt en ik heb ook 3 familie leden die systeembeheerders zijn dus daarmee heb ik ook geen probleem!